ja enquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:40 schreef DeLuna het volgende:
Ja, hier ook sneeuw, wat is dat, dat kan echt niet.![]()
En wtf, verkiezingen 12 mei, mijn vriend wordt op 15 mei 18![]()
Ja maar hij wil stemmen enzoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja en? Ze schaffen verjaardagen niet af na 12 mei of zo
Hier is het droog; alle sneeuw is weg en ik heb koffie gedronken op de veranda vanmorgenquote:
Jaloers.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Hier is het droog; alle sneeuw is weg en ik heb koffie gedronken op de veranda vanmorgen
Bah koffiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Hier is het droog; alle sneeuw is weg en ik heb koffie gedronken op de veranda vanmorgen
quote:
Nog druk op zoek naar een andere baan ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo fijn he als je salaris er op dinsdag al hoort te zijn en het er op zaterdag nog niet is![]()
Ik zie het al helemaal gebeuren dat ik donderdag niet naar het westen kan door dat klotebedrijf van me
er zijn zo goed als gee vacatures en open sollicitaties hebben atm weinig tot geen zinquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nog druk op zoek naar een andere baan ?
Hm bummerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
er zijn zo goed als gee vacatures en open sollicitaties hebben atm weinig tot geen zin
Mijn pappa is ook op 15 mei jarigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:40 schreef DeLuna het volgende:
Ja, hier ook sneeuw, wat is dat, dat kan echt niet.![]()
En wtf, verkiezingen 12 mei, mijn vriend wordt op 15 mei 18![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn pappa is ook op 15 mei jarigDan zou je vader gewoon jonger zijn dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zou je vader gewoon jonger zijn dan jij![]()
Jouw opmerking was terecht hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is toch niet een politiek forum, of wel?
Hoe laat ben je eigenlijk in Heerenveenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
Ik zou eigenlijk ook op 15 mei jarig moeten zijn.
Dat hoor (of zie) je mij ook niet zeggenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is toch niet een politiek forum, of wel?
Geen idee, zal het zo even uitzoekenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe laat ben je eigenlijk in Heerenveen?
Ik moet dan om 4 uur de trein daar weg hebben. Hoe laat doen we dan iets afspreken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, zal het zo even uitzoeken
Ja, waar is mijn verjaardagsseks?quote:
De baas werkt niet mee en de auto rijdt niet op water en we mogen niet van Raph, Bart en Ericquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, waar is mijn verjaardagsseks?
Nou danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat hoor (of zie) je mij ook niet zeggen
Mannen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De baas werkt niet mee en de auto rijdt niet op water en we mogen niet van Raph, Bart en Eric
En dat is een feitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen.
In een wereld zonder mannen, zouden er alleen gelukkige, dikke vrouwen zijn.
Ik ben in staat je te sponseren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal dit een teken van God zijn dat ik donderdag niet naar mn ex toe mag ofzo
Dat heeft geen zin, en ik red het nog wel hoor. Baal gewoon zo ervan. We wilden vandaag eigenlijk naar de mediamarkt om te kijken naar boxjes voor mn auto. Maandag en dinsdag hebben we daar ook al geen tijd voor en woensdag moet raph waarschijnlijk weer wegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben in staat je te sponseren.
Hmmm, even nadenkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet dan om 4 uur de trein daar weg hebben. Hoe laat doen we dan iets afspreken?
We hebben ook nog wel even om daarover na te denken.
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, en ik red het nog wel hoor. Baal gewoon zo ervan. We wilden vandaag eigenlijk naar de mediamarkt om te kijken naar boxjes voor mn auto. Maandag en dinsdag hebben we daar ook al geen tijd voor en woensdag moet raph waarschijnlijk weer weg![]()
Lekker laatste weekend heb je zo, Had best gezellig naar de bioscoop gewild ofzo
Wat gaan we dan uberhaupt doen, zo leuk is it fean niet.quote:
Dat bedacht ik me net ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat gaan we dan uberhaupt doen, zo leuk is it fean niet.![]()
Ik weet van niks.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, we mochten het hier niet meer over meets hebben, ofwel
Waarom niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, we mochten het hier niet meer over meets hebben, ofwel
Kroeg opzoeken?quote:
DW en ik een kliekje?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zorgt voor kliekjesvorming? w/e
KLB is pas een kliekjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik veelDat kan er toe leiden...
Je kan het zo in de prullenmand gooien jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:21 schreef Desunoto het volgende:
HET KABINET IS PAS EEN KLIEKJE
oh wacht
Onzin?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Maargoed, ik ben ff wegwezen, eten enzo en misschien ben ik zo, misschien in de avond weer terug
hvos![]()
(hou van onzin scertjes)
En je neemt mij mee?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:23 schreef Desunoto het volgende:
e-Tickets voor exist†trace binnen via de mail
Niet wachten kan. Ik. Niet wachten. Moet...!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:21 schreef Desunoto het volgende:
HET KABINET IS PAS EEN KLIEKJE
oh wacht
Samen met Matthijs erbij, wij zijn Fries, jewaidsquote:
Betaal jij?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Onzin?![]()
We hebben het hier toch over schaatsen.?
Maar dat gaat toch niet door trouwens? Geen Elfstedentocht?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen met Matthijs erbij, wij zijn Fries, jewaids
dan niet dusquote:
Ik hoopt ;t niet voor jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb in een week 1000 posts gemaakt. We zitten in week 7. Er zijn er 52. Dus nog 45 te gaan. Dus 45 * 1000 = 45000. Aan het einde van het jaar heb ik dus 53000 posts.
Dan moet ik dat wel hebbenquote:
Dan heb je geen leven meer.quote:
Klopt. Maar nu heb je Olympische Spelen en dan zit ik zo aan de 100 posts per dagquote:
Zondag 2 mei in Tivoli de Helling, Utrechtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik dat wel hebbenWanneer & waar is het?
Hij is bi.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar hij is homo toch dat weet je
Nee hoor hij zet daarmee alleen de kastdeur op een kiertje zodat het straks minder verrassend is als hij hem open gooit.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee hoor hij zet daarmee alleen de kastdeur op een kiertje zodat het straks minder verrassend is als hij hem open gooit.
Hmm. Het kan opzich wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zondag 2 mei in Tivoli de Helling, Utrecht
Zondag komt misschien niet zo aardig uit voor sommige mensen
Mij ook niet misschienligt eraan hoe de maandag erna wordt.
Maar boeiend, het is exist trace
Ik ken ze bijna allemaal uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef Desunoto het volgende:
Zijn krullen zijn oké.
En dat zeg ik zelfs als hetero.
Maar z'n muziek is toch niet zo
Hangt er vanaf of ik dan geld hebquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kom ook dan!!![]()
Je zal er geen spijt van krijgen.
Ik heb een andere logicaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ik dan geld heb
Ik heb veel verjaardagen in mei, en bevrijdingsfestivalquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb een andere logica
Ik kan het geld er nu aan uitgeven. Dus dan doe ik dat nu. En als het dan zover is heb ik het kaartje al en ga ik sowieso, de reiskosten mogen er dan nog wel bij.
Alsof bevrijdingsfestival in Leeuwarden tegenwoordig nog iets aan isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb veel verjaardagen in mei, en bevrijdingsfestival
Wie zegt dat ik in Leeuwarden gaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alsof bevrijdingsfestival in Leeuwarden tegenwoordig nog iets aan is
Jawel maar zodra er een nieuw en/of verlengd contract is gaat het mis bij zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GelukkigZijn ze uberhaupt ooit op tijd geweest met je geld? Stel graflui, Fok!-knokploeg erop afsturen.
![]()
En gaat ;ie dan weer voor een week of voor 2 weken?
2 in Emmenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb veel verjaardagen in mei, en bevrijdingsfestival
Ging ik gemakshalve maar van uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in Leeuwarden ga
Sowieso contracten bij die luiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel maar zodra er een nieuw en/of verlengd contract is gaat het mis bij ze![]()
2 weken waarschijnlijk
2 in IJlstquote:
Wel veel kans trouwens, chillen met mijn homies enzulks.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ging ik gemakshalve maar van uit
Jeweetsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel veel kans trouwens, chillen met mijn homies enzulks.
Dank jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso contracten bij die lui
Ik heb medelijden
Ik kom de 15de ook wel even langs om mijn schoonpapa te feliciterenquote:
Wij zitten toch alleen maar in de Prinsentuin te zuipen en een aantal ook nog te blowen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
JeweetsMaar dan moet je wel de kroeg in, die optredens zijn de laatste 5 jaar bagger
Grootste deel ken ik ook nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:44 schreef justmattie het volgende:
Of ik ga niet met mijn ''tijd'' mee, dat zal de reden zijn waarom ik 9 van de 10 bands die optreden niet ken
Gewoon de kroeg inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij zitten toch alleen maar in de Prinsentuin te zuipen en een aantal ook nog te blowen.
Beef! zegt mij ook niet veelquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grootste deel ken ik ook nietHoewel Beef! afgelopen jaar wel natuurlijk
Mag ik ervoor zorgen dat je niet 2 weken lang droogstaat?quote:
hihi tofquote:[..]
Ik kom de 15de ook wel even langs om mijn schoonpapa te feliciteren
Prinsen.quote:
Mij wel, heb ze wel eens eerder gezien, poten onder mijn lichaam weggedanst toenquote:
Regende het afgelopen jaar niet op 5 mei?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij wel, heb ze wel eens eerder gezien, poten onder mijn lichaam weggedanst toenEn afgelopen jaar weer dus.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Regende het afgelopen jaar niet op 5 mei?
Niks mis met onweerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:00 schreef justmattie het volgende:
Met dancetour regende het ook, we waren toen net op tijd thuis voor het onweer
Van mij wel maar Raph gaat dat niet goedvinden en het eerste weekend moet jij naar Bartquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik ervoor zorgen dat je niet 2 weken lang droogstaat?
quote:[..]
hihi tof
Als je buiten bent ook niet. Hangt er alleen vanaf waar je precies bentquote:
Verdorie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij wel maar Raph gaat dat niet goedvinden en het eerste weekend moet jij naar Bart![]()
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.striem.nl/JonBakkerFM.m3u![]()
Oké man.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip
Op een gegeven moment ben je er bijna doorheen natuurlijk, ik had op een gegeven moment zelfs de hulp van de luisteraars nodigquote:
Fijn om te weten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je er bijna doorheen natuurlijk, ik had op een gegeven moment zelfs de hulp van de luisteraars nodig
WAT?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet naar huis, ik moet een kerstboom kopen
Waarom heb je dan al je foto's van je hyve gehaald?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GoedemorgenIk wil graag fotomodel worden
Ja, die had ik beter zelf kunnen nemenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom heb je dan al je foto's van je hyve gehaald?
Nou, ik zeg doe mee aan een modellenwedstrijdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, die had ik beter zelf kunnen nemen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:59 schreef Stoeprand het volgende:
Ga je fotomodel worden voor luiers?
Ehm, die mogelijkheid is niet geheel uitgeslotenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:59 schreef Stoeprand het volgende:
Ga je fotomodel worden voor luiers?
Ik zou het doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ehm, die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten
Wat ben je toch heerlijk willekeurig vandaag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, van 's ochtends kwart voor acht tot 's middags kwart voor vier
Joh, waarom neem jij dan niks?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk willekeurig vandaag.
Wat een achterhaalde gebeurtenis die kerst, weg met die troep!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet naar huis, ik moet een kerstboom kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |