Of nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef Robbiej het volgende:
RTL 4!!!!
bea komt niet, want waarom zou een vlucht vanuit lech naar hier 5 uur duren?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Bert moet het laten.
Bea, nog 3 uur
Bert wilde iets zeggen wat niet mocht van Balkenende, maar deed het toch.Balkenende deed toen een halfzachte poging hem te stoppen. Check youtube maar.quote:
Tot de reclame van nu dus.quote:
"Het laatste nieuws, straks op RTL"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef Robbiej het volgende:
RTL 4!!!!
"Hij kan zo maar vallen!"quote:
je bent weer te laatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wee tniet welke rtl4 jij hebt, maar wij hebben reclame?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Met welke van mijn vingers heb ik net mijn kont gekrabt?"
En sneu Fok! houdt zijn plas inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef StephanL het volgende:
wat een soap tochHeel politiek nederland aan de twitter
Mogelijk met net zoveel nieuws als bij Novaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef DJKoster het volgende:
[..]
"Het laatste nieuws, straks op RTL"
'HIJ KAN ZOMAAR VALLEN!' Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wee tniet welke rtl4 jij hebt, maar wij hebben reclame?
Balkie... In de wagehh!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef Henk-B het volgende:
Het kan toch niet dat ze niet meer vallen???
Of rennen ze dalijk allemaal keihard naar hun wagens!
"Wat denk jij, is Sieneke een goede inzending voor het ESF?".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |