Idd. Ik zie in het topic om 4:00 iedereen helemaal wild worden enquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
En of PVV nu gaat regeren of niet, ze worden in het parlement in ieder geval een factor van betekenis.
D66quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Ik zie in het topic om 4:00 iedereen helemaal wild worden en-smilies posten. Neem aan dat die mensen allemaal Wildersaanhangers zijn? Volgens mij is dit voor heel veel partijen helemaal niet zo positief.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Na vele jaren is het volgens mij wel weer een keer tijd voor een vrijzinnige coalitie. Dat domme rechtse gehuil over de enge buitenlanders ben ik ook wel weer zat.
Niet dan? Denk je dat al dat gekanker over buitenlanders de integratie ook maar 1 stap vooruit helpt?quote:
4 uur snachts, Frits Wester was de allereerste melderquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoe laat zijn ze nou naar buiten gekomen gisteren? Was iemand daar nog bij?
Nee, als Wilders het voor het zeggenkrijgt , dan verdwijnen al die "rot"buitenlanders idd als sneeuw voor de zonquote:
Niet zolang onwillig links aan de macht is. Maar natuurlijk zal integratie tijd kosten, ongeacht wie er regeert.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet dan? Denk je dat al dat gekanker over buitenlanders de integratie ook maar 1 stap vooruit helpt?
De top ingrediënten wmb.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Als D66 en VVD erbij komen ben ik blij.
Jij bent meer voor een coalitie CDA CU en SGP ofzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De top ingrediënten wmb.
Nog liever Wilders wat dat betreft.
Fuck, als ik nog een halfuurtje wakker was gebleven had ik het zien gebeuren. Wat een fail.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
4 uur snachts, Frits Wester was de allereerste melder
De enige die echt kankert over buitenlanders is toch Wilders? En dat zal hij blijven doen, of er nu een links of rechts kabinet zit toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet dan? Denk je dat al dat gekanker over buitenlanders de integratie ook maar 1 stap vooruit helpt?
joh, heel veel mensen gingen opeens weg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Fuck, als ik nog een halfuurtje wakker was gebleven had ik het zien gebeuren.
Zal Wilders leuk vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anders ontnemen we gewoon het stemrecht van de gelovige medemens.
Zit de rest van het land ook niet weer met de christen unie opgescheept.
Ik ging ook weg, maar ging gewoon in mijn bed verder luisteren hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
joh, heel veel mensen gingen opeens weg.we hebben jullie heel erg uitgelachen
kwart over 4 kwam balkenende met persconferentie, om 5 uur wouter bos, ben daarna gaan slapen
Dat is waar. Ze kunnen eigenlijk alle wetsvoorstellen wel dwarsbomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
En of PVV nu gaat regeren of niet, ze worden in het parlement in ieder geval een factor van betekenis.
Een combinatie van PvdA, SP, CU, GL etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij bent meer voor een coalitie CDA CU en SGP ofzo?
Wat is jouw voorkeur dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |