Idd. Ik zie in het topic om 4:00 iedereen helemaal wild worden enquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
En of PVV nu gaat regeren of niet, ze worden in het parlement in ieder geval een factor van betekenis.
D66quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Ik zie in het topic om 4:00 iedereen helemaal wild worden en-smilies posten. Neem aan dat die mensen allemaal Wildersaanhangers zijn? Volgens mij is dit voor heel veel partijen helemaal niet zo positief.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Na vele jaren is het volgens mij wel weer een keer tijd voor een vrijzinnige coalitie. Dat domme rechtse gehuil over de enge buitenlanders ben ik ook wel weer zat.
Niet dan? Denk je dat al dat gekanker over buitenlanders de integratie ook maar 1 stap vooruit helpt?quote:
4 uur snachts, Frits Wester was de allereerste melderquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoe laat zijn ze nou naar buiten gekomen gisteren? Was iemand daar nog bij?
Nee, als Wilders het voor het zeggenkrijgt , dan verdwijnen al die "rot"buitenlanders idd als sneeuw voor de zonquote:
Niet zolang onwillig links aan de macht is. Maar natuurlijk zal integratie tijd kosten, ongeacht wie er regeert.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet dan? Denk je dat al dat gekanker over buitenlanders de integratie ook maar 1 stap vooruit helpt?
De top ingrediėnten wmb.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Als D66 en VVD erbij komen ben ik blij.
Jij bent meer voor een coalitie CDA CU en SGP ofzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De top ingrediėnten wmb.
Nog liever Wilders wat dat betreft.
Fuck, als ik nog een halfuurtje wakker was gebleven had ik het zien gebeuren. Wat een fail.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
4 uur snachts, Frits Wester was de allereerste melder
De enige die echt kankert over buitenlanders is toch Wilders? En dat zal hij blijven doen, of er nu een links of rechts kabinet zit toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet dan? Denk je dat al dat gekanker over buitenlanders de integratie ook maar 1 stap vooruit helpt?
joh, heel veel mensen gingen opeens weg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Fuck, als ik nog een halfuurtje wakker was gebleven had ik het zien gebeuren.
Zal Wilders leuk vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anders ontnemen we gewoon het stemrecht van de gelovige medemens.
Zit de rest van het land ook niet weer met de christen unie opgescheept.
Ik ging ook weg, maar ging gewoon in mijn bed verder luisteren hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
joh, heel veel mensen gingen opeens weg.we hebben jullie heel erg uitgelachen
kwart over 4 kwam balkenende met persconferentie, om 5 uur wouter bos, ben daarna gaan slapen
Dat is waar. Ze kunnen eigenlijk alle wetsvoorstellen wel dwarsbomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
En of PVV nu gaat regeren of niet, ze worden in het parlement in ieder geval een factor van betekenis.
Een combinatie van PvdA, SP, CU, GL etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij bent meer voor een coalitie CDA CU en SGP ofzo?
Wat is jouw voorkeur dan?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Als D66 en VVD erbij komen ben ik blij.
Ik heb het gemist. Het tv-moment van het jaar en de grootste zegen voor Nederland sinds de vorige val van Balk. Voor een halfuurtje extra slaap. Argh, ik haat mezelfquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
joh, heel veel mensen gingen opeens weg.we hebben jullie heel erg uitgelachen
kwart over 4 kwam balkenende met persconferentie, om 5 uur wouter bos, ben daarna gaan slapen
als dat zou kunnen (zonde CU desnoods)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een combinatie van PvdA, SP, CU, GL etc.
Dan moeten ze voor elk voorstel apart medestanders in de Kamer zoeken om aan een meerderheid te komen. En sowieso vereist de etiquette dat ze van alle hekele punten afblijven tot er een nieuw kabinet is, dus ze kunnen vrij weinig doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:22 schreef pagadder het volgende:
Maar hoe gaat die tijdelijke regering dan werken? Het is een minderheidsregering van CDA en CU. Dan kunnen ze toch helemaal niets doen?
Ben geen Nederlander, daarmee.
Ministelselquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij z'n zin krijgt wel. Het land uit enzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Nee, als Wilders het voor het zeggenkrijgt , dan verdwijnen al die "rot"buitenlanders idd als sneeuw voor de zon
100 keervoor wie dat echt gelooft
Yep, maar we krijgen waarschijnlijk een rechts horror kabinet met D66 en VVD.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:26 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
als dat zou kunnen (zonde CU desnoods)![]()
Liever CU dan PVV.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anders ontnemen we gewoon het stemrecht van de gelovige medemens.
Zit de rest van het land ook niet weer met de christen unie opgescheept.
Lol, volgens mij maakt het in NL echt heel weinig uit wie er regeert. Er worden altijd zoveel concessies gedaan dat het allemaal op hetzelfde uit zal draaien. Extremen uitgezonderd natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Yep, maar we krijgen waarschijnlijk een rechts horror kabinet met D66 en VVD.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Yep, maar we krijgen waarschijnlijk een rechts horror kabinet met D66 en VVD.
Mwah.. soms is de 'reset'-button beter dan aanmodderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef Your_honor het volgende:
Eigenlijk is het vallen van het kabinet het slechts wat er kon gebeuren voor dit land op dit moment.
Liever geen/amper sociale zekerheid? Ben je daar te goed voor?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Het slechtste, op het voortbestaan van het kabinet na.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef Your_honor het volgende:
Eigenlijk is het vallen van het kabinet het slechts wat er kon gebeuren voor dit land op dit moment.
hoor het, elke week 12:00 - 14:00 SPIJKERS MET KOPPENquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:30 schreef StephanL het volgende:
radio2
http://radioplayer.omroep.nl/radio2/
Liever repressie, betutteling en gemoraliseer? Kun je zelf niet nadenken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Liever geen/amper sociale zekerheid? Ben je daar te goed voor?
Eens! Maar niet in de huidige financiėle situatie waar dit land (en de wereld) zich in bevind!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mwah.. soms is de 'reset'-button beter dan aanmodderen.
Oneens. Balkenende nog langer laten aanmodderen had betekend dat ie er nog goed af had kunnen komen ook bij de volgende verkiezingen. Nu zijn we tenminste af van zijn methode van non-regering.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef Your_honor het volgende:
Oh god, mensen die zo naief zijn dat ze werkelijk denken dat het juridisch allemaal te regelen isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij z'n zin krijgt wel. Het land uit enzo.
Geloof ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:33 schreef alors het volgende:
[..]
Oh god, mensen die zo naief zijn dat ze werkelijk denken dat het juridisch allemaal te regelen is
Ja idd. Degenen die WIlders eruit wil hebben zijn gewoon net zo goed Nederlanders als de meeste posters hier. Mission Impossible dus (nog afgezien van volkomen ongewenst wat mij betreft).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:33 schreef alors het volgende:
[..]
Oh god, mensen die zo naief zijn dat ze werkelijk denken dat het juridisch allemaal te regelen is
Ervan uitgaande dat de CDA aanhang nu op een andere partij gaat stemmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:32 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Oneens. Balkenende nog langer laten aanmodderen had betekend dat ie er nog goed af had kunnen komen ook bij de volgende verkiezingen. Nu zijn we tenminste af van zijn methode van non-regering.
Nee, ervan uitgaande dat het CDA niet zo dom is om JP weer lijsttrekker en/of MP te laten worden. Het CDA blijft echt wel de grootste partij, maar niet met JP aan het roer denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat de CDA aanhang nu op een andere partij gaat stemmen.
Dat was voordat drie ervan fuseerden tot het CDA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah kijk, vier of meer partijen in een coalitie is helemaal niet zo abnormaal.
Sterker nog, een coalitie met twee partijen houdt het meestal niet lang vol, blijkt uit die cijfers.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah kijk, vier of meer partijen in een coalitie is helemaal niet zo abnormaal.
Zou kunnen. Ik hoop alleen niet dat het Verhagen wordt... hij komt nogal gluiperig op me over.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:39 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nee, ervan uitgaande dat het CDA niet zo dom is om JP weer lijsttrekker en/of MP te laten worden. Het CDA blijft echt wel de grootste partij, maar niet met JP aan het roer denk ik.
Oh op die manier. Dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:39 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nee, ervan uitgaande dat het CDA niet zo dom is om JP weer lijsttrekker en/of MP te laten worden. Het CDA blijft echt wel de grootste partij, maar niet met JP aan het roer denk ik.
Dat waren allemaal tijdelijke kabinetten, waar net een partij uitgegooid is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sterker nog, een coalitie met twee partijen houdt het meestal niet lang vol, blijkt uit die cijfers.
k denk toch dat hij de grootste kanshebber is, ondanks zijn rol in deze crisis. Hij is gewoon de kroonprins van het CDA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Lathund het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik hoop alleen niet dat het Verhagen wordt... hij komt nogal gluiperig op me over.
Dan is het inderdaad niet zo gek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal minderheidskabinetten, waar net een partij uitgegooid is.
Dan nog. De Europese wet staat boven de Nederlandse, nou moet jij eens horen wat voor 'Boe alles is duurder en ingewikkelder' roepers je krijgt als je uit de EU stapt. Alsof het uberhaupt een optie isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet.
Maar met wat wetsveranderingen....
Geert is toch ook tegen de EU? Verklaart een hoop....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dan nog. De Europese wet staat boven de Nederlandse, nou moet jij eens horen wat voor 'Boe alles is duurder en ingewikkelder' roepers je krijgt als je uit de EU stapt. Alsof het uberhaupt een optie is
bron?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:03 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Bij de TK-verkiezingen van 2006 stemde 65% van de agrariėrs inderdaad op het CDA.
Ik denk juist van niet. De vorige minister van Buitenlandse zaken was zo veel malen beter. Verhagen zal het echt niet worden. Ik zelf hoop op Balkenende maar Wijffels is ook prima!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
k denk toch dat hij de grootste kanshebber is, ondanks zijn rol in deze crisis. Hij is gewoon de kroonprins van het CDA.
Boh, ik snap niet waarom er nu zoveel over versplintering wordt gesproken en dat het onmogelijk wordt om een kabinet te vormen...quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Balkenende morgen een uur bij Buitenhof.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Balkenende morgen een uur bij Buitenhof.
Ik denk het niet. Man is koppig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:04 schreef remlof het volgende:
Hopen dat ie dan meteen z'n aftreden als partijleider bekend maakt
Aan de andere kant. Ik denk niet dat veel mensen het verhagen in dank zullen afnemen als hij nu lijsttrekker was. Na bos proberen kapot te maken ging hij vandaag over op JPB door te zeggen dat het aan JPB is om te beslissen om door te gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Lathund het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik hoop alleen niet dat het Verhagen wordt... hij komt nogal gluiperig op me over.
Dat was in een andere tijd met andere spelregels. Staatje klopt bovendien niet helemaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Boh, ik snap niet waarom er nu zoveel over versplintering wordt gesproken en dat het onmogelijk wordt om een kabinet te vormen...
Er zijn zoveel kabinetten geweest van 4 of zelfs 5 partijen!
Wat bedoel je met niets? 0 kabinetten? Tsja, gisteren hadden we er nog één maar daar is iets mee gebeurdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:12 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom vandaag niets
De eerdere experimenten Balkenende hebben de integratie dan wel flink vooruit geholpen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Niet zolang onwillig links aan de macht is. Maar natuurlijk zal integratie tijd kosten, ongeacht wie er regeert.
Ik kwam om half 4 thuis, had eigenlijk de TV nog even aan moeten zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Fuck, als ik nog een halfuurtje wakker was gebleven had ik het zien gebeuren. Wat een fail.
Opvallend hoe xenofoob-rechts de erfenis van Verdonk is vergeten. Nog steeds doet men alsof er niks is veranderd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
De eerdere experimenten Balkenende hebben de integratie dan wel flink vooruit geholpen?
Volgens mij eerder het omgekeerde. En de belangrijkste factor blijft gewoon de tijd
http://www.nrc.nl/binnenl(...)en_wat_gebeurt_er_nuquote:De plaats van de zes PvdA-ministers zal worden ingenomen door politici van CDA en ChristenUnie. In het verleden waren het vaak staatssecretarissen die werden opgewaardeerd tot minister.
kabinet is gevallen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:28 schreef Dynd het volgende:
Hoi mensen, ik word nu net pas wakker na het gisternacht te hebben opgegegeven, iemand een kleine samenvatting van wat er is gebeurt na 03:30?![]()
Danke
03:40 Breaking nieuws kabinet is gevallen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:28 schreef Dynd het volgende:
Hoi mensen, ik word nu net pas wakker na het gisternacht te hebben opgegegeven, iemand een kleine samenvatting van wat er is gebeurt na 03:30?![]()
Danke
Buitenlandse zaken kan Ontwikkelingssamenwerking er wel bij doen. En VROM is niet zo'n groot ministerie, dat kan iemand van Landbouw of Economische zaken er wel bijpakken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)en_wat_gebeurt_er_nu
Dat zou betekenen,
Financiėn: Jan Kees de Jager
Binnenland: Bijleveld
Onderwijs: Van Bijsterveldt
VROM/Wijken: ?
Ontwikkeling: ?, misschien naar Verhagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |