Of nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef Robbiej het volgende:
RTL 4!!!!
bea komt niet, want waarom zou een vlucht vanuit lech naar hier 5 uur duren?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Bert moet het laten.
Bea, nog 3 uur
Bert wilde iets zeggen wat niet mocht van Balkenende, maar deed het toch.Balkenende deed toen een halfzachte poging hem te stoppen. Check youtube maar.quote:
Tot de reclame van nu dus.quote:
"Het laatste nieuws, straks op RTL"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef Robbiej het volgende:
RTL 4!!!!
"Hij kan zo maar vallen!"quote:
je bent weer te laatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wee tniet welke rtl4 jij hebt, maar wij hebben reclame?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Met welke van mijn vingers heb ik net mijn kont gekrabt?"
En sneu Fok! houdt zijn plas inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef StephanL het volgende:
wat een soap tochHeel politiek nederland aan de twitter
Mogelijk met net zoveel nieuws als bij Novaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef DJKoster het volgende:
[..]
"Het laatste nieuws, straks op RTL"
'HIJ KAN ZOMAAR VALLEN!' Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Balkie... In de wagehh!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef Henk-B het volgende:
Het kan toch niet dat ze niet meer vallen???
Of rennen ze dalijk allemaal keihard naar hun wagens!
"Wat denk jij, is Sieneke een goede inzending voor het ESF?".quote:
rtl 4 om 00.01quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
Op welke zender komt er zo wat dan?
zoals in elk protestants gezin heeft hier de man de afstandsbedieningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
"Zou jij Femke geven?".quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat ze een paar uur moet wachten. De vlucht duurt 2 uur en nog wat minutenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef wise het volgende:
[..]
bea komt niet, want waarom zou een vlucht vanuit lech naar hier 5 uur duren?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:56 schreef Silven het volgende:
zin ze nog aan het praten nu????????
en wachten waarop dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Omdat ze een paar uur moet wachten. De vlucht duurt 2 uur en nog wat minuten
die is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo KLB waardigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:56 schreef larry91 het volgende:
[..]
Hier ookHopen dat die hoest reclame niet langs komt
Mijn kinderen maken grapjes over hoesten maar ik niet
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef eriksd het volgende:
Nouja, ze zijn niet op vrijdag gevallen iig.
Waar denk je dat ze op moest wachten?quote:
ja dat vraag mij soms ook wel af ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef patrickpsv het volgende:
hoe krijgen ze de tijd daar toch vol geluld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |