quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
waarom hebben de juries jesse een kans gegeven
Zodat er nu nog wat te lachen vielquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
waarom hebben de juries jesse een kans gegeven
Nee ik ook niet, hoe ze op het einde deedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Romy mag ik niet.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Veel goede tussen damn!
Die was goedquote:
ik ook denk ikquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef Shoombak het volgende:
Romy, die arrogante kutkop
Verder zong ze wel het best van allemaal, helaas.
Agreedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:47 schreef Ties02 het volgende:
Valt me niks tegen tot nu toe, behalve Jessy dan.. maar die had sowieso niet doorgemogen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:48 schreef babette21 het volgende:
er blijven geen mannen over vrees ik...
en de groepjes waren ook al op
Ik vond Cheyenne ook niks, zong als 'n 12-jarigequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Ties02 het volgende:
Valt me niks tegen tot nu toe, behalve Jessy dan.. maar die had sowieso niet doorgemogen
Dat is toch die andere hakken over de sloot door kandidaat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef Leigh het volgende:
Wauw, die Merel kan zingen
Eigenlijk kan iedereen zingen, behalve JessyVreselijk... m'n oren doen er nog steeds pijn van.
Uhhuh.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is toch die andere hakken over de sloot door kandidaat?
scheelt ook niet heel veelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik vond Cheyenne ook niks, zong als 'n 12-jarige
Dat moet dan nog blijken, tot nu toe vind ik haar super irritant en vooral arrogantquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef Leigh het volgende:
Romy zong super!
Volgens mij is dat best een leuk mens.
Ik snap dit niet helemaal, ze is toch ook goedquote:
Vond 'r ook érg jong klinken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik vond Cheyenne ook niks, zong als 'n 12-jarige
Omdat iemand goed kan zingen wil dat nog niet zeggen dat ze een leuke persoonlijkheid heeft/isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap dit niet helemaal, ze is toch ook goed?
nopequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef Leigh het volgende:
Ben ik de enige die dat nummer van Anouk nog in d'r kop heeft![]()
Ik zeg niets over haar zangkunsten, ze zong goed klopt, maar haar houding staat me niet aan. En Jessy mag zeker weg, die zong zo vals als een kraai.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond die Jessy erger met z'n eindeloze excuses. Hij is gewoon crap, klaar.
dat denk ik ook niet neequote:
neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef Leigh het volgende:
Merel vond ik verbazingwekkend goed inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Leigh het volgende:
[..]
Uhhuh.
Hij had beter die sloot in kunnen vallen.
Ik ben 'm alweer kwijtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef Leigh het volgende:
Omdat ze kan zingen en mooi is móet ze wel een bitch zijn, right? Ik bedoel, naast elkaar kan zoiets haast niet bestaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat iemand goed kan zingen wil dat nog niet zeggen dat ze een leuke persoonlijkheid heeft/is
ze is supergoed, maar ze doet zo uit de hoogte. Dat is Jammer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap dit niet helemaal, ze is toch ook goed
en meer dan 2 talentenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:53 schreef Ties02 het volgende:
Ja Danielle heeft 2 enorme pluspunten..
pa-doem-tsssss
Dus omdat je goed bent mag je arrogant zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond die Jessy erger met z'n eindeloze excuses. Hij is gewoon crap, klaar.
Ze moet helemaal geen bitch zijn, dat is haar eigen keuzequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:53 schreef Leigh het volgende:
[..]
Omdat ze kan zingen en mooi is móet ze wel een bitch zijn, right? Ik bedoel, naast elkaar kan zoiets haast niet bestaan
Nee dat is gerechtigheid!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Da's grof! Iedereen door behalve Jesse
Eh, ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus omdat je goed bent mag je arrogant zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |