Was de 20e nu definitief dan?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:41 schreef Mirjam het volgende:
mensen, zullen we er anders gewoon 20 feb. van maken?
daar hinken de meesten wel op toch?
voors/tegens?
zal ik het dan in de TT zetten en in de OP een komers lijstje?
Auto was het ideequote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:46 schreef SeaOfLove het volgende:
zou ik dan met jou in ieder geval heen mee kunnen rijden en terug evt een stuk in de goede richting?
Ik kan je evt. ook gewoon in Delft droppen hoor. Is niet om of zo. Moet ik alleen via Rotterdam rijden ipv bij Gouda rechtdoor naar Den Haag.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef SeaOfLove het volgende:
tof! bdankt! en ik blijf sowieso niet langer, heb milou mee ook. als jij naar den haag gaat blijf ik lekker bij mijn moeder slapen in voorburg.
Lot ik wil dan best een meet houden als er genoeg animo is. Zit dan 4en halve maand tussen, dus das best mooi.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:00 schreef minilot het volgende:
Wel potdorie, ik wil ook, maar ik was uitgegaan van SoL's oorspronkelijke datum in juli.
In februari zit ik helemaal stampvol. Sjips! Jammer!
Wat lief! Kijken wel even tegen die tijd, vind t ook wel leuk om weereens bij mijn moesje te logeren nl. Kan iemand de OP nog veranderen met goed lijstje enzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan je evt. ook gewoon in Delft droppen hoor. Is niet om of zo. Moet ik alleen via Rotterdam rijden ipv bij Gouda rechtdoor naar Den Haag.
Nee. Gewoon komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn voorbehoud wordt een lastminute besluit, mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |