Lekker, thx.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Even een kleine onderbreking van dit beraad hier:
[ afbeelding ]
wel redelijk uniek trouwens dat sommige ministers nog gewoon op de fiets naar het werk gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag ik ook, was het laatste shot van die fietsenserie...
Ze wonen/logeren dan ook om de hoek...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel redelijk uniek trouwens dat sommige ministers nog gewoon op de fiets naar het werk gaan
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
mennodebruyne (voorlichter SGP): Verkiezingsmotto PvdA voor Kamerverkiezingen uitgelekt: u vraagt, wij draaien!
Mag ik passen? Ik neem liever eenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Even een kleine onderbreking van dit beraad hier:
[ afbeelding ]
Ah, vrouwen; onze steun en toeverlaat.quote:
Zo krijg je toch allemaal vette vlekken op die glazen plaat?quote:
[psychiatermodus aan]quote:
Ik las witte vlekken!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zo krijg je toch allemaal vette vlekken op die glazen plaat?
quote:
Dit zijn er genoeg?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik pas... heb net de asperges met ham op.Het zijn er altijd te weinig...
Higland Park?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog iets anders?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Hier zijn de bitterballen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit zijn er genoeg?
[ afbeelding ]
vind het inderdaad wel leuk om eens echt de meningen van de mensen hier te horen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
moet af en toe kunnen toch? Het is het gesprek van de dag....
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind het inderdaad wel leuk om eens echt de meningen van de mensen hier te horen.
Verschrikkelijk.....quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.....![]()
Hebben we nog iemand met connecties in de hout industrie? Dan kan die voor de tandenstokers zorgen.
Ik verbaas me er altijd wel over... iedereen roept: we hebben het slecht enz. maar je ziet nog steeds heeeeel veel mensen met volle tassen in de stad lopen. Zo slecht hebben we/ze het dus ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd wel over... iedereen roept: we hebben het slecht enz. maar je ziet nog steeds heeeeel veel mensen met volle tassen in de stad lopen. Zo slecht hebben we/ze het dus ook niet.![]()
Daar zitten allemaal folders in van de PVV...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd wel over... iedereen roept: we hebben het slecht enz. maar je ziet nog steeds heeeeel veel mensen met volle tassen in de stad lopen. Zo slecht hebben we/ze het dus ook niet.![]()
wat is dat dan'?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een warme snack?
[ afbeelding ]
deep-fried-mars-bar.jpgquote:
Wat is dat voor een snack? Ziet er niet lekker uit hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een warme snack?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar zitten allemaal folders in van de PVV...
Dat was de kut van dit kabinet.. denk ikquote:
Om te verbranden of om te verspreiden?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar zitten allemaal folders in van de PVV...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |