quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
B&G gaan jullie met de auto of de trein?
We weten het nog niet zeker, maar waarschijnlijk nemen we gewoon toch de trein i.v.m. mogelijke alcohol-inname.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
B&G gaan jullie met de auto of de trein?
ik kom met milouquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:58 schreef golfer het volgende:
22x HT als SOL (met Milou) toch komt.
jups, privé-ding opgelost. en ik wil o.a. jou, mirjam en hobje eens meeten! en ik vind het ook erg leuk om alle anderen weereens te zienquote:
Checkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kom met milouDat is op zeker nu
Ja ik ben ook zo nieuwsgierig naar jou en Milou dus ben blij dat je komtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jups, privé-ding opgelost. en ik wil o.a. jou, mirjam en hobje eens meeten! en ik vind het ook erg leuk om alle anderen weereens te zienEn natuurlijk alle nieuwkomers! Ik ben te herkennen aan het kind
waarom ken je alleen memo? en de rest niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Behalve MeMo en LeeHarveyOswald ken ik helemaal niemand.
Wát ? Komt er een kind ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:58 schreef SeaOfLove het volgende:
jups, privé-ding opgelost. en ik wil o.a. jou, mirjam en hobje eens meeten! en ik vind het ook erg leuk om alle anderen weereens te zienEn natuurlijk alle nieuwkomers! Ik ben te herkennen aan het kind
Ik bedoel dat ik de rest nog nooit heb gemeet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waarom ken je alleen memo? en de rest niet?
maar waarom en hoe heb je juist memo wel gemeet dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik de rest nog nooit heb gemeet.
MeMo heb ik járen geleden al voor het eerst gemeet toen wij beide nog in Fryslân woonden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar waarom en hoe heb je juist memo wel gemeet dan?
ah oké en dat je met LeeHarvey bent was me al duidelijk. Ook pas sinds de meettopicsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
MeMo heb ik járen geleden al voor het eerst gemeet toen wij beide nog in Fryslân woonden.Ze is zelfs wel een paar keer bij me thuis geweest.
En LeeHarveyOswald woon ik mee samen.
Da's ook nog relatief nieuw.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ah oké en dat je met LeeHarvey bent was me al duidelijk. Ook pas sinds de meettopics
dat is dan helemaal spannend! maar jij moet toch helemaal uit duitsland komen? mag ik een boodschappenlijstje invoeren?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:47 schreef z80 het volgende:
ik ken nog niemand.
ben wel benieuwd naar de gezichten achter de fok user namen.
zolang ik niet met een complete drankhandel hoef aan te komen geen probleem.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is dan helemaal spannend! maar jij moet toch helemaal uit duitsland komen? mag ik een boodschappenlijstje invoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |