Wat gaan we dan uberhaupt doen, zo leuk is it fean niet.quote:
Dat bedacht ik me net ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat gaan we dan uberhaupt doen, zo leuk is it fean niet.![]()
Ik weet van niks.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, we mochten het hier niet meer over meets hebben, ofwel
Waarom niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, we mochten het hier niet meer over meets hebben, ofwel
Kroeg opzoeken?quote:
DW en ik een kliekje?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zorgt voor kliekjesvorming? w/e
KLB is pas een kliekjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik veelDat kan er toe leiden...
Je kan het zo in de prullenmand gooien jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:21 schreef Desunoto het volgende:
HET KABINET IS PAS EEN KLIEKJE
oh wacht
Onzin?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Maargoed, ik ben ff wegwezen, eten enzo en misschien ben ik zo, misschien in de avond weer terug
hvos![]()
(hou van onzin scertjes)
En je neemt mij mee?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:23 schreef Desunoto het volgende:
e-Tickets voor exist†trace binnen via de mail
Niet wachten kan. Ik. Niet wachten. Moet...!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:21 schreef Desunoto het volgende:
HET KABINET IS PAS EEN KLIEKJE
oh wacht
Samen met Matthijs erbij, wij zijn Fries, jewaidsquote:
Betaal jij?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Onzin?![]()
We hebben het hier toch over schaatsen.?
Maar dat gaat toch niet door trouwens? Geen Elfstedentocht?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen met Matthijs erbij, wij zijn Fries, jewaids
dan niet dusquote:
Ik hoopt ;t niet voor jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb in een week 1000 posts gemaakt. We zitten in week 7. Er zijn er 52. Dus nog 45 te gaan. Dus 45 * 1000 = 45000. Aan het einde van het jaar heb ik dus 53000 posts.
Dan moet ik dat wel hebbenquote:
Dan heb je geen leven meer.quote:
Klopt. Maar nu heb je Olympische Spelen en dan zit ik zo aan de 100 posts per dagquote:
Zondag 2 mei in Tivoli de Helling, Utrechtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik dat wel hebbenWanneer & waar is het?
Hij is bi.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar hij is homo toch dat weet je
Nee hoor hij zet daarmee alleen de kastdeur op een kiertje zodat het straks minder verrassend is als hij hem open gooit.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee hoor hij zet daarmee alleen de kastdeur op een kiertje zodat het straks minder verrassend is als hij hem open gooit.
Hmm. Het kan opzich wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zondag 2 mei in Tivoli de Helling, Utrecht
Zondag komt misschien niet zo aardig uit voor sommige mensen
Mij ook niet misschienligt eraan hoe de maandag erna wordt.
Maar boeiend, het is exist trace
Ik ken ze bijna allemaal uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef Desunoto het volgende:
Zijn krullen zijn oké.
En dat zeg ik zelfs als hetero.
Maar z'n muziek is toch niet zo
Hangt er vanaf of ik dan geld hebquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kom ook dan!!![]()
Je zal er geen spijt van krijgen.
Ik heb een andere logicaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ik dan geld heb
Ik heb veel verjaardagen in mei, en bevrijdingsfestivalquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb een andere logica
Ik kan het geld er nu aan uitgeven. Dus dan doe ik dat nu. En als het dan zover is heb ik het kaartje al en ga ik sowieso, de reiskosten mogen er dan nog wel bij.
Alsof bevrijdingsfestival in Leeuwarden tegenwoordig nog iets aan isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb veel verjaardagen in mei, en bevrijdingsfestival
Wie zegt dat ik in Leeuwarden gaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alsof bevrijdingsfestival in Leeuwarden tegenwoordig nog iets aan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |