Mijn gezicht als het vandaag niet doorgaatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)binetsbeleid-af.html
Straks gaat het feest weer niet door........
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet alleen niet wat die @estherandoetoe gezegd heeft, al ze gezegd zou hebben dat ze de hele week in de trevezaal zouden zitten dan zou het laatste deel van de vertaling ongeveer zoiets worden: "Maar je zou het maar zo bij het goede end kunnen hebben"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan die gast niet dood of zo?
Maarvoor de vertaling
Dat was mijn grap.quote:
Het gaat mij meer om het feit dat die gast geen Nederlands lult... Irriteert me mateloos.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat die @estherandoetoe gezegd heeft, al ze gezegd zou hebben dat ze de hele week in de trevezaal zouden zitten dan zou het laatste deel van de vertaling ongeveer zoiets worden: "Maar je zou het maar zo bij het goede end kunnen hebben"
quote:
Op welke zender/site/stream komt ie?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:08 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Waarschijnlijk weten we zo meer.
nope, dezelfde reeks als gisteren. De pol-mensen hebben moeite met afscheid nemen van de reeksquote:
alle wss...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op welke zender/site/stream komt ie?
Neuh, als deze vol is gaan we verder in de Overleg Afghanistan zit muurvast: Den Haag weer in crisis 4 reeks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |