Hij was wel straight en duidelijk in zijn lijnen, ja. Heb niets negatiefs over hem op te merken..eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Eén van de weinigen die van mij terug zou mogen komen
Helaas.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
maurice de hond is ook nog wakker hoor
Ik heb het dan ook niet over de gemiddelde militair maar over militairen die op uitzending in Afghanistan zijn geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Die militairen hebben niet voor niets voor dat specifieke beroep gekozen.
Alsof de gemiddelde militair een Afghanistan deskundige is...
Met vannacht, deze keer, gedroogde rode rozen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:31 schreef Hetiszover het volgende:
Wouter Bos die daar gaat folderen onder de journalisten
"Uit onderzoek blijkt dat 79% is afgehaakt tussen 01:00 en 02:00 uur"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
maurice de hond is ook nog wakker hoor
Misschien moeten we zeggen dat we een taart voor ze gebakken hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:32 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Als we allemaal heel hard gaan zingen dan komt hij misschien.
50/50quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:33 schreef Robbiej het volgende:
Is dat goed of slecht dat de fractievoorzitters naar binnen gaan?
is dit Japan? nee tochquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:33 schreef Hetiszover het volgende:
Ik begin te denken dat het kabinet collectieve zelfmoord heeft gepleegd.
allemaal aan de hara kiriquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:33 schreef Hetiszover het volgende:
Ik begin te denken dat het kabinet collectieve zelfmoord heeft gepleegd.
Ik hoor meteen het pink-panther muziekje in m'n hoofd als ik denk aan hoe ze wegsluipen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Misschien willen ze wel wachten met naar buiten komen tot iedereen weg isIk ga in elk geval maar slapen, ik hoor het morgen wel.
Schuifelend langs de murenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:33 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik hoor meteen het pink-panther muziekje in m'n hoofd als ik denk aan hoe ze wegsluipen.
Lijkt me goed nieuwsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:33 schreef Robbiej het volgende:
Is dat goed of slecht dat de fractievoorzitters naar binnen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |