ik heb 2 pagina's open staanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:21 schreef Dynd het volgende:
Ik kijk nu naar NOS, vind ik het meest interessant met live beelden enzo.
Als ze nu niet vallen trap ik ze eigenhandig onderuit!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:21 schreef yavanna het volgende:
haagsche
PvdA ministers weer naar de Trêveszaal. En overleg met de voorlichters is afgelopen.. Radio 1. 1 sms ontvangen 'kabinet nog niet gevallen'
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:22 schreef Hetiszover het volgende:
De politie moet volgende week de zaal openbreken vanwege de lijkenlucht die naar buiten komt.
Waar kun je die sms dienst aanvragen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:21 schreef yavanna het volgende:
haagsche
PvdA ministers weer naar de Trêveszaal. En overleg met de voorlichters is afgelopen.. Radio 1. 1 sms ontvangen 'kabinet nog niet gevallen'
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien eens gaan kijken als er nog iemand leeft
ABN AMRO!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef Drassss het volgende:
Nondeknetter die bellers bij BNR... das pas dikke lol zeg.
Stream?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef Drassss het volgende:
Nondeknetter die bellers bij BNR... das pas dikke lol zeg.
Oeh, doe mij er ook een.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef beantherio het volgende:
Ik begin lekkere trek te krijgen van dit geouwehoer. Ik gooi de bitterballen in de frituur.
Doegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
ok, dit is de druppel. ik ga pitten, ik zie het morgenochtend wel. Trusten!
Dat zou best wel geniaal zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Of ze zijn allang naar huis...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:20 schreef Louis22 het volgende:
[..]
En of Kant gelijk had. Al die burgertrutjes hier in NL met een zoon in het leger, die van mening zijn dat we moeten blijven omdat je 'het karwei af moet maken'Welke kranten lezen zij? Het is een hersenloze slogan. Bij Nova college tour was er ook zo'n echtpaar. Hun voornaamste argument was een foto van hun zoon waarop ie een Afghaans jongetje een hand gaf ofzo
Die mensen hebben geen idee van wat er zich afspeelt, en ik ben bang dat dat ook voor de soldaten aldaar geldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |