Wilders was uitermate netjes hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:38 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Toch een schandelijke vertoning van allebei, niet parlement waardig....
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:38 schreef wise het volgende:
Paul Krom ( VVD) (follow)
Vandaag, 22:28
Weer in file op A2. In plaats dat kabinet gewone mensen problemen oplost, ruzien ze maar door
www.rtl4.nlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef kwiwi het volgende:
weet iemand of je het RTL nieuws ook live via internet kunt bekijken ergens?
http://www2.twitstream.net/kabinet niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Dacht het niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Nu het steeds duidelijker wordt dat Bos juist niet draait in deze & het CDAen/of VVD sinds '45 continu aan de macht is, moet hij zelf flink draaien om links toch de schuld te kunnen geven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt zijn ALLE zenders en kranten zoals de Elsevier en RTL...
Dat de PO wat vaker linkse gasten uitnodigt dan de commercieelen maakt ze nog niet links, het maakt de anderen rechts. Het is de PO die hierin een balans in heeft, die nota bene ietsjes naar rechts door slaat als je CDA'ers daartoe rekent.
Ja die zit ik al te kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
http://www2.twitstream.net/kabinet niet goed genoeg?
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/livestream_broad.htmlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef kwiwi het volgende:
CDA is boos op PvdAquote:fritswester
Uitkomst nog onbekend. Sfeer verpest door berichten over Verhagen. PvdA zou hebben moeten erkennen dat die ber. onzin zijn.
Als één van de twee toegeeft verliezen ze nog meer stemmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef Jojoke het volgende:
De regeringspartijen (op de CU na) staan beroerd in de peilingen, dus waarom gaan ze vallen? De missie in Afghanistan is al eerder verlengd toch. We zouden nu écht weggaan, wil het CDA weer blijven. Welke belangen hebben ze erbij?
quote:Dutch send Agnes Kant to Uruzgan to scare Talinan away
Ik was sarcastischquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mis ik wat?
Edit: Ja sorry hoor ik zit niet elke 10sec te F5'en hier....
Mja, daar ben ik ook bang voor. Hoeveel mensen er met een bord voor hun kop lopenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef Dynd het volgende:
Dolfjansen
# Er zijn mensen die vanavond aftellen voor Balkenende-4. Ik ben bang dat we eigenlijk aftellen naar Balkenende-5! about 2 hours ago from Tweetie
Dit trouwens ook.
Het CDA bestaat nog niet zo lang hoor. Maar inderdaad, de confessionelen zijn van '45 tot Paars I onafgebroken aan de macht geweest, als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu het steeds duidelijker wordt dat Bos juist niet draait in deze & het CDAen/of VVD sinds '45 continu aan de macht is, moet hij zelf flink draaien om links toch de schuld te kunnen geven.
Gaan er serieus nog mensen op die druif stemmen dan?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef Dynd het volgende:
Dolfjansen
# Er zijn mensen die vanavond aftellen voor Balkenende-4. Ik ben bang dat we eigenlijk aftellen naar Balkenende-5! about 2 hours ago from Tweetie
Dit trouwens ook.
En een PVDA adaptjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een opgefokt mannetje die Krouwel.
overleg overleg overlegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef 9611Niels het volgende:
Wat gebeurt er nu eigenlijk in Den Haag? Het kabinet is aan het overleggen, zonder camera's erbij of zo?:@
Hij heeft het natuurlijk wel getroffen met zijn coalitiepartners over de jaren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik ook bang voor. Hoeveel mensen er met een bord voor hun kop lopen
4x is het kut en nog blijven stemmen op die droogkloot.
Hij heeft met Bos in de klas gezetenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat een arrogante kwal, die Krouwel. Gatsiedarrie
De ministers overleggen met elkaar in de ministerraad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef 9611Niels het volgende:
Wat gebeurt er nu eigenlijk in Den Haag? Het kabinet is aan het overleggen, zonder camera's erbij of zo?
Oeh, dat klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Kwaliteit het volgende:
FemkeHalsema
RT @fritswester: "Uitkomst onbekend. Sfeer verpest door berichten over Verhagen. PvdA zou hebben moeten erkennen dat die ber. onzin zijn."
Ik zou denk ik niet eens verbaasd zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gaan er serieus nog mensen op die druif stemmen dan?!
ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Torrio het volgende:
Hoe langer het duurt, des te minder vertrouwen ik krijg in het vallen
Tuurlijk, want dat doen ze al hun gehele levenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk CDA zal weer het grootste worden, met een kut coalitie zitten we zo weer in Balkenende 6quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef Dynd het volgende:
Dolfjansen
Dit trouwens ook.
* Sphere pakt bier uit de koelkast.quote:fritswester
PVDAers overleggen nu even apart. Kabinet zo weer voltalig bijeen voor conclusie
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat als pvda dat doet, ze ontzettend naar beneden donderen in de peilingenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef JamFlava het volgende:
PVDA geeft toe?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het CDA bestaat nog niet zo lang hoor. Maar inderdaad, de confessionelen zijn van '45 tot Paars I onafgebroken aan de macht geweest, als ik het goed heb.
Great. Geen kans dat je voor die tijd emigreert ofzo he?quote:
Dat. Dus dat is geen optie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat als pvda dat doet, ze ontzettend naar beneden donderen in de peilingen
Ik hoorde vandaag dat het 1mln. per dag isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef fratsman het volgende:
Wat is er overigens van waar dat die hele missie Nederland 800.000 euro per dag kost? Ik las hier gisteren zoiets...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het 1mln. per dag is
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef Jojogirl het volgende:
FemkeHalsema RT @layladejong: "Journalisten hier denken dat omdat nog niemand op az is uitgenodigd er geen ontknoping zal komen. #roddelachterklap"
http://www.nrc.nl/nieuwst(...)jfers_missie_Uruzganquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef fratsman het volgende:
Wat is er overigens van waar dat die hele missie Nederland 800.000 euro per dag kost? Ik las hier gisteren zoiets...
Bron, url, twitter?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
nee honderd miljoen miljard!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |