Ik steun de PVDA in deze kwestie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Krogzar het volgende:
Ik twijfel tussen D66 en SP....
ik hoop balkenende nooit meer te zien, en vooral niet te horen.... hij blijft de schuld overal neer te leggen
JUIST!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Krogzar het volgende:
ik hoop balkenende nooit meer te zien, en vooral niet te horen.... hij blijft de schuld overal neer te leggen
Joh, je leeft in een land dat sinds de oorlog al zo ongeveer geregeerd wordt door CDA en PvdA, dus wat lul je nou? Alle welvaart heb je aan die twee partijen te danken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar Pvda is toch net zo evil? Kijk maar nu JP in populariteit daalt probeert Pvda zieltjes te winnen door een andere mening te geven dan hun partner in crime.
Die gedroegen zich als ware hyena's gisteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:33 schreef scanman1 het volgende:
SP of GL moet in de coalitie. Dan is dit land nog niet geheel verloren.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef scanman1 het volgende:
Joh, je leeft in een land dat sinds de oorlog al zo ongeveer geregeerd wordt door CDA en PvdA, dus wat lul je nou? Alle welvaart heb je aan die twee partijen te danken.
Lees je anders even in voordat je met belachelijke smileys gaat strooien. Je zet jezelf zo erg voor lul namelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:50 schreef dvr het volgende:
[..]
![]()
Nee, die welvaart is aan een slim en hard werkend volk te danken. Waar CDA en PvdA overigens ook hun voortdurende bestaan aan te danken hebben. Of hun bijdrage aan de welvaart groter of kleiner dan die van andere partijen zou zijn (als het überhaupt een positieve bijdrage was) zullen we nooit weten.
quote:
quote:Het CDA werd officieel op 11 oktober 1980 opgericht als gevolg van een fusie van drie oude christelijke partijen, de Christelijk-Historische Unie (CHU)1909, de Anti-Revolutionaire Partij (ARP)1879. en de Katholieke Volkspartij (KVP)1945
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |