Ik steun de PVDA in deze kwestie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Krogzar het volgende:
Ik twijfel tussen D66 en SP....
ik hoop balkenende nooit meer te zien, en vooral niet te horen.... hij blijft de schuld overal neer te leggen
JUIST!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Krogzar het volgende:
ik hoop balkenende nooit meer te zien, en vooral niet te horen.... hij blijft de schuld overal neer te leggen
Joh, je leeft in een land dat sinds de oorlog al zo ongeveer geregeerd wordt door CDA en PvdA, dus wat lul je nou? Alle welvaart heb je aan die twee partijen te danken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar Pvda is toch net zo evil? Kijk maar nu JP in populariteit daalt probeert Pvda zieltjes te winnen door een andere mening te geven dan hun partner in crime.
Die gedroegen zich als ware hyena's gisteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:33 schreef scanman1 het volgende:
SP of GL moet in de coalitie. Dan is dit land nog niet geheel verloren.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef scanman1 het volgende:
Joh, je leeft in een land dat sinds de oorlog al zo ongeveer geregeerd wordt door CDA en PvdA, dus wat lul je nou? Alle welvaart heb je aan die twee partijen te danken.
Lees je anders even in voordat je met belachelijke smileys gaat strooien. Je zet jezelf zo erg voor lul namelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:50 schreef dvr het volgende:
[..]
![]()
Nee, die welvaart is aan een slim en hard werkend volk te danken. Waar CDA en PvdA overigens ook hun voortdurende bestaan aan te danken hebben. Of hun bijdrage aan de welvaart groter of kleiner dan die van andere partijen zou zijn (als het überhaupt een positieve bijdrage was) zullen we nooit weten.
quote:
quote:Het CDA werd officieel op 11 oktober 1980 opgericht als gevolg van een fusie van drie oude christelijke partijen, de Christelijk-Historische Unie (CHU)1909, de Anti-Revolutionaire Partij (ARP)1879. en de Katholieke Volkspartij (KVP)1945
Maar ik zette je wel eventjes aan het denken want je vloog meteen naar Wikipedia om het te checken.quote:
+1quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:32 schreef Hukkie het volgende:
Ik steun de PvdA ook in deze kwestie, maar PvdA stemmen is toch wel een paar bruggen te ver hoor.
Ik wist de namen van de partijen niet allemaal meer. Wel dat CDA uit een fusie is ontsproten van meerdere partijenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ik zette je wel eventjes aan het denken want je vloog meteen naar Wikipedia om het te checken.
Mwa, maar niet als een echte nieuwe partij anders was er geen fusiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef DrDentz het volgende:
Neemt niet weg dat CDA pas sinds de 80s bestaat natuurlijk.
Jij bent zeker zo'n kakker met een Ralph Lauren polo-shirt en Burberry-parfum.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:01 schreef Tweek het volgende:
Gewoon weer vvd.
Die slaat werkelijk nergens op.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n kakker met een Ralph Lauren polo-shirt en Berburry-parfum.
Haha nee hoor, verre van zelfs.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n kakker met een Ralph Lauren polo-shirt en Burberry-parfum.
Was een beetje een flauwe opmerking van de user. Trek je die niet aanquote:
Doe ik ook niet, maar reageren wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Was een beetje een flauwe opmerking van de user. Trek je die niet aan
Inlezen, waar de fuck heb je het over? Ik heb ieder PvdA/CDA kabinet sinds Den Uyl en Van Agt meegemaakt, en afgezien van het feit dat de politiek sowieso geen welvaart creëert, ben ik niet onder de indruk van hun economische track record.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef scanman1 het volgende:
Lees je anders even in voordat je met belachelijke smileys gaat strooien. Je zet jezelf zo erg voor lul namelijk.
Scanman1 beweerde drie dagen terug dat de economische crisis voorbij is. Zegt toch genoeg?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:17 schreef dvr het volgende:
[..]
Inlezen, waar de fuck heb je het over? Ik heb ieder PvdA/CDA kabinet sinds Den Uyl en Van Agt meegemaakt, en afgezien van het feit dat de politiek sowieso geen welvaart creëert, ben ik niet onder de indruk van hun economische track record.
Hij is heel intelligent ja en heeft een topfunctie in New York.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:18 schreef bascross het volgende:
[..]
Scanman1 beweerde drie dagen terug dat de economische crisis voorbij is. Zegt toch genoeg?
Alleen omdat hij net als jij een Zeelander is?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:25 schreef De_kromme het volgende:
Fuck PVDA, SP, GL en al die troep. Als de idioten het land over gaan nemen, zijn we gedoemd om in een neerwaartse spiraal te gaan.
CDA moet gewoon blijven, Balkenende is een held.
Zwaar afhankelijk van je definitie van 'goed' natuurlijk. Vier kabinetten in nog geen acht jaar zegt genoeg, lijkt me.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:32 schreef De_kromme het volgende:
Nee, omdat we nooit problemen hebben gehad hier met het kabinet balkenende, die held heeft alles goed aangepakt en je kan niet meer verwachten.
Go Balkie, you will get elected again. Sowieso wordt iemand van CDA weer MP, en laat het maar Balkie blijven.
Wildersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:39 schreef De_kromme het volgende:
Ja dat komt omdat CDA alleen maar kneuzen heeft om mee te regeren. VVD is niet meer wat het geweest is zonder Zalm en nu met die tyfuskneus aan het roer. Daarnaast is PVDA gewoon een idiote partij, hoewel Bos het imo wel lekker gedaan heeft me de crisis.
En dan hebben we nog SP, Kant kan zich beter van kant maken. Waar moet CDA nou mee regeren? Ja, CU en GL ofzo. Maar dat is nooit genoeg.
Idioot is ook maar relatief. Bij het CDA geloven ze allemaal dat God bestaat. Dat zijn imo ook allemaal idioten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:48 schreef De_kromme het volgende:
Dus jij denkt dat het CDA + Wilders + misschien nog GL/CU ofzo wordt?
Mwa. Geloof niet dat iemand ooit met die idioot samen wil werken. Fortuyn was goed te begrijpen, maar Wilders gaat het niet redden.
Als dat eens mogelijk zou zijn... popcorn en cola erbij mooi tv kijken naar de rellen. Wow goed idee man.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:58 schreef DrDentz het volgende:
Lekker vanuit je luie stoel in Thailand op Wilders stemmen en hier een burgeroorlog ontketenen?
Volledig mee eens. PvdA? Nooit!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:39 schreef De_kromme het volgende:
Ja dat komt omdat CDA alleen maar kneuzen heeft om mee te regeren. VVD is niet meer wat het geweest is zonder Zalm en nu met die tyfuskneus aan het roer. Daarnaast is PVDA gewoon een idiote partij, hoewel Bos het imo wel lekker gedaan heeft me de crisis.
En dan hebben we nog SP, Kant kan zich beter van kant maken. Waar moet CDA nou mee regeren? Ja, CU en GL ofzo. Maar dat is nooit genoeg.
Perfect omschrevenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:57 schreef niet_links het volgende:
Wilders,
Zal eens kijken of ik via de ambassade kan stemmen. Het zal moeilijk zijn en tijd kosten maar mijn stem heeft ie. Hopelijk worden de andere partijen eens wakker als hij een berg stemmen krijgt.
Het kan gewoon niet zo doorgaan in Nederland dingen moeten veranderen. Wilders heeft overigens ook genoeg dingen die me niet aanstaan. Maar goed er is toch geen perfecte partij.
Ik woon dan wel in een ander land maar wat er in Nederland gebeurd is nog wel belangrijk voor me.
Pas als je in een ander land woont kan je zien hoe goed buitenlanders het in Nederland hebben en hoe slecht het geregeld is in andere landen. Ze moeten gewoon niet klagen en de autochtonen moeten niet voor ze betalen.
Immigranten kunnen goed zijn maar moeten wel weggeschopt kunnen worden als ze zich misdragen of alleen maar van de staat profiteren en niets bijdragen. Hier kan ik op elk moment weggeschopt worden als ik voor bepaalde misdrijven veroordeeld wordt. Dit gebeurd ook regelmatig, daar kan Nederland nog wat van leren. Aanspraak maken op sociale voorzieningen niet mogelijk (ze zijn hier niet eens).
De verzorgingsstaat kan niet overleven met teveel parasieten en daardoor moeten de hardwerkende mensen steeds meer betalen. Een overheid die maar groeit en groeit en groeit ook geen goede zaak kost steeds meer terwijl het weinig toevoegt.
*rant over*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |