Ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ook. ben benieuwd wie de nieuwe mensen zijn
Ik was juist net blij dat mijn in Dubai opgelopen voedselvergiftiging over wasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:36 schreef liessa het volgende:
Ik ga roet in het eten gooien mensen... Ik hab vannacht de halve nacht boven de WC gehangen, dus ik kom niet. Ik denk dat er gisteren op de huishoudbeurs iets geproefd is dat niet helemaal goed was klaargemaakt, mijn 4 mede bezoeksters hebben ook last gehad hoorde ik al.
Mochten er kosten berekend worden voor mij, dan graag laten weten, ik betaal ze gewoon, het is ten slotte mijn probleem.
Ik wens jullie heel veel plezier, ik ga weer naar bed!
Beterschap!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:36 schreef liessa het volgende:
Beterschapquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:36 schreef liessa het volgende:
Ik ga roet in het eten gooien mensen... Ik hab vannacht de halve nacht boven de WC gehangen, dus ik kom niet. Ik denk dat er gisteren op de huishoudbeurs iets geproefd is dat niet helemaal goed was klaargemaakt, mijn 4 mede bezoeksters hebben ook last gehad hoorde ik al.
Mochten er kosten berekend worden voor mij, dan graag laten weten, ik betaal ze gewoon, het is ten slotte mijn probleem.
Camera??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Jammer Liessa![]()
Camera ligt klaar.. Sam gaat zo naar de oppas.. we zijn er bijna klaar voor
Zet ik jou er niet opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zolang ik maar niet online verschijn, dawilliknie
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zet ik jou er niet op![]()
Uiteraard gaat niemand zomaar openbaar online. Als ik de foto's online zet dan is dat op prive-webspace en krijgt iedereen die er was het linkje via pb. Mag jij zeggen welke foto's niet in het forum geplaatst mogen worden
Jij bent zeker zo iemand die er liever achter staat/zitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
zolang ik maar niet online verschijn, dawilliknie
Ik ook! Daarom gaat ie ook meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die er liever achter staat/zit
Ik nam/neem de camera ook altijd mee en daarom sta ik er niet vaak op. Maar ik heb er geen bezwaar tegen, mijn kop is al zo vaak langsgekomen op fokquote:
Ik denk dat bijna iedereen wel daarvoor isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef Isegrim het volgende:
Hier ook geen bezwaar tegen foto's, als ik ze maar vooraf mag keuren en de al te debiele exemplaren mag afwijzen.
In die trein(en) zitten wij ook, dus ga ons daar maar in zoeken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:45 schreef borisz het volgende:
13.16 023 CS --> 020CS
13.38 020 CS --> 030 CS daar ben ik dan om 14.05en dan nog even lopen.
Oooh, dan zijn wij maar 5 mins later op Utrecht CSquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:45 schreef borisz het volgende:
12.45 de bus naar 023 CS.
13.16 023 CS --> 020CS
13.38 020 CS --> 030 CS daar ben ik dan om 14.05en dan nog even lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |