Nee joh!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben snel verveeld bij actiefilms. Echt ze lijken allemaal zo op elkaar. En ik heb het idee dat het gros actiefilm is wat er uit komt
Moe en moequote:
Ik kijk vaak op IMDB of in de lijst van de nieuwe films die je kunt downloadenquote:
Wat je zegt ben je zelf!quote:
Haiquote:Op zondag 21 februari 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf!
Hoi fles
Tetten!quote:
Lekkerquote:
Heb ik!quote:
Pics or it didn't happen!quote:
quote:
quote:
Posten!quote:
Nou, neequote:Op zondag 21 februari 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liefje, ik ben een meisje, dat zegt toch genoeg?
Zucht, ik houd mijn PM maar weer in de gaten.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Jammer de bammer!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, ik houd mijn PM maar weer in de gaten.
je kent dus bammekesquote:Op zondag 21 februari 2010 19:02 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, over bammen gesproken: brood bakken. Contant vergeten. Dank.
smakelijk friemelquote:Op zondag 21 februari 2010 18:01 schreef friemelaar het volgende:
Etens tijd Friet met stoofvlees![]()
Laterssss
maak ze phenoquote:
flesquote:
moet je maar niet zoveel thee drinkenquote:
quote:
quote:
niet echtquote:Op zondag 21 februari 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
huhquote:Op zondag 21 februari 2010 19:02 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, over bammen gesproken: brood bakken. Contant vergeten. Dank.
flesquote:
zijn ze zo grootquote:
Jij kunt beamen dat ik ze heb! Hoef ik geen foto's te postenquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kunt beamen dat ik ze heb! Hoef ik geen foto's te posten![]()
![]()
GooseFM mag ze ook posten ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Bammen->boterhammen-> ik koop geen brood, ik bak het zelf->minder zout en boter= gezonder->meer pitten en zaden= lekkerder.quote:
Ik ben bij jou EN je vriendin op de thee geweest, geen roddels voor nodigquote:
Kan ie nietquote:
[..]
![]()
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben bij jou EN je vriendin op de thee geweest, geen roddels voor nodig![]()
![]()
![]()
Daar sta ik niet eens inquote:Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
GooseFM & Marijkezwolle horen in Boe's lijstje thuis ja?
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Neequote:Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar sta ik niet eens in(en dat houden we zo).
Waarom wil jij ons avontuurtje zo geheim houden?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat mijn vrouw ook fokster is.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom wil jij ons avontuurtje zo geheim houden?![]()
Dat is ook niet aardig om over je eigen vrouw te zeggen.quote:
fokker zou wat anders impliceren.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:49 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig om over je eigen vrouw te zeggen.
Idem geldt voor mij. Ook al weten de meesten hier het wel, het hoeft er niet in.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
hierquote:
Idem. De mensen hier kennen haar wel bij nick of naam. Al heb je nog mensen die niet helemaal door hebben dat je de nick andersom kan lezen om haar naam te wetenquote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem geldt voor mij. Ook al weten de meesten hier het wel, het hoeft er niet in.
[..]
welke FOK!ster mag ik eens batsen?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:52 schreef GooseFM het volgende:
Daar is in KPD wel een topic voor sararaats
http://forum.fok.nl/topic/1397279quote:Op zondag 21 februari 2010 19:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
welke FOK!ster mag ik eens batsen?
Pak schenkstroop maar. Hij gedraagt zich iig als een wijf.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
welke FOK!ster mag ik eens batsen?
[..]
![]()
quote:
quote:
Maar heeft zij je hart dan al gevonden?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
is dat die beruchte KPD?
btw, ik heb m'n hart al verloren hahaha
De thee dus he, viespeukquote:
mij ging het over contantquote:Op zondag 21 februari 2010 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bammen->boterhammen-> ik koop geen brood, ik bak het zelf->minder zout en boter= gezonder->meer pitten en zaden= lekkerder.
QFT!quote:
ze moet goed zoeken want ik heb het verstopt in een ander subforumquote:Op zondag 21 februari 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar heeft zij je hart dan al gevonden?
Hihihi, een soort van paaseieren zoektocht, maar dan andersquote:Op zondag 21 februari 2010 20:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze moet goed zoeken want ik heb het verstopt in een ander subforum
je hebt ook al een avontuurtje met pinguinquote:Op zondag 21 februari 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom wil jij ons avontuurtje zo geheim houden?![]()
Playing hard to get is funestquote:Op zondag 21 februari 2010 20:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze moet goed zoeken want ik heb het verstopt in een ander subforum
sorryquote:
en ik maar denken dat jij koffie drinktquote:
Jup, we komen een keertje samen een "kopje koffie drinken"quote:Op zondag 21 februari 2010 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ook al een avontuurtje met pinguin
Whehehe, dat zeggen ze allemaal!quote:
Bij hun heb ik thee gedronken, hele lekkere ookquote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij koffie drinkt
het is eerder hard to findquote:
En ik lust niet eens koffie, dus gaan we dan meteen het koekje eten?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, we komen een keertje samen een "kopje koffie drinken"![]()
[..]
Whehehe, dat zeggen ze allemaal!![]()
In sararaats geval wel, die post echt overal onelinersquote:
met friemelquote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, we komen een keertje samen een "kopje koffie drinken"![]()
ken jij nog meer parenclub eigenaarsquote:[..]
Whehehe, dat zeggen ze allemaal!![]()
we hebben ook theequote:Op zondag 21 februari 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik lust niet eens koffie, dus gaan we dan meteen het koekje eten?
zo kan je het natuurlijk ook noemenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij hun heb ik thee gedronken, hele lekkere ookRhasberry Echinea
![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik lust niet eens koffie, dus gaan we dan meteen het koekje eten?
En Phenoquote:Op zondag 21 februari 2010 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met friemel![]()
[..]
ken jij nog meer parenclub eigenaars
Dat weet ik toch. Ik sta in de hoek, met die lampenkap. Ik ben niet meer via het kippenhok naar binnen geslopen.quote:
Nee echt waar! Kijk dat mensen bij jou inde club iets anders bedoelen met het drinken van een kopje thee kan ik ook niets aan doenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo kan je het natuurlijk ook noemen
En waar hang je die kap dan precies aan op?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik toch. Ik sta in de hoek, met die lampenkap. Ik ben niet meer via het kippenhok naar binnen geslopen.
Oeh, lekkerquote:
Dan heb je of nog niets gepakt, of gemaakt, of opgewarmdquote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
Nou heb ik dus nog niets te eten. Hoe kan dat?
Je woont in een paupergehucht waar de supermarkt niet op zondag open is. Wat me stug lijkt, want zelfs hier, met 6000 inwoners, hebben wij een supermarkt op zondag.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
Nou heb ik dus nog niets te eten. Hoe kan dat?
Misschien valt het haar dan op!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef sararaats het volgende:
buiten oneliners kan ik ook lappen tekst gaan typen.
daarom bracht LL daar elke keer thee na toequote:Op zondag 21 februari 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik toch. Ik sta in de hoek, met die lampenkap. Ik ben niet meer via het kippenhok naar binnen geslopen.
Hier met 30.000+ niet neequote:Op zondag 21 februari 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je woont in een paupergehucht waar de supermarkt niet op zondag open is. Wat me stug lijkt, want zelfs hier, met 6000 inwoners, hebben wij een supermarkt op zondag.
In Nijmegen waren klachten over de XL bij de gemeente gekomen. De XL mag niet meer openquote:
$34.00 voor een schattige vibratorquote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
http://www.vibrator.com/s(...)ssager-vibrator.html
Zo'n 25 euro denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
$34.00 voor een schattige vibratornu ben ik niet thuis in de wereld van de economie maar is dat duurder in Euro?
blame Phenoquote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef GooseFM het volgende:
Rare wending in dit topic, van thee naar parenclubs naar een vibrator.
Ik begon niet over parenclubsquote:
Daar attendeerde iemand me laatst ook al op!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
http://www.vibrator.com/s(...)ssager-vibrator.html
Als je googeled op 34 usd in euro dan geeft google je het antwoord!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
$34.00 voor een schattige vibratornu ben ik niet thuis in de wereld van de economie maar is dat duurder in Euro?
Zo gaat dat hier wel vakerquote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef GooseFM het volgende:
Rare wending in dit topic, van thee naar parenclubs naar een vibrator.
"ohoh".quote:Op zondag 21 februari 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier wel vakerZo is het idee ontstaan van een Teletubbie vibolijn
![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier wel vakerZo is het idee ontstaan van een Teletubbie vibolijn
![]()
En die stofzuiger is dan voor mannenquote:
quote:
Een rookworstenlijn ken ik nog niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef sararaats het volgende:
mijn speeltje rookt als een rookworst. tijd voor een nieuwe en het mag gerust een Tux zijn
Wat doe jij met je speeltjes!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef sararaats het volgende:
mijn speeltje rookt als een rookworst. tijd voor een nieuwe en het mag gerust een Tux zijn
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een rookworstenlijn ken ik nog niet.
dan komt omdat jij met de spuitbusjes moest spelenquote:
Niets voor mij dus, dan maar droge worst of knakworstquote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef GooseFM het volgende:
[..]
eerst in kokend water leggen en dan inbrengen!
heerlijk spelenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doe jij met je speeltjes!![]()
En arme pingu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |