Zullen zich alleen niet rechtstreeks plaatsenquote:
Ach maakt niet, ze worden wel 7de ofzo, dus krijgen ze een relatief goeie playoff loting.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zullen zich alleen niet rechtstreeks plaatsen
't blijft hockey he, het kan snel veranderenquote:
Heb 'm gezien. Leuke wedstrijd zeg! Duitsland kwam nog goed terug, maar kreeg daarna de genadeslag. Vandaag wordt het pas echt spannend: USA v.s. Canada.quote:Op zondag 21 februari 2010 08:09 schreef De_kromme het volgende:
Belarus 4-3 voor tegen Duitsland in OT. Tering wat een match weer.5 minutes to go!
Niemand aant kijken?
Meer prime-time wordt het echt nietquote:Op zondag 21 februari 2010 20:35 schreef Dos37 het volgende:
Rare tijd voor USA - Candada die verwacht je toch op prime time
myp2p.eu . Daar naar forum gaan, VAncouver 2010 forum opzoeken en dan het subforum streams.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is het alternatief voor de NOS?
Ik heb geen zin in streams, gewoon ARD, Eurosport of BRT of zoquote:Op zondag 21 februari 2010 20:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
myp2p.eu . Daar naar forum gaan, VAncouver 2010 forum opzoeken en dan het subforum streams.
Vokounquote:Op zondag 21 februari 2010 21:20 schreef sp3c het volgende:
wie staat er op goal bij de tsjechen, weet iemand het uit zijn hoofd?
Werkquote:Op zondag 21 februari 2010 21:21 schreef SoeperKoe het volgende:
Waarom zitten die mensen met laptops in het publiek?
Bij de NOS in ieder geval niet, daar telt alleen maar dat kutschaatsen,quote:
Belchinezen?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:21 schreef SoeperKoe het volgende:
Waarom zitten die mensen met laptops in het publiek?
Dan gaat het lastig worden denk ik, alleen Eurosport geef ik een kansje.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in streams, gewoon ARD, Eurosport of BRT of zo
tvp!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef daWeasel het volgende:
Iemand dit al gezien? http://nos.nl/os2010/video/138668-ijshockey-terug-naar-1980.html
leuk interview.
Eurosportquote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef Kjerring het volgende:
Is dit nog ergens met commentaar te volgen?
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ --> TV Channels Live --> Channels 01 - 12 --> BBC Interactive 3quote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef Kjerring het volgende:
Als je Sopcast hebt wel.. Mooi NBC commentaarquote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef Kjerring het volgende:
De bekende stemmen, voor mij dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Als je Sopcast hebt wel.. Mooi NBC commentaar.
Yup, ken ze ook van de NHL.. Fijn commentaar om naar te luisterenquote:
Ja klopt, heerlijk commentaar.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Yup, ken ze ook van de NHL.. Fijn commentaar om naar te luisteren.
Als je geen problemen hebt met streams wel hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat het nergens te zien is
vet balen dan.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik wel, maar dat heb je al kunnen lezen
Van mij nog niet, ik wil nog snel de huldiging met schaatsen zienquote:
ideale scenario jaquote:
en dat doen ze ookquote:Op maandag 22 februari 2010 01:51 schreef Saviola het volgende:
[..]
ideale scenario jaCanada moet vol aan de bak nu
de stream van de nos welquote:Op maandag 22 februari 2010 01:54 schreef Drassss het volgende:
Gokje ijshockey is nergens te zien ( Nos/eurosport/bbc/duitsers?
Nog niet... NOS springt zo in (waarschijnlijk 2e periode, of een stukje 1e nog)..quote:Op maandag 22 februari 2010 01:54 schreef Drassss het volgende:
Gokje ijshockey is nergens te zien ( Nos/eurosport/bbc/duitsers?
Hartelijk dank!quote:Op maandag 22 februari 2010 01:55 schreef Beach het volgende:
[..]
de stream van de nos wel
http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-5/
Zap dan gewoon.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Mart, kappen..
Dank, vroeg me al af welke zender het was zo zonder TT.quote:
nu niet meer als het goed is. Mooie wedstrijdquote:Op maandag 22 februari 2010 02:06 schreef MljoeK het volgende:
Hopelijk gaan ze snel op NL1 uitzenden want de stream fuckt het hier
Nou genoegquote:Op maandag 22 februari 2010 02:14 schreef sp3c het volgende:
zo lekker faal die wekker van mij
maar zoveel heb ik gelukkig nog niet gemist
Dat is wel de grootste valkuil ja..quote:Op maandag 22 februari 2010 02:22 schreef okee6 het volgende:
Ze maken zich erg druk, maar niet bekeken. Canada wint op deze manier niet, het lijkt wel een stormloop. Amerika kan dit lekker counteren.
Ik zou het graag zien maar kijk liever morgen de hele wedstrijdquote:
Grueter is een koningquote:Op maandag 22 februari 2010 02:32 schreef Remzz het volgende:
Jeroen Greuter heeft zijn valium weer niet gehad zo te horen
Goalie Interference was lachen in dat spel.. Dan hoorde je de hele tijd van dat lompe gebeuk (van een verdwaalde speler van jou team) terwijl je al lang aan de andere kant bentquote:Op maandag 22 februari 2010 02:33 schreef tho_Omas het volgende:
Kan het zijn dat ik Brodeur nog ken uit de SNES tijd?
NHL '96.
Hahaha ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Goalie Interference was lachen in dat spel.. Dan hoorde je de hele tijd van dat lompe gebeuk (van een verdwaalde speler van jou team) terwijl je al lang aan de andere kant bent.
OS blijven volgen, op een gegeven moment wordt het logisch. Bij gerommel voor het doel ben ik m ook altijd kwijt hoor, maar dat zie je als commentator alleen nog enigzins fatsoenlijk denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:36 schreef northernlight81 het volgende:
Ijshockey is ontzettend vet, maar ik kan die puck meestal niet volgen en dan ben ik het snel beu.
puck afwachten en op de goede plek staan. De Inzaghi van de Sharks. Maar wel effectief, en zo iemand heb je ook nodig.quote:
och... Dries Boussatta, je moeder heeft een snor heeft ook zn charmesquote:Op maandag 22 februari 2010 02:41 schreef RemcoW23 het volgende:
haha echt zo`n zeiktoontje: "Miller, Miller" .. Kunnen ze goed die fans.
Is eens wat anders dan: Miller, Miller je moeder.......... Als je die fans gewoon enigzins normaal ziet doen is het NL voetbal eigenlijk best kansloos.
doe mij ook maar zon grote kom patat jaquote:Op maandag 22 februari 2010 02:44 schreef Saviola het volgende:
Ik krijg honger als ik beelden van het publiek zie.
echt hequote:Op maandag 22 februari 2010 02:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe mij ook maar zon grote kom patat ja
Een speler staat buitenspel als hij eerder in het aanvallende vak is dan de puck. Als een speler al in het aanvallende vak staat en een medespeler schaatst met de puck aan de stick het aanvallende vak in, wordt het spel stilgezet in verband met buitenspel. In de neutrale zone wordt dan een face-off gehouden.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is offside precies? ben een ijshockey leek
quote:Op maandag 22 februari 2010 02:48 schreef nyny83 het volgende:
de puck moet als eerste over de blauwe lijn gaat. Als er al een speler voor de blauwe lijn staat is het offside.
Dankequote:Op maandag 22 februari 2010 02:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een speler staat buitenspel als hij eerder in het aanvallende vak is dan de puck. Als een speler al in het aanvallende vak staat en een medespeler schaatst met de puck aan de stick het aanvallende vak in, wordt het spel stilgezet in verband met buitenspel. In de neutrale zone wordt dan een face-off gehouden.
Waarbij 1) alleen geldt als de puck de blauwe lijn nog niet heeft gepasseerd.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Je hebt ook delayed-offside .. Dan wordt er niet direct gefloten voor offside, omdat het aanvallende team in buitenspelpositie de puck nog niet heeft aangeraakt. Het kan dan 2 kanten op;
1) De aanvallers moeten weer ff het vak uit en dan weer terug, buitenspel is opgeheven.
2) De aanvallers raken de puck alsnog aan in buitenspelpositie en er wordt dus wel gefloten.
Van mij mag hij nu alquote:Op maandag 22 februari 2010 03:06 schreef nyny83 het volgende:
Powerplay USA. Nu moet Brodeur het laten zien, anders mag hij het ijs af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |