Geloof ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:33 schreef alors het volgende:
[..]
Oh god, mensen die zo naief zijn dat ze werkelijk denken dat het juridisch allemaal te regelen is
Ja idd. Degenen die WIlders eruit wil hebben zijn gewoon net zo goed Nederlanders als de meeste posters hier. Mission Impossible dus (nog afgezien van volkomen ongewenst wat mij betreft).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:33 schreef alors het volgende:
[..]
Oh god, mensen die zo naief zijn dat ze werkelijk denken dat het juridisch allemaal te regelen is
Ervan uitgaande dat de CDA aanhang nu op een andere partij gaat stemmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:32 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Oneens. Balkenende nog langer laten aanmodderen had betekend dat ie er nog goed af had kunnen komen ook bij de volgende verkiezingen. Nu zijn we tenminste af van zijn methode van non-regering.
Nee, ervan uitgaande dat het CDA niet zo dom is om JP weer lijsttrekker en/of MP te laten worden. Het CDA blijft echt wel de grootste partij, maar niet met JP aan het roer denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat de CDA aanhang nu op een andere partij gaat stemmen.
Dat was voordat drie ervan fuseerden tot het CDA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah kijk, vier of meer partijen in een coalitie is helemaal niet zo abnormaal.
Sterker nog, een coalitie met twee partijen houdt het meestal niet lang vol, blijkt uit die cijfers.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah kijk, vier of meer partijen in een coalitie is helemaal niet zo abnormaal.
Zou kunnen. Ik hoop alleen niet dat het Verhagen wordt... hij komt nogal gluiperig op me over.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:39 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nee, ervan uitgaande dat het CDA niet zo dom is om JP weer lijsttrekker en/of MP te laten worden. Het CDA blijft echt wel de grootste partij, maar niet met JP aan het roer denk ik.
Oh op die manier. Dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:39 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nee, ervan uitgaande dat het CDA niet zo dom is om JP weer lijsttrekker en/of MP te laten worden. Het CDA blijft echt wel de grootste partij, maar niet met JP aan het roer denk ik.
Dat waren allemaal tijdelijke kabinetten, waar net een partij uitgegooid is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sterker nog, een coalitie met twee partijen houdt het meestal niet lang vol, blijkt uit die cijfers.
k denk toch dat hij de grootste kanshebber is, ondanks zijn rol in deze crisis. Hij is gewoon de kroonprins van het CDA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Lathund het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik hoop alleen niet dat het Verhagen wordt... hij komt nogal gluiperig op me over.
Dan is het inderdaad niet zo gek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal minderheidskabinetten, waar net een partij uitgegooid is.
Dan nog. De Europese wet staat boven de Nederlandse, nou moet jij eens horen wat voor 'Boe alles is duurder en ingewikkelder' roepers je krijgt als je uit de EU stapt. Alsof het uberhaupt een optie isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet.
Maar met wat wetsveranderingen....
Geert is toch ook tegen de EU? Verklaart een hoop....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dan nog. De Europese wet staat boven de Nederlandse, nou moet jij eens horen wat voor 'Boe alles is duurder en ingewikkelder' roepers je krijgt als je uit de EU stapt. Alsof het uberhaupt een optie is
bron?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:03 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Bij de TK-verkiezingen van 2006 stemde 65% van de agrariërs inderdaad op het CDA.
Ik denk juist van niet. De vorige minister van Buitenlandse zaken was zo veel malen beter. Verhagen zal het echt niet worden. Ik zelf hoop op Balkenende maar Wijffels is ook prima!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
k denk toch dat hij de grootste kanshebber is, ondanks zijn rol in deze crisis. Hij is gewoon de kroonprins van het CDA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |