ja enquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:40 schreef DeLuna het volgende:
Ja, hier ook sneeuw, wat is dat, dat kan echt niet.![]()
En wtf, verkiezingen 12 mei, mijn vriend wordt op 15 mei 18![]()
Ja maar hij wil stemmen enzoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja en? Ze schaffen verjaardagen niet af na 12 mei of zo
Hier is het droog; alle sneeuw is weg en ik heb koffie gedronken op de veranda vanmorgenquote:
Jaloers.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Hier is het droog; alle sneeuw is weg en ik heb koffie gedronken op de veranda vanmorgen
Bah koffiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Hier is het droog; alle sneeuw is weg en ik heb koffie gedronken op de veranda vanmorgen
quote:
Nog druk op zoek naar een andere baan ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo fijn he als je salaris er op dinsdag al hoort te zijn en het er op zaterdag nog niet is![]()
Ik zie het al helemaal gebeuren dat ik donderdag niet naar het westen kan door dat klotebedrijf van me
er zijn zo goed als gee vacatures en open sollicitaties hebben atm weinig tot geen zinquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nog druk op zoek naar een andere baan ?
Hm bummerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
er zijn zo goed als gee vacatures en open sollicitaties hebben atm weinig tot geen zin
Mijn pappa is ook op 15 mei jarigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:40 schreef DeLuna het volgende:
Ja, hier ook sneeuw, wat is dat, dat kan echt niet.![]()
En wtf, verkiezingen 12 mei, mijn vriend wordt op 15 mei 18![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn pappa is ook op 15 mei jarigDan zou je vader gewoon jonger zijn dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zou je vader gewoon jonger zijn dan jij![]()
Jouw opmerking was terecht hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is toch niet een politiek forum, of wel?
Hoe laat ben je eigenlijk in Heerenveenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
Ik zou eigenlijk ook op 15 mei jarig moeten zijn.
Dat hoor (of zie) je mij ook niet zeggenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is toch niet een politiek forum, of wel?
Geen idee, zal het zo even uitzoekenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe laat ben je eigenlijk in Heerenveen?
Ik moet dan om 4 uur de trein daar weg hebben. Hoe laat doen we dan iets afspreken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, zal het zo even uitzoeken
Ja, waar is mijn verjaardagsseks?quote:
De baas werkt niet mee en de auto rijdt niet op water en we mogen niet van Raph, Bart en Ericquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, waar is mijn verjaardagsseks?
Nou danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat hoor (of zie) je mij ook niet zeggen
Mannen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De baas werkt niet mee en de auto rijdt niet op water en we mogen niet van Raph, Bart en Eric
En dat is een feitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen.
In een wereld zonder mannen, zouden er alleen gelukkige, dikke vrouwen zijn.
Ik ben in staat je te sponseren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal dit een teken van God zijn dat ik donderdag niet naar mn ex toe mag ofzo
Dat heeft geen zin, en ik red het nog wel hoor. Baal gewoon zo ervan. We wilden vandaag eigenlijk naar de mediamarkt om te kijken naar boxjes voor mn auto. Maandag en dinsdag hebben we daar ook al geen tijd voor en woensdag moet raph waarschijnlijk weer wegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben in staat je te sponseren.
Hmmm, even nadenkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet dan om 4 uur de trein daar weg hebben. Hoe laat doen we dan iets afspreken?
We hebben ook nog wel even om daarover na te denken.
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, en ik red het nog wel hoor. Baal gewoon zo ervan. We wilden vandaag eigenlijk naar de mediamarkt om te kijken naar boxjes voor mn auto. Maandag en dinsdag hebben we daar ook al geen tijd voor en woensdag moet raph waarschijnlijk weer weg![]()
Lekker laatste weekend heb je zo, Had best gezellig naar de bioscoop gewild ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |