Idioot is ook maar relatief. Bij het CDA geloven ze allemaal dat God bestaat. Dat zijn imo ook allemaal idioten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:48 schreef De_kromme het volgende:
Dus jij denkt dat het CDA + Wilders + misschien nog GL/CU ofzo wordt?
Mwa. Geloof niet dat iemand ooit met die idioot samen wil werken. Fortuyn was goed te begrijpen, maar Wilders gaat het niet redden.
Als dat eens mogelijk zou zijn... popcorn en cola erbij mooi tv kijken naar de rellen. Wow goed idee man.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:58 schreef DrDentz het volgende:
Lekker vanuit je luie stoel in Thailand op Wilders stemmen en hier een burgeroorlog ontketenen?
Volledig mee eens. PvdA? Nooit!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:39 schreef De_kromme het volgende:
Ja dat komt omdat CDA alleen maar kneuzen heeft om mee te regeren. VVD is niet meer wat het geweest is zonder Zalm en nu met die tyfuskneus aan het roer. Daarnaast is PVDA gewoon een idiote partij, hoewel Bos het imo wel lekker gedaan heeft me de crisis.
En dan hebben we nog SP, Kant kan zich beter van kant maken. Waar moet CDA nou mee regeren? Ja, CU en GL ofzo. Maar dat is nooit genoeg.
Perfect omschrevenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:57 schreef niet_links het volgende:
Wilders,
Zal eens kijken of ik via de ambassade kan stemmen. Het zal moeilijk zijn en tijd kosten maar mijn stem heeft ie. Hopelijk worden de andere partijen eens wakker als hij een berg stemmen krijgt.
Het kan gewoon niet zo doorgaan in Nederland dingen moeten veranderen. Wilders heeft overigens ook genoeg dingen die me niet aanstaan. Maar goed er is toch geen perfecte partij.
Ik woon dan wel in een ander land maar wat er in Nederland gebeurd is nog wel belangrijk voor me.
Pas als je in een ander land woont kan je zien hoe goed buitenlanders het in Nederland hebben en hoe slecht het geregeld is in andere landen. Ze moeten gewoon niet klagen en de autochtonen moeten niet voor ze betalen.
Immigranten kunnen goed zijn maar moeten wel weggeschopt kunnen worden als ze zich misdragen of alleen maar van de staat profiteren en niets bijdragen. Hier kan ik op elk moment weggeschopt worden als ik voor bepaalde misdrijven veroordeeld wordt. Dit gebeurd ook regelmatig, daar kan Nederland nog wat van leren. Aanspraak maken op sociale voorzieningen niet mogelijk (ze zijn hier niet eens).
De verzorgingsstaat kan niet overleven met teveel parasieten en daardoor moeten de hardwerkende mensen steeds meer betalen. Een overheid die maar groeit en groeit en groeit ook geen goede zaak kost steeds meer terwijl het weinig toevoegt.
*rant over*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |