En of Kant gelijk had. Al die burgertrutjes hier in NL met een zoon in het leger, die van mening zijn dat we moeten blijven omdat je 'het karwei af moet maken'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:17 schreef venomsnake het volgende:
ritaverdonk
Krijg steeds meer berichten van militairen dat Agnes Kant niet weet waar ze over praat. 2 minutes ago from txt
veels te langquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:20 schreef Robbiej het volgende:
Het duurt verdomme lang....
zoiets dacht ik ook al! die zitten nu met de frituur aan , laptop op schoot en tv aan hier mee te lurken/posten..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
Ze zitten daar nu gewoon met z'n allen al de hele avond VHS-tapes van Get the Picture te kijken en doen straks gewoon alsof er nooit iets aan de hand is geweest.
Misschien eens gaan kijken als er nog iemand leeftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:20 schreef capricia het volgende:
Ze zijn nu al 14 uur bij elkaar.
Ik vraag me af wie er levend naar buiten komt...
Ik kijk naar TV Apeldoornquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:21 schreef Dynd het volgende:
Ik kijk nu naar NOS, vind ik het meest interessant met live beelden enzo.
Maar gelukkig wel met camera op de deur gericht!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:21 schreef Kwaliteit het volgende:
NOS is overgeschakeld naarradio 1
zie ik
ik heb 2 pagina's open staanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:21 schreef Dynd het volgende:
Ik kijk nu naar NOS, vind ik het meest interessant met live beelden enzo.
Als ze nu niet vallen trap ik ze eigenhandig onderuit!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:21 schreef yavanna het volgende:
haagsche
PvdA ministers weer naar de Trêveszaal. En overleg met de voorlichters is afgelopen.. Radio 1. 1 sms ontvangen 'kabinet nog niet gevallen'
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:22 schreef Hetiszover het volgende:
De politie moet volgende week de zaal openbreken vanwege de lijkenlucht die naar buiten komt.
Waar kun je die sms dienst aanvragen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:21 schreef yavanna het volgende:
haagsche
PvdA ministers weer naar de Trêveszaal. En overleg met de voorlichters is afgelopen.. Radio 1. 1 sms ontvangen 'kabinet nog niet gevallen'
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien eens gaan kijken als er nog iemand leeft
ABN AMRO!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef Drassss het volgende:
Nondeknetter die bellers bij BNR... das pas dikke lol zeg.
Stream?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef Drassss het volgende:
Nondeknetter die bellers bij BNR... das pas dikke lol zeg.
Oeh, doe mij er ook een.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef beantherio het volgende:
Ik begin lekkere trek te krijgen van dit geouwehoer. Ik gooi de bitterballen in de frituur.
Doegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
ok, dit is de druppel. ik ga pitten, ik zie het morgenochtend wel. Trusten!
Dat zou best wel geniaal zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Of ze zijn allang naar huis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |