Ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ook. ben benieuwd wie de nieuwe mensen zijn
Ik was juist net blij dat mijn in Dubai opgelopen voedselvergiftiging over wasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:36 schreef liessa het volgende:
Ik ga roet in het eten gooien mensen... Ik hab vannacht de halve nacht boven de WC gehangen, dus ik kom niet. Ik denk dat er gisteren op de huishoudbeurs iets geproefd is dat niet helemaal goed was klaargemaakt, mijn 4 mede bezoeksters hebben ook last gehad hoorde ik al.
Mochten er kosten berekend worden voor mij, dan graag laten weten, ik betaal ze gewoon, het is ten slotte mijn probleem.
Ik wens jullie heel veel plezier, ik ga weer naar bed!
Beterschap!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:36 schreef liessa het volgende:
Beterschapquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:36 schreef liessa het volgende:
Ik ga roet in het eten gooien mensen... Ik hab vannacht de halve nacht boven de WC gehangen, dus ik kom niet. Ik denk dat er gisteren op de huishoudbeurs iets geproefd is dat niet helemaal goed was klaargemaakt, mijn 4 mede bezoeksters hebben ook last gehad hoorde ik al.
Mochten er kosten berekend worden voor mij, dan graag laten weten, ik betaal ze gewoon, het is ten slotte mijn probleem.
Camera??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Jammer Liessa![]()
Camera ligt klaar.. Sam gaat zo naar de oppas.. we zijn er bijna klaar voor
Zet ik jou er niet opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zolang ik maar niet online verschijn, dawilliknie
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zet ik jou er niet op![]()
Uiteraard gaat niemand zomaar openbaar online. Als ik de foto's online zet dan is dat op prive-webspace en krijgt iedereen die er was het linkje via pb. Mag jij zeggen welke foto's niet in het forum geplaatst mogen worden
Jij bent zeker zo iemand die er liever achter staat/zitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
zolang ik maar niet online verschijn, dawilliknie
Ik ook! Daarom gaat ie ook meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die er liever achter staat/zit
Ik nam/neem de camera ook altijd mee en daarom sta ik er niet vaak op. Maar ik heb er geen bezwaar tegen, mijn kop is al zo vaak langsgekomen op fokquote:
Ik denk dat bijna iedereen wel daarvoor isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef Isegrim het volgende:
Hier ook geen bezwaar tegen foto's, als ik ze maar vooraf mag keuren en de al te debiele exemplaren mag afwijzen.
In die trein(en) zitten wij ook, dus ga ons daar maar in zoeken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:45 schreef borisz het volgende:
13.16 023 CS --> 020CS
13.38 020 CS --> 030 CS daar ben ik dan om 14.05en dan nog even lopen.
Oooh, dan zijn wij maar 5 mins later op Utrecht CSquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:45 schreef borisz het volgende:
12.45 de bus naar 023 CS.
13.16 023 CS --> 020CS
13.38 020 CS --> 030 CS daar ben ik dan om 14.05en dan nog even lopen.
Vanaf vanmiddag weten nog meer mensen dat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:49 schreef z80 het volgende:
zolang mijn kop niet op internet komt vind ik het best.
dat er mensen zijn die weten welke persoon achter deze nick zitten vind ik al erg zat.
Ja lekker dan.. ben ik zeker de 1equote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik pak hier rond 14uur dan de bus, wil niet de eerste zijn ;p
Ik ga rond 13 weg, moet even pasfoto's laten maken en 1 winkeltje inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Als niemand de eerste wil zijn, wordt het lastig.
Als je dit roept : culinaire forum, high tea, Paul en restaurantgedeelte dan zit je goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef MissHobje het volgende:
Ja lekker dan.. ben ik zeker de 1e
Onder welke naam is er gereserveerd ? gewoon FOK? of CUL ? of wat anders
Oh dat is goed!! Wij zijn er dan om 10 overquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:57 schreef Bluezz het volgende:
We kúnnen natuurlijk een ontmoetingsplekkie (bijv. onder het grote bord met de vertrektijden bij het wisselkantoor) op het station afspreken?
Ah topquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je dit roept : culinaire forum, high tea, Paul en restaurantgedeelte dan zit je goed
Oké, zien we elkaar daar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat is goed!! Wij zijn er dan om 10 over
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, zien we elkaar daar.
Bluezz is te herkennen aan een witte anjer in haar knoopsgat en ik aan mijn linksdragende zakdoek in de achterzak van mijn broek.
Top, ik ben te herkennen aan de wallen onder mijn ogenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz is te herkennen aan een witte anjer in haar knoopsgat en ik aan mijn linksdragende zakdoek in de achterzak van mijn broek.
dat weet jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die er liever achter staat/zit
'boh gek, we zijn van een hendig sjoek kuulienaair forum en we willen wat bier ja, met bitterballen.'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je dit roept : culinaire forum, high tea, Paul en restaurantgedeelte dan zit je goed
Je leeft in het verledenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:18 schreef Ole het volgende:
Ik vertrek rond 12 uur. Wie weet kom ik nog iemand in de trein tegen
en ik aan mijn derde beenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:
En : Waor is het varrekuhquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:23 schreef Mirjam het volgende:
'boh gek, we zijn van een hendig sjoek kuulienaair forum en we willen wat bier ja, met bitterballen.'
Bluezz heeft een baard en praat met Doitsj accent?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
jawohl!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bluezz heeft een baard en praat met Doitsj accent?
Wij zitten nu in de trein vanuit 010, moeten nog wat inkopen doen in 030quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:18 schreef Ole het volgende:
Ik vertrek rond 12 uur. Wie weet kom ik nog iemand in de trein tegen
spijtig, heetwijfquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga het helaas gewoon niet redden vandaag, ik ben nog lang niet klaar om te vertrekken, dus dat gaat het hem niet meer worden. Degene die betaalt oid, PM me even je rekeningnummer dan maak ik het geld over.
Sorry allen, have fun.
ik had een kadootje voor je!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga het helaas gewoon niet redden vandaag, ik ben nog lang niet klaar om te vertrekken, dus dat gaat het hem niet meer worden. Degene die betaalt oid, PM me even je rekeningnummer dan maak ik het geld over.
Sorry allen, have fun.
Haaaaahaaa we komen allemaal nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim en ik zitten hier al met Z80 te wachten
Die is er nog niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:46 schreef AKnynke het volgende:
Nou, fijn!
Steer, post eens een foto?
dat was idd heel jammerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:11 schreef golfer het volgende:
.
Jammer dat die vent van Luden mij niet vooraf had gezegd dat ie de ruimte om 17:00 uur weer terug wilde hebben voor diners, dan hadden we misschien beter toch ergens anders heen kunnen gaan.
Sowieso volgende keer geen Hightea meer voor mij. Ik ben toch meer van de hartige hapjes.
Ons samenzijn was ook weer erg heftig, he?:quote:
Ik vond het echt heel stoer dat je er sowieso was, maar ook onze speurtocht naar een grotere tent met plek meeliepquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:13 schreef Mirjam het volgende:
dat was idd heel jammer
half utrecht diirgekruist\
maar geeft niet.
ik opteer alvast voor een tapasmeet in leiden
Sun heeft foto's van het eten gemaakt! Verder zijn er geen foto's.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:46 schreef AKnynke het volgende:
Nou, fijn!
Steer, post eens een foto?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ja![]()
maar wel gezellig nog met hobs gekletst
Studie, was pas daar om half 6 of zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hoe laat was je er dan?? En waarom kom je dan ook zo laat??
![]()
Ja dat was tofquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en mag ik even melden dat ik reuze trots op mijn meisje ben dat ze zich zo goed heeft gedragenJammer alleen dat ze een stuk brownie richting Mirjam nieste
quote:
mja, beetje jammer jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en mag ik even melden dat ik reuze trots op mijn meisje ben dat ze zich zo goed heeft gedragenJammer alleen dat ze een stuk brownie richting Mirjam nieste
ik vond milou en de baard helemaalquote:
De Maarten van Rossum-look is inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben nog wel gezoendEn je had net zo'n lekker baardje als Tafkap
oooh, dat heb je gemistquote:
Kreeg zelfs een kus op mijn hand als begroetingquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Awwwquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:56 schreef Mirjam het volgende:
oooh, dat heb je gemist
milou vond 'de baard' helemaal geweldig interresant, en heeft er lang over zitten aaien en wrijven![]()
![]()
Ik ben toevallig ook dol op MvR, dus dat klopt dan wel jaquote:
jij wel jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb bijna iedereen gezoend geloof ik. Een echte FoK-slet
z80quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:02 schreef borisz het volgende:
Thuis. Rond 19.00 gingen we(Hobbels, mr Hobbels, DH, ik en mrBaard(Igor ben je username ff kwijt) weg bij de Stairway
aahquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kreeg zelfs een kus op mijn hand als begroetingZo galant zie je de kinderen niet vaak meer
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kreeg zelfs een kus op mijn hand als begroetingZo galant zie je de kinderen niet vaak meer
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aah
bij afscheid ging ze zelfs wildvreemde mensen aan een ander tafeltje zoenen
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
Nou P, dat zou ik ook wel geraden hebben. Een tikkie nerdy en hartstikke gek met Milou?
Vertel!! Wie wat en hoe!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk om eindelijk eens gezichten bij de namen te zien. Een aantal mensen waren in werkelijkheid anders dan ik me had voorgesteld![]()
ik had braam wel als een lieve knul verwachtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
oh, en braamyo, je bent een lieve knul, had ik niet verwacht
ik had je meer stoer enzo verwacht, legerachtig
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Vertel!! Wie wat en hoe!!![]()
![]()
Oh en Braam is goed!!!Zeker als hij kroegen wil verkennen voor de groep
![]()
Ja, die kan je wel zo'n klusje laten opknappen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Neh...dat gaat gegarandeerd verkeerd overkomen op zo'n forumquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vertel!! Wie wat en hoe!!![]()
![]()
![]()
Tja, of dat nu een goed teken isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh...dat gaat gegarandeerd verkeerd overkomen op zo'n forumMaar wees niet bang hoor.....jij en thijs voldeden volledig aan alle verwachtingen
quote:
quote:
Mie toe.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
oh, en braamyo, je bent een lieve knul, had ik niet verwacht
ik had je meer stoer enzo verwacht, legerachtig
Toch is het wel zoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:12 schreef AKnynke het volgende:
ik geloof er helemaal niets van sunny!
jij ookalquote:
Ik had heul nie jou ei nie gepaktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
Wij als CUL-lers....wat vonden we nou eigenlijk van de High Tea? De gerechten that is?Kijk, fotografen zeiken altijd over elkaars foto's en dan met name over foto's van pro's
Dat is gewoon leuk. Dat moeten CUL-lers toch ook kunnen toch?
Persoonlijk vond ik alles wel errug okAlleen die twee mousses waren iets minder. En iemand * PdeHoog kijkt nu beschuldigend naar Bluezz heeft mijn ei opgegeten waardoor ik maar een klein hapje koud ei had
Wel lekker btw
voor dat geld had ik heelveel beters kunnen maken met veel meer drank inbegrepenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef Mirjam het volgende:
zeker niet voor dat geld zeg maar.
ik kreeg zelf het idee dat hij niet huisgemaakt was hoor, maar kan er naast zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Als het niet huisgemaakt was vind ik het best aan de prijs....
next meet doen we het anders!
HOE'A is nog niet thuis?
Na aftrek van de bubbels was het dus eigenlijk maar 15 euro. Daarvoor hebben we toch aardig kunnen eten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef Mirjam het volgende:
ooh, mooie foto's van the foodz!
ik vond het eten lekker. de sandwich carpaccio was heerlijk, de boterkoek was baggervet maar vond ik stiekem fantastisch, de scone droog en wat saaiig.
de geitenkaasquiche was wel ok, vanm mij had er geen sperzieboon ingehoeven
(en geen paprikabwhihi
)
maar zo'n high tea is dus niet iets wat ik snel nog eens zal doen. zeker niet voor dat geld zeg maar.
de mousses heb ik niet eens geprobeerd bedenk ik me nu
Mja, bij de vorige optie wilde ze ons de hele salon ter beschikking geven, zonder dat we daar 150 euro voor hoefde te betalen, maar daar wilde mensen perse wat anders voor in de plaats omdat we daar niets gratis extra's te eten kregenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Als het niet huisgemaakt was vind ik het best aan de prijs....
next meet doen we het anders!
HOE'A is nog niet thuis?
wait, inclusief dat ene glas bubbels was het 22, dus een glas bubbels was 7 euro? (!)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Na aftrek van de bubbels was het dus eigenlijk maar 15 euro. Daarvoor hebben we toch aardig kunnen eten.
En die sandwiches + de boterkoek
Dan heb je een dure supermarkt. Met drank in de horeca betaal je met het eerste glas de fles, is de richtlijn. Er gaan 6 glazen uit een fles bubbels, dus in jouw geval zou de fles 48 euro kostenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Vond de sandwich lekker, lekkere combinatie, maar een beetje slordig gemaakt. Verder had ik ei, best te eten hoor! Quiche; lekker, geitenkaas, maar de boontjes snapte ik ook niet helemaal.. De brownie was lekker smeuïg maar meer een cakeje. Het appeldingetje was wel lekker maar idd niet echt ambachtelijk. Mousse vond ik ook wel lekker, mocht van mij wel in ijsvorm (al was het dan natuurlijk wel gesmolten..)
Oh en als echte Hollander vond ik natuurlijk ook wat van de prijs van de flessen bubbels.. Bij de Appie koop ik erg lekkere, net zo iig, voor 8 euro![]()
Maar al met al vind ik het helemaal niet zo erg iets te veel te betalen als het zo gezellig is hoor![]()
Dat had ik tevoren al ingecalculeerd
Oh, ik ging grofweg uit van 2 tientjes. Een glas was pakweg 5 euro.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wait, inclusief dat ene glas bubbels was het 22, dus een glas bubbels was 7 euro? (!)
ik ben helemaal voor en mi casa, su casa endezo. ik kom niet snel weer op zo'n meet, financieel is het voor mij ook niet op te brengen. en als ik zo terugkijk en vergelijk zijn de thuismeets bij mij het meest gezellige geweest en praat je ook daadwerkelijk met iedereen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:08 schreef Bluezz het volgende:
En een meet a la wat sol zegt is idd erg leuk!
Isegrim en ik voelen ons erg achtergesteldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb bijna iedereen gezoend geloof ik. Een echte FoK-slet
Lekkere vergelijking.. gaat natuurlijk niet op.. Een beetje fles prosecco is voor een gewone consument gewoon iets duurder dan een glas in de horeca, maar dan zit er wel veeeeeel meer inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb je een dure supermarkt. Met drank in de horeca betaal je met het eerste glas de fles, is de richtlijn. Er gaan 6 glazen uit een fles bubbels, dus in jouw geval zou de fles 48 euro kosten
Dat is wel wmb. een min voor de locatie. De opstelling was eigenlijk zo dat we aan twee of drie tafels moesten, dat werkt natuurlijk niet. Het was gewoon te klein voor een groep van >10 man.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben helemaal voor en mi casa, su casa endezo. ik kom niet snel weer op zo'n meet, financieel is het voor mij ook niet op te brengen. en als ik zo terugkijk en vergelijk zijn de thuismeets bij mij het meest gezellige geweest en praat je ook daadwerkelijk met iedereen.
Ja, en dat is altijd zo. Het is dus een beetje BS om de prosecco hier duur te vinden. 5 euro 't glas is wmb. erg netjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking.. gaat natuurlijk niet op.. Een beetje fles prosecco is voor een gewone consument gewoon iets duurder dan een glas in de horeca, maar dan zit er wel veeeeeel meer in
yup, alleen zit je dan gauw al met de ruimte, er zijn maar weinig huizen die met gemak 20 man kunnen herbergen natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
voor dat geld had ik heelveel beters kunnen maken met veel meer drank inbegrepenDe sandwiches waren dan nog wel goed te doen maar het beleg was armetierig, behalve de sla erop dan
Ik heb wel eens meer dan 30 man in huis gehad, ging prima.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yup, alleen zit je dan gauw al met de ruimte, er zijn maar weinig huizen die met gemak 20 man kunnen herbergen natuurlijk
Wij hebben er 2 vanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yup, alleen zit je dan gauw al met de ruimte, er zijn maar weinig huizen die met gemak 20 man kunnen herbergen natuurlijk
Vind ik niet. Vind 6 glazen uit de fles halen spaarzaam, zijn kleine glazen. Hele fles zou wat mij betreft ook voordeliger moeten zijn dan 6 glazen bij elkaar opgeteld als je hem echt als fles besteld. Maar dat zal wel aan mij liggen..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, en dat is altijd zo. Het is dus een beetje BS om de prosecco hier duur te vinden. 5 euro 't glas is wmb. erg netjes![]()
Thuis heb ik ook voor 3 euro een goede wijn, dat betaal ik in de kroeg ook per glas
ik zal niet zeiken over de prijs, wel vind ik het wat minder als je gaat omrekenen en ziet dat een glas 6/7 euro kost, terwijl je er zelf niks van drinktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, en dat is altijd zo. Het is dus een beetje BS om de prosecco hier duur te vinden. 5 euro 't glas is wmb. erg netjes![]()
Thuis heb ik ook voor 3 euro een goede wijn, dat betaal ik in de kroeg ook per glas
Dr gaan altijd 6 glazen uit een fles wijn, dat kan ik ook niet helpenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vind 6 glazen uit de fles halen spaarzaam, zijn kleine glazen. Hele fles zou wat mij betreft ook voordeliger moeten zijn dan 6 glazen bij elkaar opgeteld als je hem echt als fles besteld. Maar dat zal wel aan mij liggen..
Ik zei toch al: even al echte Hollander gedacht
tenzij de ober er anderhalf glas uit laat spuitenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr gaan altijd 6 glazen uit een fles wijn, dat kan ik ook niet helpenEn dat is bij bubbels nog vrij ruim
Beetje zonde ja. Was niet koudquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tenzij de ober er anderhalf glas uit laat spuiten
ik kan er niet mee zitten, ik vind ook totaal niet dat ik teveel heb betaald ofzo. prima prijs voor een leuke middagquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als we trouwens toch de verzuurde Nederlanders uit gaan hangendan hadden we eigenlijk de fles die overliep terug moeten sturen. Daar waren >2 glazen uit, en daar is maar 1 glas voor van de prijs getrokken toch?
Bij mij maar 4quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr gaan altijd 6 glazen uit een fles wijn, dat kan ik ook niet helpenEn dat is bij bubbels nog vrij ruim
In Rotterdam zijn we bij een wijn-restaurant voor een glas echt goede wijn 7 euro kwijt. Dus 28 voor 4. En dat is icm. eten (wijnarrangement).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij maar 4![]()
Enneh.. ik kan ook een wijnarrangement krijgen van 15,- waarbij je minstens 4 volle glazen krijgt van echt goede wijnen, vind ik een veel reëlere prijsMaar misschien is dat het voordeel van in een Twents dorpje wonen en uit eten gaan??
jij hebt zeker zulke glazen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij maar 4![]()
Enneh.. ik kan ook een wijnarrangement krijgen van 15,- waarbij je minstens 4 volle glazen krijgt van echt goede wijnen, vind ik een veel reëlere prijsMaar misschien is dat het voordeel van in een Twents dorpje wonen en uit eten gaan??
Meer dan eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan er niet mee zitten, ik vind ook totaal niet dat ik teveel heb betaald ofzo. prima prijs voor een leuke middag
Niet eens. Maar dan begin ik al te stuiteren als ze bijvoorbeeld een niet-leeg glas meenemen. Wil best wat betalen, maar als ze zelf de boel over laten lopen, omgooien, of meenemen voor het op is, dan wil ik een nieuwequote:ik vond het al heel coulant dat hij kwam vertellen dat er een glas van de rekening afgehaald werd, volgens mij zijn er zat die dat niet doen.
Ja, dat zeg ik: dat kost hier dus 15,-.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn we bij een wijn-restaurant voor een glas echt goede wijn 7 euro kwijt. Dus 28 voor 4. En dat is icm. eten (wijnarrangement).
Maar dan heb je wel een goed passende echt goede wijn incl. verhaaltje waarom die wijn
hier +60quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meer dan 30 man in huis gehad, ging prima.
Dan ben je conserveringsmiddelen en E621 gewend ofzoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hier +60@lee nogwat, dit was echt slechte zalm, bij de aldi smaakt t nog beter
even nog verder teruglezen nu
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond de zalm eigenlijk wel lekker, maar ben geen expert op dat gebied.
Tijd om te slapen.
ben van alle markten thuis wat dat betreft, van een goede visboer of de supermarkt. en dit was gewoon slechte supermarkt zalmquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan ben je conserveringsmiddelen en E621 gewend ofzo
HOE'A voor de verkenner. Dappere strijdkracht die naar zo'n meet durft te komen. Wij zijn erger dan de Taliban.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:45 schreef Zokunen het volgende:
De meet lijkt geslaagd, hulde.
En Braamyo viel goed in de groep dat vind ik ook super, ook omdat ik vaak of braam, of bosbes genoemd word.
de zalm was wat taai en droog ja, maar ik vork ook gerust een Euroshopper gerookte zalm naar binnen, dus ik laat me alles smaken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben van alle markten thuis wat dat betreft, van een goede visboer of de supermarkt. en dit was gewoon slechte supermarkt zalm
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HOE'A voor de verkenner. Dappere strijdkracht die naar zo'n meet durft te komen. Wij zijn erger dan de Taliban.
Laten wij ons huis dan maar aanbieden voor de volgende meet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef Mirjam het volgende:
met alle gemak, ik begreep net dat SOL er 60 weg kon krijgenquote:Op zondag 21 februari 2010 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Laten wij ons huis dan maar aanbieden voor de volgende meet.
3 etages en een tuin en garage. Daar moeten toch makkelijk 20 mensen in passen?
Het zal wel aan onze glaasjes liggen.. of kopen we flessen van 0,5 liter??quote:Op zondag 21 februari 2010 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Bij mij gaan er ook altijd maar 4 glaasjes uit een fles![]()
Kleine k*t flessen hier in Bdaalquote:Op zondag 21 februari 2010 00:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Het zal wel aan onze glaasjes liggen.. of kopen we flessen van 0,5 liter??
geen idee, wij drinken hier altijd gewoon uit de flesquote:Op zondag 21 februari 2010 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Bij mij gaan er ook altijd maar 4 glaasjes uit een fles![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:30 schreef TAV74 het volgende:
geen idee, wij drinken hier altijd gewoon uit de fles
Ik heb, behalve even een paar mailtjes en telefoontjes, weinig geregeld hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
En dank voor golfert voor het regelen van de meet
Oh lekker, Burgers and Beerquote:
ik ben VOOR! en bij mij mag ook altijd dus btw. Heb ook ruimte genoeg voor slapers, tenzij je erg gesteld bent op je privacyquote:Op zondag 21 februari 2010 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb, behalve even een paar mailtjes en telefoontjes, weinig geregeld hoor.
Het meet-idee kwam van origine van Leintje en de HighTea-gedeelte werd geopperd door Dude (die uiteindelijk niet kwam) en de extra hartige happen werden vooral geopperd door Heatwave (die op het laatst ook niet kwam opdagen).
Volgende keer inderdaad maar bij iemand ons thuis en dan gewoon weer op de American way?
Ik slaap wel bij jou dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb ook ruimte genoeg voor slapers, tenzij je erg gesteld bent op je privacy
this sister is watching youquote:
Mag een ouwe man van bijna 56 ook eens lekker fantaseren?quote:Op zondag 21 februari 2010 00:54 schreef just me het volgende:
Ik brak even in om golfert in de gaten te houden
volgens mij was de vrouwenmeet wat meer iets voor jou, alle bedden bijelkaar. de enige die in mijn bed heeft gelegen was isaquote:
Diequote:Op zondag 21 februari 2010 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
volgens mij was de vrouwenmeet wat meer iets voor jou, alle bedden bijelkaar. de enige die in mijn bed heeft gelegen was isa
Of hij is direct de kroeg ingedoken om het verwerkingsproces enigszins te versnellen...quote:Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef SeaOfLove het volgende:
volgens mij is braam nooit meer thuis gekomen en heeft hij de strijd tegen de NS verloren
Die is zijn volgende kater alweer aan het voorbereiden.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:33 schreef TAV74 het volgende:
Of hij is direct de kroeg ingedoken om het verwerkingsproces enigszins te versnellen...
ohnoes, maar ik ga voor mijn theorie, is veel spannenderquote:Op zondag 21 februari 2010 01:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of hij is direct de kroeg ingedoken om het verwerkingsproces enigszins te versnellen...
Oud wel, maar niet vies. Ik was mij minstens 2x per dag.quote:
Hij had het over kruiningen en bussen e.d. dus terug voorspelde niet veel goeds.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:33 schreef TAV74 het volgende:
er zijn van die dingen die je gewoonweg niet wilt wetenquote:Op zondag 21 februari 2010 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Oud wel, maar niet vies. Ik was mij minstens 2x per dag.
Graag gedaan.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
er zijn van die dingen die je gewoonweg niet wilt weten
Hey!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
en waar ze een paar waardeloze foto's mee hebben gemaakt.
En je vergeet helemaal de leukste, liefste deelnemer van vandaag: Milouquote:Op zondag 21 februari 2010 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
samenvatting van vandaag: het was echt heel erg gezellig! het eten was wat minder, golfer wast zicht 2x per dag, windigo is heel kleurrijk, sun en tapas hadden een camera mee die groter was dan hun twee en waar ze een paar waardeloze foto's mee hebben gemaakt. memo was de blije jarige, z80 is geen vrouw, hobbel is zoals ik verwacht had, steer is echt de man waar je speciale kleding voor aantrekt als je het kan vinden
, PdeHoog is geen enge griezel, boris is heul geen hool, bluez is een trotse oma, Lein is mijn lieverd, mirjam is echt een superwijf en braam jij mag blijven
ik noemde alleen de vreemde mensenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
En je vergeet helemaal de leukste, liefste deelnemer van vandaag: Milou
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
samenvatting van vandaag: het was echt heel erg gezellig! het eten was wat minder, golfer wast zicht 2x per dag, windigo is heel kleurrijk, sun en tapas hadden een camera mee die groter was dan hun twee en waar ze een paar waardeloze foto's mee hebben gemaakt. memo was de blije jarige, z80 is geen vrouw maar koopt wel veel nagellak, hobbel is zoals ik verwacht had, steer is echt de man waar je speciale kleding voor aantrekt als je het kan vinden
, PdeHoog is geen enge griezel, boris is heul geen hool, bluez is een trotse oma, Lein is mijn lieverd, mirjam is echt een superwijf en braam jij mag blijven
Milou was het liefste gistermiddag en het schattigste.
O Shoot, er ligt hier nog aan cadeautje voor je in de kast. Al een hele tijd geleden gekocht, toen de meet net werd georganiseerd. Je houdt het te goed!quote:Op zondag 21 februari 2010 04:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo thuis van LLaunch en tijd om hier te kijken, bedankt voor de cadeautjes allemaalen ik vond het erg gezellig en ik kreeg het eten ook prima weg eigenlijk, geslaagde meet wel maar idd jammer dat we om 17uur moesten wieberen
Jaquote:Op zondag 21 februari 2010 00:34 schreef golfer het volgende:
Volgende keer inderdaad maar bij iemand ons thuis en dan gewoon weer op de American way?
Yupquote:Op zondag 21 februari 2010 11:13 schreef borisz het volgende:
Goed plan Bluezzdaal is op de fiets te doen.
quote:Op zondag 21 februari 2010 08:56 schreef Stereotomy het volgende:
Meet
Nieuwe mensen ontmoeten is leuk! Ouwe mensen ook, trouwens.
same here, maar komt vast een keertje goedquote:Op zondag 21 februari 2010 12:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
n ik heb jou maar heel weinig gesproken, jammer! wel leuk om je eens irl te zien
Dit verklaart de grote hoeveel camera's en Nova en weet ik wat ik allemaal voorbij zag komen in de binnenstadquote:PvdA-leider Wouter Bos was niet aanwezig om zijn partij uitleg te geven. Hij was op campagne in Utrecht en er was volgens Hamer geen reden hem nu bij het interne beraad te halen.
ah, dus dat was het, ik vroeg het me ook al afquote:Op zondag 21 februari 2010 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit verklaart de grote hoeveel camera's en Nova en weet ik wat ik allemaal voorbij zag komen in de binnenstadjust curious, ikke
Er reed nog wel een pvda dubbeldekker op het neudequote:Op zondag 21 februari 2010 12:33 schreef Mirjam het volgende:
ah, dus dat was het, ik vroeg het me ook al af
niegezienquote:Op zondag 21 februari 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er reed nog wel een pvda dubbeldekker op het neude
en ik dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
samenvatting van vandaag: het was echt heel erg gezellig! het eten was wat minder, golfer wast zicht 2x per dag, windigo is heel kleurrijk, sun en tapas hadden een camera mee die groter was dan hun twee en waar ze een paar waardeloze foto's mee hebben gemaakt. memo was de blije jarige, z80 is geen vrouw maar koopt wel veel nagellak, hobbel is zoals ik verwacht had, steer is echt de man waar je speciale kleding voor aantrekt als je het kan vinden
Wat ik er van begreep zijn dat gewoon trainingen in het legerquote:Op zondag 21 februari 2010 01:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 13:11 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben het nog steeds niet eens met die waardeloze foto's![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |