Gewicht.quote:
importeer je die meuk uit china niet veel goedkoper?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik 'ken' zo'n vent die op castlefest zo'n standje heeft die zijn eigen gemaakte zwaarder e.d. verkoopt, die dingen zijn echt zwaar duur, dus als TS dat zou kunnen maken kan hij daar nog een mooie zakcent aan verdienen (lees: ~200+ euro p.s.)
postzegelsquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:20 schreef Berend. het volgende:
Ik wil eigenlijk wel dingen gaan sparen, iemand een idee? Messen ofzo?
Plus bewerkbaarheid.quote:
Ja. Ik heb er nog nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:
TS, mag je die messen zomaar kopen uit het buitenland?! Dat wist ik niet
Mischien dat ik ooit messen ga maken, maar dan geen fantasy wapens. Dat is niet echt mijn ding moet ik eerlijk zeggen. Maar toch een goed idee hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat TS zijn hobby lucratief zou kunnen maken als hij bezig gaat met het maken van fantasy wapens, een koboltenzwaard smeden uit meteoorijzer om maar iets te noemen, SF wapens die er overtuigend uitzien. Daar is een markt voor.
Ah vet man! Bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:02 schreef McGilles het volgende:
Respect voor TS! Knap werk hoor!
Ook leuke reviews over je messen! Heb zelf een SOG:
[ afbeelding ]
Neequote:
Wouw! Goed werk man!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef leroytje het volgende:
Hier mijn zelfgemaakt ketting.
Alleen de hamer is uiteraard handwerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan, maar op did moment niet. Veel te drukquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Castlefest liep er een paar weken geleden vol mee en gezien de prijzen die neergeteld worden voor helmen, zwaarden, schilden en alles lijkt het me helemaal geen slecht idee voor TS om eens een dolk oid proberen te maken en slijten in dat circuit.
Ik zie er weinig van? Schiet je iets kapot ofzo of wat doe je?quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef suikerbeestje het volgende:
Hier is nog een filmpie van mijn luchtdrukgeweer
Leer lezen.quote:Op maandag 22 november 2010 00:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zie er weinig van? Schiet je iets kapot ofzo of wat doe je?
Jij schiet met euro's?quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef suikerbeestje het volgende:
Hier is nog een filmpie van mijn luchtdrukgeweer
Had ik ook tot ie gejat wasquote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
Ik heb net even wat foto's gemaakt van mijn ducktape beurs.
[ http://img689.imageshack.us/img689/4948/ducktapebeurs.png (copy/paste deze link) ]
Klapt het uit, schiet het weg? Moet te doen zijn..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef Booomer het volgende:
Als je de hidden blade van Assassins Creed kan maken, ben je echt een baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Assassins Creed 1 is het een veermechanisme, in Assassins Creed 2 weet ik niet..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Klapt het uit, schiet het weg? Moet te doen zijn..
Ik heb zelf een Seal Pup en die is echtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:02 schreef McGilles het volgende:
Respect voor TS! Knap werk hoor!
Ook leuke reviews over je messen! Heb zelf een SOG:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |