Was de 20e nu definitief dan?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:41 schreef Mirjam het volgende:
mensen, zullen we er anders gewoon 20 feb. van maken?
daar hinken de meesten wel op toch?
voors/tegens?
zal ik het dan in de TT zetten en in de OP een komers lijstje?
Auto was het ideequote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:46 schreef SeaOfLove het volgende:
zou ik dan met jou in ieder geval heen mee kunnen rijden en terug evt een stuk in de goede richting?
Ik kan je evt. ook gewoon in Delft droppen hoor. Is niet om of zo. Moet ik alleen via Rotterdam rijden ipv bij Gouda rechtdoor naar Den Haag.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef SeaOfLove het volgende:
tof! bdankt! en ik blijf sowieso niet langer, heb milou mee ook. als jij naar den haag gaat blijf ik lekker bij mijn moeder slapen in voorburg.
Lot ik wil dan best een meet houden als er genoeg animo is. Zit dan 4en halve maand tussen, dus das best mooi.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:00 schreef minilot het volgende:
Wel potdorie, ik wil ook, maar ik was uitgegaan van SoL's oorspronkelijke datum in juli.
In februari zit ik helemaal stampvol. Sjips! Jammer!
Wat lief! Kijken wel even tegen die tijd, vind t ook wel leuk om weereens bij mijn moesje te logeren nl. Kan iemand de OP nog veranderen met goed lijstje enzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan je evt. ook gewoon in Delft droppen hoor. Is niet om of zo. Moet ik alleen via Rotterdam rijden ipv bij Gouda rechtdoor naar Den Haag.
Nee. Gewoon komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn voorbehoud wordt een lastminute besluit, mag dat?
En dan op de meet of heeft dit niets met die meet te maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
foto's willen we zien vd vakantie CF!
op de meet, en ik zie CF sowieso heel graag weer een keer en haarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan op de meet of heeft dit niets met die meet te maken?
Ik wil best bellen, maar dan moet ik wel weten hoelaat, hoeveel personen, high tea of spontaan beslissen als we daar zijn qua eten en of we de 'salon' willen hebben of gewoon een tafel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:53 schreef Duderella het volgende:
Wie belt even met het restaurant om te checken of de datum daar vrij is voor lunch/high tea?
(Ik wil het later vandaag ook met alle plezier wel even doen hoor)
SoL ging toch ook mee? Met Milou?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Duderella
Borisz
Braamyo
golfer
Bluezz
Sonnie
DE
Leintjeuh
Ole
DH (de namiddag)
Isabeau (+ ovb)
PdeHoog
Liessa
z80
Zijn er mannen die meekomen? Want die moeten meegeteld event. voor de salon, daar kan je tot 25 pers. in.
hoe vaak moet ik nog roepen dat ik ook ovb komquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Duderella
Borisz
Braamyo
golfer
Bluezz
Sonnie
Thijs
DE
Leintjeuh
Ole
DH (de namiddag)
Isabeau (+ ovb)
PdeHoog
Liessa
SOL
Milou
z80
Zijn er mannen die meekomen? Want die moeten meegeteld event. voor de salon, daar kan je tot 25 pers. in.
Ook niet mijn schuldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik had het lijstje uit de OP gekopieerd, zie post van pdhoog. Niet mijn schuld
Volgens mij staat MoBlo er nog steeds niet inquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:18 schreef Duderella het volgende:
Duderella
ArtyShock
Borisz
Braamyo
golfer
Bluezz
Sonnie
Thijs
DE
Leintjeuh
Ole
DH (de namiddag)
Isabeau (+ ovb)
PdeHoog
Liessa
z80
SOL
Milou
EN MOTURBLOEMPJUHHH GVD!!!
![]()
Klopt 'ie zo?
En Bluezz, misschien kun je even vragen wat high tea kost en wat een 'gewone' lunch zou kosten, in de salon.
Ik denk dat borrelen en diner wel spontaan kunnen. Er zijn sowieso al een aantal mensen die dan al weg zijn.
Ik sta erop dus wat mij betreft klopt-iequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga pas bellen als het lijstje klopt volgens iedereen
Check!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik sta erop dus wat mij betreft klopt-ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |