Zou ik hier vrij voor nemen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:37 schreef Hetiszover het volgende:
Volgens mij gaat het nu echt binnen een paar dagen vallen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:37 schreef Hetiszover het volgende:
Duh.. die had nu lepeltje-lepeltje kunnen liggen met Sachaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:36 schreef Omnifacer het volgende:
Rick Nieman is het ook echt kots-kanker-beu volgens mij
Hij doelt op de informatie over spaarders in het buitenland.quote:
Zo lang kan ik niet wakker blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:37 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:38 schreef DrDentz het volgende:
Even terug naar de zwerver, hij staat er al vanaf 2 uur 's middags, even horen wat hij ervan vindt.
I love the smell of crisis in the morning!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:38 schreef bascross het volgende:
Het valt mij op dat de beide crisismods aanwezig zijn. Voorliefde voor crisissen?
Ah.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hij doelt op de informatie over spaarders in het buitenland.
Iets met 'adequater', 'mandaat' en 'kennis van toen en wetenschap van nu'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:38 schreef Cobra4 het volgende:
mennodebruyne (voorlichter SGP) Punt 1 verkiezingsprogramma SGP: op het Binnenhof moet adequate crisisopvang komen voor wachtende parlementair-journalisten en -historici.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:38 schreef DrDentz het volgende:
Even terug naar de zwerver, hij staat er al vanaf 2 uur 's middags, even horen wat hij ervan vindt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:38 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Rick Nieman heeft ook al uren niet gescheten, dat moét wel een conflict opleveren. Misschien is dat wel hetgeen wat een spektakel voor ons oplevert.
Het is Jonestown maar dan in de Trevezaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:33 schreef Hetiszover het volgende:
Ik begin te denken dat het kabinet collectieve zelfmoord heeft gepleegd.
quote:FemkeHalsema Mijn buurvrouw en ik beginnen het wel gezellig te vinden #val 'Sorry Frits, ik probeer een intelligente vraag te formuleren ..'
Sachaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Duh.. die had nu lepeltje-lepeltje kunnen liggen met Sacha
"GA MET DIE CAMERA'S VAN M'N SLAAPPLEK WEG!!"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:38 schreef DrDentz het volgende:
Heb je weleens geprobeerd te schijten in een bierflesje?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik zou het zolang in een bierflesje doen.
KANJERS! ECHTE TOPPERS ZIJN ZE!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:40 schreef Hetiszover het volgende:
Heeft Erica Terpstra al gereageerd trouwens?
agreequote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:39 schreef capricia het volgende:
[..]
I love the smell of crisis in the morning!
En dan blijkt het Terpstra te zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
"GA MET DIE CAMERA'S VAN M'N SLAAPPLEK WEG!!"
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Heb je weleens geprobeerd te schijten in een bierflesje?
Kort-lang-kort is SOS.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:41 schreef Robbiej het volgende:
bctv kan iemand morse lezen? Uit verveling stuurt JP geheime berichten uit de Treve zaal door met het lichtknopje te spelen #deval #val #crisis
En ze had nog wel zo'n mooie speech voorbereid...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
KANJERS! ECHTE TOPPERS ZIJN ZE!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
KANJERS! ECHTE TOPPERS ZIJN ZE!
Dat is Gonny van Oudenallen, die zijn ze vergeten uit het gebouw te halen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:41 schreef JAM het volgende:
Valt het jullie ook op dat ze in dat gebouw achter Frits met het licht aan het spelen zijn? Flik-flak, aan-uit, aan-uit.
Erica staat naar verluidt nog te tanken in het Heineken House.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:40 schreef Hetiszover het volgende:
Heeft Erica Terpstra al gereageerd trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |