Hij kan nu elk moment komen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
RTL 4 doet mij nu een beetje denken aan het Sinterklaasjournaal
Ga jij toch lekker Hart van Nederland kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:30 schreef Kwaliteit het volgende:
FemkeHalsema
Dan zeggen ze iets over mijn foto: Maurice de Hond, ai,ai
Hij kon niet slapen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah de Jager van Financien is ook nog op de twittert
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
Helemaal niksquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:29 schreef Robbiej het volgende:
ben moeeee.... houd het dan nooit op!
iemand nog whisky?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:31 schreef Omnifacer het volgende:
wimdebie 'Er komt niemand naar buiten. Ja toch! Daar is Wouter Bos met een tank koffie op z'n rug. Campagnepraatje met de journalisten!'
Zo is het. Zonder alle respect, het leger bestaat vooral uit schietgrage, laag opgeleide en propagandagevoelige pubers zonder enig politiek benul. Ik kan me heel goed voorstellen dat de Afghanen het als een vernedering ervaren door zulke snotneuzen de les te worden gelezen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Die militairen hebben niet voor niets voor dat specifieke beroep gekozen.
Alsof de gemiddelde militair een Afghanistan deskundige is...
Ik mis Diewertjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
Eén van de weinigen die van mij terug zou mogen komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah de Jager van Financien is ook nog op de twittert
Als we allemaal heel hard gaan zingen dan komt hij misschien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |