Jawel maar zodra er een nieuw en/of verlengd contract is gaat het mis bij zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GelukkigZijn ze uberhaupt ooit op tijd geweest met je geld? Stel graflui, Fok!-knokploeg erop afsturen.
![]()
En gaat ;ie dan weer voor een week of voor 2 weken?
2 in Emmenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb veel verjaardagen in mei, en bevrijdingsfestival
Ging ik gemakshalve maar van uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in Leeuwarden ga
Sowieso contracten bij die luiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel maar zodra er een nieuw en/of verlengd contract is gaat het mis bij ze![]()
2 weken waarschijnlijk
2 in IJlstquote:
Wel veel kans trouwens, chillen met mijn homies enzulks.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ging ik gemakshalve maar van uit
Jeweetsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel veel kans trouwens, chillen met mijn homies enzulks.
Dank jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso contracten bij die lui
Ik heb medelijden
Ik kom de 15de ook wel even langs om mijn schoonpapa te feliciterenquote:
Wij zitten toch alleen maar in de Prinsentuin te zuipen en een aantal ook nog te blowen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
JeweetsMaar dan moet je wel de kroeg in, die optredens zijn de laatste 5 jaar bagger
Grootste deel ken ik ook nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:44 schreef justmattie het volgende:
Of ik ga niet met mijn ''tijd'' mee, dat zal de reden zijn waarom ik 9 van de 10 bands die optreden niet ken
Gewoon de kroeg inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij zitten toch alleen maar in de Prinsentuin te zuipen en een aantal ook nog te blowen.
Beef! zegt mij ook niet veelquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grootste deel ken ik ook nietHoewel Beef! afgelopen jaar wel natuurlijk
Mag ik ervoor zorgen dat je niet 2 weken lang droogstaat?quote:
hihi tofquote:[..]
Ik kom de 15de ook wel even langs om mijn schoonpapa te feliciteren
Prinsen.quote:
Mij wel, heb ze wel eens eerder gezien, poten onder mijn lichaam weggedanst toenquote:
Regende het afgelopen jaar niet op 5 mei?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij wel, heb ze wel eens eerder gezien, poten onder mijn lichaam weggedanst toenEn afgelopen jaar weer dus.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Regende het afgelopen jaar niet op 5 mei?
Niks mis met onweerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:00 schreef justmattie het volgende:
Met dancetour regende het ook, we waren toen net op tijd thuis voor het onweer
Van mij wel maar Raph gaat dat niet goedvinden en het eerste weekend moet jij naar Bartquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik ervoor zorgen dat je niet 2 weken lang droogstaat?
quote:[..]
hihi tof
Als je buiten bent ook niet. Hangt er alleen vanaf waar je precies bentquote:
Verdorie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij wel maar Raph gaat dat niet goedvinden en het eerste weekend moet jij naar Bart![]()
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.striem.nl/JonBakkerFM.m3u![]()
Oké man.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is redelijk normaal voor dit tijdstip
Op een gegeven moment ben je er bijna doorheen natuurlijk, ik had op een gegeven moment zelfs de hulp van de luisteraars nodigquote:
Fijn om te weten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je er bijna doorheen natuurlijk, ik had op een gegeven moment zelfs de hulp van de luisteraars nodig
WAT?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet naar huis, ik moet een kerstboom kopen
Waarom heb je dan al je foto's van je hyve gehaald?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GoedemorgenIk wil graag fotomodel worden
Ja, die had ik beter zelf kunnen nemenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom heb je dan al je foto's van je hyve gehaald?
Nou, ik zeg doe mee aan een modellenwedstrijdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, die had ik beter zelf kunnen nemen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:59 schreef Stoeprand het volgende:
Ga je fotomodel worden voor luiers?
Ehm, die mogelijkheid is niet geheel uitgeslotenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:59 schreef Stoeprand het volgende:
Ga je fotomodel worden voor luiers?
Ik zou het doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ehm, die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten
Wat ben je toch heerlijk willekeurig vandaag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, van 's ochtends kwart voor acht tot 's middags kwart voor vier
Joh, waarom neem jij dan niks?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk willekeurig vandaag.
Wat een achterhaalde gebeurtenis die kerst, weg met die troep!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet naar huis, ik moet een kerstboom kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |