Lekker hoor!quote:
Maar ik had een krat uit de kast gehaald, daar gaan 24 flessen in. Als je dan drie keer zo'n krat leegtankt en daarnaast ook nog twee flessen drinkt, dan gaat het hard!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker hoor!.
Maar ik had een theepot uit de kast gehaald, daar gaan 3 koppen in. Als je dan 3 keer die theepot vult, en daarnaast ook nog 2 koppen drinkt, dan gaat het hard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik had een krat uit de kast gehaald, daar gaan 24 flessen in. Als je dan drie keer zo'n krat leegtankt en daarnaast ook nog twee flessen drinkt, dan gaat het hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thee wordt niet per krat verkocht.
jij leest ook niet echt he ?quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:43 schreef friemelaar het volgende:ben tijdelijk overgelopen, Rooibos/vanille thee
met suiker en melk
toen was ik nog niet wakker slimmekosquote:Op zondag 21 februari 2010 16:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
jij leest ook niet echt he ?![]()
[..]
ik slaap als een roosje en slaap graag uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:25 schreef Pheno het volgende:
Alsof jij ooit wakker bent. Alleen high van de hoeveelheden frisdrank
Waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
Shit, Photoshop en Dreamweaver werken niet meer
Opnieuw installeren?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
marijkequote:
het bier verbruik nietquote:Op zondag 21 februari 2010 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn koffieconsumptie is de afgelopen week een stuk lager dan gebruikelijk geweest.
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik had een krat uit de kast gehaald, daar gaan 24 flessen in. Als je dan drie keer zo'n krat leegtankt en daarnaast ook nog twee flessen drinkt, dan gaat het hard!wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterk puntquote:Op zondag 21 februari 2010 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..].
Thee wordt niet per krat verkocht.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Raampjes 7 ?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
knuffel aan mini-meneerquote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Stroopwafels!
En weer weg...duty calls..
Sorry DM, amper geslapen een paar nachten, dus ik ben niet echt heel erg verpleeg-proof
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
Gedaan, lijkt erop dat mijn minder legale versie toch achterhaald isquote:
Japanse sake in vaten. Flesjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |