Kudos is Grieks en is een enkelvoudsvorm!quote:Op zondag 28 februari 2010 01:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het mag gezegd :
KUDO'S voor de foto's![]()
Eindelijk iemand die de lenskap eraf haalt
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
* Broertie is het er roerend mee eensch!![]()
Dankje !quote:
telt Lichtenvoorde ook mee?quote:
Haal 'm maar op, denk niet dat 'ie gauw door niet-Groningse Fok!kers wordt opgepikt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef maok het volgende:
Wie weet, maar ik gun eerst even wat andere mensen de tijd.
Welkom terug! Had je al een poosje niet gezien.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:26 schreef babybel het volgende:
Mensen;
Ik ben weer terug van weggeweest!
Zit momenteel met full-time stage, en nog eens een avond-bijbaantje, hierdoor extreem weinig tijd voor "het stokkie".
Ik zal Nijn eens even overhalen om op m`n vrije avond of in de weekenden weer op stok-jacht te gaan
Vnavond dus, deal!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:26 schreef babybel het volgende:
Mensen;
Ik ben weer terug van weggeweest!
Zit momenteel met full-time stage, en nog eens een avond-bijbaantje, hierdoor extreem weinig tijd voor "het stokkie".
Ik zal Nijn eens even overhalen om op m`n vrije avond of in de weekenden weer op stok-jacht te gaan
Waar ga je hem neerleggen? Dan rij ik daar alvast heenquote:
Wordt hem toch niet vanavondquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:25 schreef boertie het volgende:
[..]
Waar ga je hem neerleggen? Dan rij ik daar alvast heen
Jammer, Broertie was net met mij aan t overleggen of ie de auto mee kon krijgen.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:30 schreef nijnja het volgende:
Morgenvroeg werken, daarna vriendinlief op bezoek. HEUL!!!! misschien donderdag overdag, maar ik durf niet echt de gok te maken om om om om. Zo'n eind te rijden en dan de stok niet te kunnen vinden. In Zwolle vond ik niet erg, want klein stukje. Maar dit is in totaal 8 keer zo ver (duur)
Toen ik bij de laatste post jouw username zag staan wist ik gewoon al dat het over Broertie moest gaan hahaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:39 schreef Teerbeminde het volgende:
[..]
Jammer, Broertie was net met mij aan t overleggen of ie de auto mee kon krijgen.....
Had toch al verteld dat ik meestal de auto moet inleveren en bij de gratie van Teerbeminde hem af en toe mee kan krijgen....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Toen ik bij de laatste post jouw username zag staan wist ik gewoon al dat het over Broertie moest gaan haha! Maar hoezo de auto mee krijgen
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |