quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Mirjam, ik heb absoluut de auto met de meet. Kan je lekker makkelijk meerijden hoor
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoezee, dat stelt me gerust
ook gewoon mee terug neem ik aan?
Ja hoor. Tenzij je ineens 5 minuten na binnenkomst weg wil ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef Mirjam het volgende:
hoezee, dat stelt me gerust
ook gewoon mee terug neem ik aan?
Moet ik je dragen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Pff het is zo ver, ik weet niet meer of ik nog kom hoor
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Pff het is zo ver, ik weet niet meer of ik nog kom hoor
dan neem ik mijn fototoestel meequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Als het mot, kom ik je persoonlijk aan je haren meeslepen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:14 schreef z80 het volgende:
Nog oude mensen die een tvp willen plaatsen?
Waarom een slotje op Op zoek naar Beunhaas Admiraal Anaalquote:
[KLB FB] serious businessquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:16 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
Waarom een slotje op Op zoek naar Beunhaas Admiraal Anaal
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef DarkElf het volgende:
Liefjens, ik zeg bij deze definitief af. Heb eigenlijk op dit moment geen goesting in een grote meet. Kleinere (kook?) meet doe ik graag eens, kan best hier ook maar voor nu dus een afzegging.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef DarkElf het volgende:
Liefjens, ik zeg bij deze definitief af. Heb eigenlijk op dit moment geen goesting in een grote meet. Kleinere (kook?) meet doe ik graag eens, kan best hier ook maar voor nu dus een afzegging.
Hoop wel dat jullie een hele leuke HT gaan hebbenen Braam, check je pm zo eens?
ja was al aan twijfelen... sorry.. soms heb ik een aanval van: ik kan dat wel maar feit is dat ik echt niet op mijn best ben ik zulke situaties.. hoe leuk t mij ook lijkt dus, want dat doet t zekerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Jammer maar had het wel verwacht
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:14 schreef z80 het volgende:
Nog oude mensen die een tvp willen plaatsen?
Onzeker Elfje, je kan toch gewoon jezelf zijn bij onsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef DarkElf het volgende:
ja was al aan twijfelen... sorry.. soms heb ik een aanval van: ik kan dat wel maar feit is dat ik echt niet op mijn best ben ik zulke situaties.. hoe leuk t mij ook lijkt dus, want dat doet t zeker
Niks nog een week. Donderdag wordt de definitieve lijst doorgegeven aan Luden en ik wil geen nieuwe afzeggers meer hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Nog een week voor de afzeggers, kom er maar in hoor![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef MissHobje het volgende:
Ik kom hoorheb vrij
en heb er nog steeds zin in
Hobbelsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef MissHobje het volgende:
Ik kom hoorheb vrij
en heb er nog steeds zin in
donequote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Borisz *HT
PdeHoog *HT
Bluezz *HT
golfer *HT
Liessa *HT
Sunny *HT
Tav *HT
Stereotomy *HT
Z80 *HT
Lein *HT
Ole *HT
HeatWave *HT
Mirjam *HT
MissHobje *HT
Isegrim*HT
LeeHarveyOswald*HT
Jarige MeMo *HT
Braamyo*HT
SOL en Milou*HT
Windigo
DH
Moblo ?
Kaasplankje?
Nieuw lijstje voor de OP. En misschien is het handig om het adres in de OP te zetten
Er staat een linkjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Nieuw lijstje voor de OP. En misschien is het handig om het adres in de OP te zetten
jij eet met golfer mee?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:02 schreef Bluezz het volgende:
Achter mijn naam mag de HT weg, maar ik kom wel hoor
quote:
prima heurquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Voor zover haar dieet het toelaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |