Jij defensie in ieder geval.quote:
Dat bedoel ik.quote:
Snap niet dat mensen op de pvv kunnen stemmen, ook al ben je tegen integratie en islamisering wilders is gewoon een idioot en incompetent als minister dan nog liever mat herbenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
mn broertje en oma willen misschien PVV gaan stemmen.
![]()
Ik heb gezegd dat als Peaceman ooit in zn hoofd haalt om op PVV te gaan stemmen... ga ik scheiden. Maar dat gaat hij niet doen.
je bent gewaarschuwdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens een recente stemwijzer zou ik dat moeten doen.
Tsja als je zoals ik valt op Marokkaanse meiden is PVV stemmen natuurlijk erg dom..... Sla je met je lul toch je vreten van tafelquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen op de pvv kunnen stemmen, ook al ben je tegen integratie en islamisering wilders is gewoon een idioot en incompetent als minister dan nog liever mat herben
Dat is dan ook de reden dat ik niet op de PVV stem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Snap niet dat mensen op de pvv kunnen stemmen, ook al ben je tegen integratie en islamisering wilders is gewoon een idioot en incompetent als minister dan nog liever mat herben
Ze zouden voor top zakenmensen iets moeten invoeren als een parlementaire dienstplicht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
En dan loop je toch weer het gevaar dat er zo'n type komt als Heinsbroek, die het allemaal net niet te serieus neemt...
Waarom? Ze vallen toch niet op jou...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja als je zoals ik valt op Marokkaanse meiden is PVV stemmen natuurlijk erg dom.....
Klinkt mij te communistisch...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze zouden voor top zakenmensen iets moeten invoeren als een parlementaire dienstplicht.
Val jij dan op Marokkaanse meisjes met een crimineel verleden?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja als je zoals ik valt op Marokkaanse meiden is PVV stemmen natuurlijk erg dom..... Sla je met je lul toch je vreten van tafel
Misschien maar het oog wil ook wat.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom? Ze vallen toch niet op jou...
Precies... maar krijg dat maar eens tussen de oren van de mensen. Ik geloof niet dat mn broertje ook echt op PVV gaat stemmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Als een zakenman/vrouw jaren lang bv Shell goed heeft weten te leiden mag die best wel een tijdje minister worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt mij te communistisch...
Ach ik kijk niet zo kritisch....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Val jij dan op Marokkaanse meisjes met een crimineel verleden?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik kijk niet zo kritisch....
leefde fortuyn nog maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik niet op de PVV stem.
Ik heb destijds wel LPF gestemd, maar daar trap ik niet nog een keer in...
Pim Fortuin vond ik nog wel een charismatische man, niet dat ik op hem gestemd heb... maar die kon je soms nog wel boeien als hij aan het woord was. Wilders lukt dat - iig bij mij - niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik niet op de PVV stem.
Ik heb destijds wel LPF gestemd, maar daar trap ik niet nog een keer in...
Ik ben gisteren begonnen in het boek 'Undercover bij de PVV'. Niet echt schokkend, maar het is daar alleen maar 'alles om de media te halen', maakt niet uit hoe...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
of zal het allemaal een façade zijn van wilders en zegt hij alleen maar zulke simpele/domme dingen on snel zieltjes te winnen? hoewel ik dat enorm betwijfel.
Gister met twee Marokkaanse meiden gewerkt.....quote:
Mogen is iets anders dan moeten...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als een zakenman/vrouw jaren lang bv Shell goed heeft weten te leiden mag die best wel een tijdje minister worden.
En negatieve aandacht is ook aandacht....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gisteren begonnen in het boek 'Undercover bij de PVV'. Niet echt schokkend, maar het is daar alleen maar 'alles om de media te halen', maakt niet uit hoe...
Zag vorige week ook nog een spotje (dat al vaker op TV is geweest) van de PVV met Wilders en Agema in een roeibootje waarin ze oproepen doen voor 2e Kamer-kandidaten. Ze mogen wel opschieten...
Niet belangrijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gister met twee Marokkaanse meiden gewerkt.....![]()
Niet echt geloof ik. Die Brinkman slaat de Nieuwspoort kort en klein in een dronken bui bijv.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En negatieve aandacht is ook aandacht....
Dat spotje heb ik ook gezien. Ik vraag me ook echt af of ze wel capabele mensen in die partij hebben zitten.
Wat brachten ze op?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gister met twee Marokkaanse meiden gewerkt.....![]()
Ja en die is teleurgesteld dat ik en Jill weggaan.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet belangrijk.
Was Nina Hagen II er ook?
De gemiddelde PVV stemmer kijkt denk ik ook geen debatten op tv. Als je die een beetje volgt zie je wel dat iedere keer de pvv iets zegt de hele kamer minstens wle eens in lachen uitbarstquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gisteren begonnen in het boek 'Undercover bij de PVV'. Niet echt schokkend, maar het is daar alleen maar 'alles om de media te halen', maakt niet uit hoe...
die reclame is geweldigquote:Zag vorige week ook nog een spotje (dat al vaker op TV is geweest) van de PVV met Wilders en Agema in een roeibootje waarin ze oproepen doen voor 2e Kamer-kandidaten. Ze mogen wel opschieten...
Bron: www.pvv.nlquote:Reactie PVV-fractievoorzitter Wilders op val kabinet:
De Partij voor de Vrijheid is verheugd over de val van het kabinet. PVV-leider Geert Wilders: "Lang gehoopt, toch gekomen. De vlag kan uit. Dit slechtste kabinet ooit verdiende het niet nog één dag langer te regeren.”
"Dit kabinet excelleerde vooral in het breken van records op gebied van de massaimmigratie. Het schaadde de economie, verhoogde de belastingen, steunde de islam en rolde vechtend over straat."
“Nederland verlangt naar een nieuw kabinet dat de problemen aanpakt zoals de criminaliteit, de economische crisis en de massa-immigratie. Eindelijk mag de kiezer zich uitspreken. De Partij voor de Vrijheid is er klaar voor”, aldus Wilders.
De overheid (in dit geval Defensie) heeft al uitwisselingsprojecten met de burgermaatschappij. Chirurgen verlaten regelmatig ziekenhuizen om naar bv Uruzgan te gaan om daar te opereren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mogen is iets anders dan moeten...
Dat stukje zegt alles... dan heb je het gewoon niet begrepen.quote:
Hey Peacequote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat stukje zegt alles... dan heb je het gewoon niet begrepen.
Ik denk dat de medische wereld eerder voor dit soort zaken te porren is dan de echte zakenwereld.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De overheid (in dit geval Defensie) heeft al uitwisselingsprojecten met de burgermaatschappij. Chirurgen verlaten regelmatig ziekenhuizen om naar bv Uruzgan te gaan om daar te opereren.
Winst voor beide partijen.
Dat kan dus ook makkelijk opgezet worden voor andere functies als bv ministers.
Ach wat moet je anders doen op zaterdagavond? Het schaatsen begint pas om 1 uur vannacht, maar dan slaap ik al lang.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey PeaceIs dit jullie nieuwe hangplek?
Venlo de gekste!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat stukje zegt alles... dan heb je het gewoon niet begrepen.
in principe niet... maar ik las dat stukje en toen moest ik wel reageren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey PeaceIs dit jullie nieuwe hangplek?
Nou leuk dat jullie er zijn!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach wat moet je anders doen op zaterdagavond? Het schaatsen begint pas om 1 uur vannacht, maar dan slaap ik al lang.
Ik ga nu iig even ham met asperges maken en wat drinken inschenken...
Tuurlijk, zo ben ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou leuk dat jullie er zijn!![]()
Je zorgt goed voor ons Diaan!
Dan een langere termijn. En het zal toch niet slecht staan op de cv van een bedrijf als hun manager gevraagd is om bv minister van ows te worden?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de medische wereld eerder voor dit soort zaken te porren is dan de echte zakenwereld.
Een chirug kan 2 weken/maanden operaties uitvoeren, is dan klaar. Het resultaat is dan behaald. Dat zal iemand uit de zakenwereld niet lukken...
Niet alleen daar helaas...quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
in principe niet... maar ik las dat stukje en toen moest ik wel reageren.
Zag ik ook, was het laatste shot van die fietsenserie...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:38 schreef Yurithemaster het volgende:
zag trouwens op politiek24 een stukje voorbij met allemaal politici op de fiets en toen sprong verbeet bij iemand achterop en toen zakte de fiets door de achterban heen
Weet je dat zeker??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je mag altijd langskomen om op een stukje te reageren hoor!
Toen ik het invoerde dacht nog wat zeg ik nou.....quote:
quote:
Ja hoor. Je mag gewoon je mening hier komen spuien. Ook over stoffige plaatjes.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn mening wordt gewoon gewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |