SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
ja maar dat is voor het totaalplaatje boeiendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...maar wel dat je blij bent met je nwe muis
Jep.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:02 schreef RemcoDelft het volgende:
"practica's"? Meervoud van het meervoud van practicum of zo?
Je bent toch niet voor niets topic-open-baas mênquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie stuurt vage pm's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Wilde de stad in, maar om nou alleen met anouk te gaan...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:02 schreef Californium het volgende:
Yo! Niet pokeren Hosti? ben net thuis van mijn mams
En nu X-factor kijken... audities zijn geniaal
Wordt wel laat om ne nu nog op te halen! Je doet het er om, hè?quote:
volgende week beterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wilde de stad in, maar om nou alleen met anouk te gaan...
En poker was ook een dikke fail.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:05 schreef Californium het volgende:
iemand enig idee wie dit is?een HosselaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iemand enig idee wie dit is?whehe, die is al gemeld achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
ik heb je een eeuwigheid terug gepmd...kan ik er wat aan doen dat jij niet reageerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wordt wel laat om ne nu nog op te halen! Je doet het er om, hè?
Hij doet alleen niet erg z'n best om het te verbergenquote:
mooi... meld deze er ook maar even bijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
whehe, die is al gemeld achter
iemand enig idee wie dit is?Ah, jij bent in het bezit van de magische vagina, Dat trekt mensen aan op internet alhoewel dankzij rule 30 helemaal niet mogelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Internet op foon. Dan zie ik niet of ik een PM heb dat is dan een apart pagina.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb je een eeuwigheid terug gepmd...kan ik er wat aan doen dat jij niet reageerd..
Owquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Internet op foon. Dan zie ik niet of ik een PM heb dat is dan een apart pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |