Dat is wel de grootste valkuil ja..quote:Op maandag 22 februari 2010 02:22 schreef okee6 het volgende:
Ze maken zich erg druk, maar niet bekeken. Canada wint op deze manier niet, het lijkt wel een stormloop. Amerika kan dit lekker counteren.
Ik zou het graag zien maar kijk liever morgen de hele wedstrijdquote:
Grueter is een koningquote:Op maandag 22 februari 2010 02:32 schreef Remzz het volgende:
Jeroen Greuter heeft zijn valium weer niet gehad zo te horen
Goalie Interference was lachen in dat spel.. Dan hoorde je de hele tijd van dat lompe gebeuk (van een verdwaalde speler van jou team) terwijl je al lang aan de andere kant bentquote:Op maandag 22 februari 2010 02:33 schreef tho_Omas het volgende:
Kan het zijn dat ik Brodeur nog ken uit de SNES tijd?
NHL '96.
Hahaha ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Goalie Interference was lachen in dat spel.. Dan hoorde je de hele tijd van dat lompe gebeuk (van een verdwaalde speler van jou team) terwijl je al lang aan de andere kant bent.
OS blijven volgen, op een gegeven moment wordt het logisch. Bij gerommel voor het doel ben ik m ook altijd kwijt hoor, maar dat zie je als commentator alleen nog enigzins fatsoenlijk denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:36 schreef northernlight81 het volgende:
Ijshockey is ontzettend vet, maar ik kan die puck meestal niet volgen en dan ben ik het snel beu.
puck afwachten en op de goede plek staan. De Inzaghi van de Sharks. Maar wel effectief, en zo iemand heb je ook nodig.quote:
och... Dries Boussatta, je moeder heeft een snor heeft ook zn charmesquote:Op maandag 22 februari 2010 02:41 schreef RemcoW23 het volgende:
haha echt zo`n zeiktoontje: "Miller, Miller" .. Kunnen ze goed die fans.
Is eens wat anders dan: Miller, Miller je moeder.......... Als je die fans gewoon enigzins normaal ziet doen is het NL voetbal eigenlijk best kansloos.
doe mij ook maar zon grote kom patat jaquote:Op maandag 22 februari 2010 02:44 schreef Saviola het volgende:
Ik krijg honger als ik beelden van het publiek zie.
echt hequote:Op maandag 22 februari 2010 02:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe mij ook maar zon grote kom patat ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |