Ik had zin in een lekker goede boybandquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:03 schreef Steve het volgende:
Er zijn weinig leuke groepjes weer, niet?
Nou ja, heb sowieso weinig geweldigs gezien.
quote:
quote:
één talent vinden is al vrij onmogelijk, een heel groepje is zoiets al eh... zoeken naar de holy grail!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:03 schreef Steve het volgende:
Er zijn weinig leuke groepjes weer, niet?
Nou ja, heb sowieso weinig geweldigs gezien.
hij is zenuwachtigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Kan die jongen zijn handen niet stil houden?
rotterdamquote:
en waar kom jij vandaan dan?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
En ook nog fan van Paul lees ik net. Veel fouter kan het niet meer worden
Jaloers dat ze alles mee heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Waarom kunnen dat soort kutten dan weer goed zingen?
jazekerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
en waar kom jij vandaan dan?
Eindhoven is niet goed, Rotterdam is niet goed...
dan woon je vast in Amsterdam?
okequote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef Vlarp het volgende:
Inglisjmen in Niewjork...
Dat is Angela.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:09 schreef Oidale het volgende:
O God dat wijf ken ik.
ergo: David Bisbal?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil een mooie leuke man nu!!!!! (Met donker haar, beetje spaans uiterlijk ofzo, en dan ook lekker kunnen zingen)
geeft niksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Don't worry btw, ik heb niets gemist van X-Factor
ze praten als Jamalquote:
Het niveau mag ook wat omhoog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef Karina het volgende:
Wel veel soort van professionals, nu deze weer.
Nee hoor. Sjaaltjes zijn gewoon lelijk. Altijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en ben ik de enige die dat niet snap???
ja, ze had al 10 jaar eerder dood moeten zijn.quote:
Ik ook niet. Heb een hekels aan sjaals.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor ik snap het ook niet... sjaaltjes zijn niet hip.. weg met al die sjaaltjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo'n stille in bed is ook niet alles.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Waarom schreeuwen ze toch altijd zo?
vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Zo te zien is ze al 10 jaar doodquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ze had al 10 jaar eerder dood moeten zijn.
dat Susan Boyle geval hebben we al gehadquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef babette21 het volgende:
Maria lijkt wel een dakloze.... of zal zij de Hollandse Susan Boyle zijn?! (ik hoop het net hoor)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
Kan Maria niet geruimd worden met die andere geiten?
Volgens mij zitten ze in Rotterdam of Dordrecht ofzo...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Van welke locatie komt die geweldige talent allemaal vandaan?
hintsquote:
In Nijkerk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze in Rotterdam of Dordrecht ofzo...
ergens in n of z hollandquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Van welke locatie komt die geweldige talent allemaal vandaan?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Amsterdamquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
niet waarquote:
uit z hollandquote:
Anonymousz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hints![]()
later op het internet kijken
nijkerkquote:
chipmunkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Anonymousz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ow okquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor, Mercure hotel zo te zien.
toch amsterdamquote:
No shit Sherlockquote:
ik ben heel slecht in topografie hoorquote:
quote:
heb je een chipmunk van 2010 al gevonden?quote:
Oh. Ik keek laatst en toe zag ik Grisham weer, dus ik dacht dat het nog steeds herhalingen waren, je weet het nooit tegenwoordig.quote:
Ze eindigde slecht.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Merel begon toch goed???
Ok, laten we deze volmakenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:25 schreef Vlarp het volgende:
Als we deze nou even volmaken zodat we na de reclame een nieuw topic hebben
nee, nog niet. Moet wel echt als een chipmunk klinken, hè!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heb je een chipmunk van 2010 al gevonden?
op wie?quote:
Onder welke steen lig jij?quote:
jij kent Sieneke niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is door elkaar toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu even serieus: ik denk Nieuwegein. Volgens Wiki zijn de audities in Amsterdam, Eindhoven en Nieuwegein, en de eerste 2 zijn denk ik al geweest?
yup, welcome in the real world.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef babette21 het volgende:
slaat nergens op dat ze haar door laten gaan, is puur op basis van cv en vriendendienst
Iemand die goeie connecties heeft hoeft daar nieteens te staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef Steve het volgende:
Die is ook gewoon door vanwege d'r connecties.
nee DISCmanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Bloed, zweet en tranen met mp3-speler in
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
jij kent Sieneke niet?zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik wil nu een koptelefoon op. Met een andere zender.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef TrailerTrash het volgende:
Maria wil met koptelefoon zingen
oh ik weet het alquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
1995 belde: ze willen hun discman terug
1990quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
1995 belde: ze willen hun discman terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |