Flikker op of solliciteer voor mod.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:23 schreef Chinless het volgende:
klachten horen thuis in KLB.
Vragen mbt relaties in R&P.
mag het topic naar R&P ?
Ik heb trouwens geen moeder, dus door met mijn vriendin samen te zijn heb ik er wel 1
Ik flikker nog niet op... maar nu is je klacht teminste wel duidelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Flikker op of solliciteer voor mod.
Ik erger me er aan, maar speciaal voor jou zal ik er een duidelijkere klacht van maken, jankerd
Pa twee keer hertrouwd? Of een lesbische moeder?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb al 3 moeders.. En niet eens een vriendin
Nee ik ben gewoon benieuwd waar het vandaan komt...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik flikker nog niet op... maar nu is je klacht teminste wel duidelijk.
Braaf
eigenlijk wil je er gewoon over praten
QFT QFT QFTquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:30 schreef SimonBalk het volgende:
De TS klinkt iig als zo'n 'moeder'.
Het is niet zo dat mannen het makkelijk vinden maar dat vrouwen altijd mannen willen veranderen terwijl mannen meestal hun vriendin wel aanvaarden zoals ze is.
We zijn luie zwijnen maar daar hoeven we niet óók nog door zo'n tweede moeder op gewezen te worden. Op mijn 37ste mag ik natuurlijk nog steeds graag door mijn éérste moeder behandeld worden alsof ik nog steeds 12 ben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Waarom klussen mannen altijd in hun goede kleding??
Vinden jullie dat als man nou niet verschrikkelijk irritant? Of juist makkelijk omdat jullie deep inside allemaal luie zwijnen zijn?
Lesbische moedersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb al 3 moeders.. En niet eens een vriendin
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:30 schreef SimonBalk het volgende:
De TS klinkt iig als zo'n 'moeder'.
Het is niet zo dat mannen het makkelijk vinden maar dat vrouwen altijd mannen willen veranderen terwijl mannen meestal hun vriendin wel aanvaarden zoals ze is.
Dat jij nou elke keer zulke losers tegenkomtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat is gewoon omdat de meeste mannen tegenwoordig ruggengraatloze lulletjes zijn die dit allemaal toelaten.
Klopt. Degene met iets of wat ruggengraat krijgen namelijk geen vriendin omdat we dan "bot" zijn, "niet voor rede vatbaar" en/of "onsociaal"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat is gewoon omdat de meeste mannen tegenwoordig ruggengraatloze lulletjes zijn die dit allemaal toelaten.
2 zussen..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Pa twee keer hertrouwd? Of een lesbische moeder?
En dan heb je zo'n jongetje in je FoBoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
PICS!?quote:
1. Ja!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Vinden jullie dat als man nou niet verschrikkelijk irritant? Of juist makkelijk omdat jullie deep inside allemaal luie zwijnen zijn?
Klacht: vrouwen die hun man als kleuter behandelen![]()
Die staan vast op internet maar ik geef je weinig kans..quote:
Heb je dat wel eerst gevraagd?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:43 schreef DuTank het volgende:
Ok. Ik ben even schijten en roken.
Haha ja hypocriete wezens zijn wequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef SicSicSics het volgende:
Het vervelendst is nog dat als je liefdevol zegt: 'Je lijkt me moeder wel!' dat het niet geapprecieerd wordt!
Nee het gaat juist andersom.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nee, want dan spelen jullie de sexboycot-kaart.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Oh jullie arme weerloze mannen, de vrouwen proberen jullie te veranderen en er is natuurlijk niets wat je daartegen kunt doen boohooo!![]()
Waar slaat dat nou op.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee het gaat juist andersom.Mannen willen zich als kleine jongetjes laten behandelen. Want ze zijn lui en doen het liefst helemaal niks. Dat laten ze mooi aan ons vrouwen over.
Pas als het er op aan komt zijn het ineens stoere mannen met een hoog testosteron-gehalte.
spreek over je eigen ventquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee het gaat juist andersom.Mannen willen zich als kleine jongetjes laten behandelen. Want ze zijn lui en doen het liefst helemaal niks. Dat laten ze mooi aan ons vrouwen over.
Pas als het er op aan komt zijn het ineens stoere mannen met een hoog testosteron-gehalte.
Dat zijn jouw woorden!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Haha ja hypocriete wezens zijn we
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:49 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op.
Dat zijn ook hele aparte types hoor.
Vriendin van mij wil een lieve jongen, maar zodra hij niet " WAT ONDERNEEMT" in zijn leven is hij meteen een watje.
Hij zegt de hele dag: "SJAT IK HOU VAN JE" en zodra ze het niet terug zegt word hij verdrietig.
Give me a break dude.
Waarom heeft het zo lang geduurd dan, dat vraag ik me echt af?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:50 schreef Telecaster het volgende:
Ik schaar mij in het "irritant"-kamp. Voor mij was dat destijds de reden een jarenlange relatie te verbreken.
Hahahaha never!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, want dan spelen jullie de sexboycot-kaart.
Eigenlijk... willen we gewoon met rust gelaten worden. Maar dan krijgen we geen sex, dus moeten we aandacht en interesse veinzen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee, wij willen dat jullie alles voor ons doen zónder dat te melden, en zónder ons te vertellen wat wij verkeerd doen. Gewoon in stilte, in de achtergrond, ongemerkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef Northside het volgende:
Eigenlijk... willen we gewoon met rust gelaten worden. Maar dan krijgen we geen sex, dus moeten we aandacht en interesse veinzen.
Zie hier, de waarheid.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Eigenlijk... willen we gewoon met rust gelaten worden. Maar dan krijgen we geen sex, dus moeten we aandacht en interesse veinzen.
Vrouwen die pikstraf gevenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahahaha never!
Nog zoiets inderdaad, vrouwen die hun mannen "straffen" als ze hun zin niet krijgen.
Met pikstraf, of "hij mag vanavond geen voetbal kijken"![]()
![]()
Mannen!! How did you let this happen?!
Terwijl boze sex de beste sex is...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Hahahaha never!
Nog zoiets inderdaad, vrouwen die hun mannen "straffen" als ze hun zin niet krijgen.
![]()
Omdat ze in het begin niet zo was.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Waarom heeft het zo lang geduurd dan, dat vraag ik me echt af?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahahaha never!
![]()
Neem gewoon een kerel met een IQ die niets om sport op TV geeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
![]()
Nee het is echt ernstig, en ze zijn 19 en 20.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Vrouwen die pikstraf geven![]()
Te zielig, heb je namelijk ten eerste jezelf mee en je relatie houd geen stand behalve als je een watje als vriend hebt.
@W1ckeDxt: Ja dat snap ik, zou ik ook echt geen trek in hebben.
Sowieso.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef W1ckeDxt het volgende:
Zowiezo, vrouwen die denken dat ze mannen kunnen "Veranderen"
Laat me niet lachen. God damn.
@BadAssBitchSmut: Dan is het gewoon een slappe kerel.
Ik som de paar ergste even op:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies!
Die eindeloze verhalen... Wil je weten wat ik vandaag heb gedaan? En je denkt: 'NEE! NIET, GA WEG!' maar je hoort jezelf 'Natuurlijk schat, vertel!' zeggen.
Ja dat vraag ik me dus ook af... waar zijn de bierdrinkende, boerende mannen die voetbal kijken en wegblijven met hun vrienden zonder te bellen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Terwijl boze sex de beste sex is...
Ik begrijp ook niet waar het fout is gegaan. Was het vroeger zo dat, als je als man pikstraf had, je iets zei als "Nou, best, dan ga ik de buurvrouw wel even neuken. Tot zo!"? Waar zijn we dat overwicht kwijtgeraakt?
dat 'die van mij' ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:56 schreef Ladylike het volgende:
bij pikstraf gaat die van mij het wel ergens anders halen dus daar heb ik mezelf mee
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Waarom klussen mannen altijd in hun goede kleding??
Het valt me op dat veel vrouwen in een (langdurige) relatie meer een moederrol spelen voor hun vriend dan dat ze echt een lover zijn...
Ja maar tegenwoordig ben je dan meteen 'hard' en niet 'sociaal'.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sowieso.
Verschrikkelijk. Als het mijn vriend niet aanstaat wat ik zeg, gooit ie er vol gas op. Dat zijn pas kerels.
Nee want ik geef juist wel om sport (voetbal) op tvquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Neem gewoon een kerel met een IQ die niets om sport op TV geeft.
Zoals ik. ;-)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahahaha never!
![]()
Pikstraf?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahahaha never!
![]()
Ach, dan mag jij van mij qua kijkgedrag best het mannetje zijn in onze relatie, hoor. Daar ben ik verder heel tolerant in. ;-)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee want ik geef juist wel om sport (voetbal) op tv![]()
HAHAHAHA!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Man, dan trouw je lekker met een vent als je zo ongelukkig bent. En je statement is sowieso idioot verzonnen, want hoe kan jij in godsnaam weten dat VEEL vrouwen moedertje gaan spelen. Ik kan me namelijk niet heugen dat 1 van mijn vriendinnen of ikzelf met iemand thuis gekomen is die Badassbitchsmut heet. Dus, beperkt het even tot eigen kringen graag. Dat je een klacht hebt over JOUW vriendin die moedertje speelt (of je ex for all I care) maar laat ons overige vrouw er buiten.
oh sorrie dat ik mijn vriend niet bij zijn naam noem of met eenquote:
ken je dat niet?quote:
Oh dat is echt gevaarlijk, het is er dus echt ingegroeid.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:56 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Omdat ze in het begin niet zo was.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig ben je dan meteen 'hard' en niet 'sociaal'.
Ik vind het net sociaal als je zegt waar het op staat dan achterom te gaan zitten kletsen dat je het niet aanstaat.
En zeker als kerel.
@Sereenie: Oh je hebt ge-edit.![]()
serieus, ze bestaan, vrouwen die sex weigeren totdat de man zijn "ongelijk" toegeeft (zelfs al heeft hij gelijk)quote:
en werkt averechts.quote:
Je reageerde meteen zo heftig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:04 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ja.. Maar ik snapte je vraag over: wow, mannen? Eigenlijk toen al niet..
Ik nu ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!![]()
![]()
Wat een non-reactie dit
ik moest echt lachen
Grote onzinquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Het ultieme machtsmiddel van de vrouw.
en dan krijg je dat dusquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Je reageerde meteen zo heftig.
Zo van: Oh nee het komt dichtbij!
Oh dat is erg goed dat je alles toe laat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Sereenie het volgende:
[..]Ja maar ik wil niet bij de meut "2e moeder" geplaatst worden
Ik ben juist heel lief thuis en laat álles toe
Waarom je ex.. Neem dan gelijk iets nieuws en vers..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Grote onzin
Mannen zijn gewoon te slap om dan te zeggen: "okay bitch, je moet het zelf weten" en dan een ex te bellen om daar eens mee van bil te gaan
Woman, dit is KLB, geen R&P, why so serious!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Sereenie het volgende:
[..]Ja maar ik wil niet bij de meut "2e moeder" geplaatst worden
Ik ben juist heel lief thuis en laat álles toe
Ik noemde maar ietsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:10 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Waarom je ex.. Neem dan gelijk iets nieuws en vers..
Het word steeds beter met jou!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:10 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Waarom je ex.. Neem dan gelijk iets nieuws en vers..
Tsja.. Welke moeder zou dát doen?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Oh dat is erg goed dat je alles toe laat.![]()
Mens, ik loop maar te dollen manquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Woman, dit is KLB, geen R&P, why so serious!
Nee nee, dat zie je verkeerd hoor, het is echt het ultieme machtsmiddel. In een serieuze relatie met eigen huis en kinderen ben je ongelofelijk de lul, de hele wereld kijkt je met de nek aan omdat je een vreemdganger bent, jij wordt je huis uitgezet ten gunste van vrouw en kinderen en je kan in het vervolg 60% van je salaris afstaan als alimentatie. En dat allemaal omdat je onder je pikstraf uit wilde komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:07 schreef Ladylike het volgende:
Grote onzin
Mannen zijn gewoon te slap om dan te zeggen: "okay bitch, je moet het zelf weten" en dan een ex te bellen om daar eens mee van bil te gaan
Helemaal niks mensen, het boeit haar allemaal niets echt een toffe moeder chickie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Mens, ik loop maar te dollen manKan mij heel dit topic verder nou boeien joh
Ghehe. Nee maar ik meen het serieus.. Waarom? Die heb je al 100 (den?) keren gehad. Je weet precies hoe ze in elkaar gebouwd is.. Maar dan kan je toch gewoon beter iets nieuws/spannends proberen? 't Is niet voor niks je ex hm!quote:
Als je nog geen bindingsangst had krijg je het wel na het lezen van deze postquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee nee, dat zie je verkeerd hoor, het is echt het ultieme machtsmiddel. In een serieuze relatie met eigen huis en kinderen ben je ongelofelijk de lul, de hele wereld kijkt je met de nek aan omdat je een vreemdganger bent, jij wordt je huis uitgezet ten gunste van vrouw en kinderen en je kan in het vervolg 60% van je salaris afstaan als alimentatie. En dat allemaal omdat je onder je pikstraf uit wilde komen.
Nee, als je in het web van een vrouw gevangen zit is pikstraf een gevreesd wapen hoor.
Ja is ook zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:15 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ghehe. Nee maar ik meen het serieus.. Waarom? Die heb je al 100 (den?) keren gehad. Je weet precies hoe ze in elkaar gebouwd is.. Maar dan kan je toch gewoon beter iets nieuws/spannends proberen? 't Is niet voor niks je ex hm!
Heel goed. Ajaxquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee want ik geef juist wel om sport (voetbal) op tv![]()
goede sex is dat allemaal waardquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee nee, dat zie je verkeerd hoor, het is echt het ultieme machtsmiddel. In een serieuze relatie met eigen huis en kinderen ben je ongelofelijk de lul, de hele wereld kijkt je met de nek aan omdat je een vreemdganger bent, jij wordt je huis uitgezet ten gunste van vrouw en kinderen en je kan in het vervolg 60% van je salaris afstaan als alimentatie. En dat allemaal omdat je onder je pikstraf uit wilde komen.
Nee, als je in het web van een vrouw gevangen zit is pikstraf een gevreesd wapen hoor.
helaas heeft hij wel gelijk en zijn dat soort vreselijke wijven echt actiefquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je nog geen bindingsangst had krijg je het wel na het lezen van deze post![]()
![]()
Gelukkig ben ik geen man, zo'n vrouw zou je toch niet willen
Ik wil ook wel genaaid worden als ik weg ga.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef Sereenie het volgende:Ik geloof dat je eerder: ontbindings-angst gaat ontwikkelen
Aangezien je als man kennelijk flink genaaid kan worden als je weg wilt later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef W1ckeDxt het volgende:
Weet je wat echt fout is mannen.
De vrouwen hier praten nu wel zo lekker met ons mee, van: "Jaa voetbal!" Etc.
Maar dat is dus gewoon een manier om ons LATER terug te pakken.
Ik trap er ook in, damn you girls.
Ik heb een hekel aan voetbal, en dat weet m'n vent. Maar mijn geluk? Hij haat voetbal net zo erg.. Probleem opgelost. Niet steeds die vrouwen beschuldigen. Eerst bij jezelf kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ja, het leven van een man gaat niet over rozen hoor... we kunnen staand plassen, dat maakt wel weer iets goed!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Als je nog geen bindingsangst had krijg je het wel na het lezen van deze post![]()
![]()
Gelukkig ben ik geen man, zo'n vrouw zou je toch niet willen
Ach, dat maakt jullie als stralende uitzonderingen alleen maar gewilder.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:22 schreef Ladylike het volgende:
helaas heeft hij wel gelijk en zijn dat soort vreselijke wijven echt actief
Ik toch ook? Kijk, ik kan het beter niet doen.. Maar ik zou het wel kunnen natuurlijk..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:23 schreef Northside het volgende:
[..]
we kunnen staand plassen, dat maakt wel weer iets goed!
Jammer voor jullie dat wij al bezet zijn (nja ik tochquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Ach, dat maakt jullie als stralende uitzonderingen alleen maar gewilder.
dat koste mij mijn koffiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ik toch ook? Kijk, ik kan het beter niet doen.. Maar ik zou het wel kunnen natuurlijk..
Als je niet over prikkeldraad heen kan piesen telt het niet als staand plassen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Sereenie het volgende:
Ik toch ook? Kijk, ik kan het beter niet doen.. Maar ik zou het wel kunnen natuurlijk..
Ja dat is dus het sneaky he.quote:
tis dat ik het filmpje niet vind van die meid die in een enorme hoge boog kan plassenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je niet over prikkeldraad heen kan piesen telt het niet als staand plassen.
Zo geweldig is dat nou ook weer niet hoor... Vooral niet als er prik op staatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je niet over prikkeldraad heen kan piesen telt het niet als staand plassen.
Ja inderdaadquote:
Eh, ik doe niks 'voor haar'. Ik doe dingen die ik zelf wil, of moet doen ook als ik ze niet leuk vindquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:26 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ja dat is dus het sneaky he.
Ondertussen doe je wel van alles voor haar wat je niet wilt?![]()
Niet eens, hoogstens zuchten ze een paar keer onder een wedstrijd, maar dat is voornamelijk als PSV moet voetballen.quote:
Helemaal niks? Ik zou je dumpen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh, ik doe niks 'voor haar'. Ik doe dingen die ik zelf wil, of moet doen ook als ik ze niet leuk vind
Gelukkig, je bent niet verloren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh, ik doe niks 'voor haar'. Ik doe dingen die ik zelf wil, of moet doen ook als ik ze niet leuk vind
Vast een she-male.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
tis dat ik het filmpje niet vind van die meid die in een enorme hoge boog kan plassen
Stoere vent hoor.. Maar ik denk niet dat je oma en haar vriendinnen het fijn vinden als je zo over hun praat hoor..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet eens, hoogstens zuchten ze een paar keer onder een wedstrijd, maar dat is voornamelijk als PSV moet voetballen.
Wat moet een man voor jou doen dan? (let op mannen, nou komt het... de verborgen agenda!)quote:
Je neemt maar een hond, ik zit er niet meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Helemaal niks? Ik zou je dumpen.
'Lief zijn, aardig doen, dingen voor mij pakken, romantisch doen, blablabla'quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat moet een man voor jou doen dan? (let op mannen, nou komt het... de verborgen agenda!)
Hee man, niet zo on-aardig tegen mamma chickie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je neemt maar een hond, ik zit er niet mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan hebben we het voer vrouwen.. Maar dit is 10 x erger.. Je mag wel lekker een beetje over haar heen zo nu en dan.. Maar er wat voor doen ho maar. Dan ben je geen ventquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Gelukkig, je bent niet verloren.
@Sereenie : Je gaat lekker vandaag he!![]()
Dat zou ik ook doen ja. Daar heb je meer aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je neemt maar een hond, ik zit er niet mee
Vertel, wat moet ik voor een vrouw doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ja dan hebben we het voer vrouwen.. Maar dit is 10 x erger.. Je mag wel lekker een beetje over haar heen zo nu en dan.. Maar er wat voor doen ho maar. Dan ben je geen vent
Vooral als je hem tussen je benen stopt wou je zeggen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen ja. Daar heb je meer aan.
StevenMac, gast, boaz; je chickie vind je een lui zwijn. Binnen 2 maanden moet je je sokken opruimen en de toiletrol met het velletje naar voren hangen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Of juist makkelijk omdat jullie deep inside allemaal luie zwijnen zijn?
Een kusje als ik thuis kom, vreten wat de pot schaft en op de bank zitten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat moet een man voor jou doen dan? (let op mannen, nou komt het... de verborgen agenda!)
Oh ik behandel ze wel erg goed hoor, heb ook nog dagelijks contact met ze.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ja dan hebben we het voer vrouwen.. Maar dit is 10 x erger.. Je mag wel lekker een beetje over haar heen zo nu en dan.. Maar er wat voor doen ho maar. Dan ben je geen vent
Je zou nou kunnen zeggen dat seks voor wederzijds plezier is en dat dat haar belang in dezen is. Maar ik begrijp uit jouw post dat seks een soort van betaalmiddel is, "als jij dit en dat voor me doet mag je over me heen!".quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Sereenie het volgende:
Ik geloof niet dat honden daar in eerste instantie voor bedoeld zijn.. Dus nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral als je hem tussen je benen stopt wou je zeggen?
Scherp.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:39 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat honden daar in eerste instantie voor bedoeld zijn.. Dus nee.
He kut, ik ben meestal aan het koken als zij thuiskomt en ze mij een kusje geeft om vervolgens op die bank te zittenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:37 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Een kusje als ik thuis kom, vreten wat de pot schaft en op de bank zitten?
Mag hij voetbal kijken als hij op de bank zit?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:37 schreef Sereenie het volgende:
Een kusje als ik thuis kom, vreten wat de pot schaft en op de bank zitten?
Ik bekijk het even vanuit een neutraal oogpunt he..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Je zou nou kunnen zeggen dat seks voor wederzijds plezier is en dat dat haar belang in dezen is. Maar ik begrijp uit jouw post dat seks een soort van betaalmiddel is, "als jij dit en dat voor me doet mag je over me heen!".
Tsja...
Hij mag alles kijken wat hij wilt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Mag hij voetbal kijken als hij op de bank zit?
Wel lief van je tho..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
He kut, ik ben meestal aan het koken als zij thuiskomt en ze mij een kusje geeft om vervolgens op die bank te zittenIk faal dus hard in jouw perfecte-mannen-wereld
Je doet het laten klinken alsof wij beloond moeten worden met sex.. echt, wtfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Hij mag alles kijken wat hij wilt.
Ik ken heel wat vrouwen die zo denken... helaas.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef Sereenie het volgende:
Ik bekijk het even vanuit een neutraal oogpunt he..
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:41 schreef jagga het volgende:
[..]
Je doet het laten klinken alsof wij beloond moeten worden met sex.. echt, wtf![]()
Je doet dingen voor je meisje/vrouw omdat het nodig is, je toevallig er langs loopt ofzo. Niet omdat we dan beloond worden met een keertje erop mogen klimmen.
Ik weet niet hoe jij in elkaar zit, Bij mij wordt zoiets niet gedaan, niet eens geprobeerd. Want dan is DAAR *wijst naar deur* het gat van de deur. je hebt 1 week.
Sex doe je omdat je van elkaar houd/lekker vind. niet als beloning... dat is fuckin triest
Ik vind dat echt wel sexy.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neerIk raak te afstandbediening eigenlijk nooit aan
Nja, voor het volume..
Ik ben gewoon heel soepelquote:
Haha ja maar point proven dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:41 schreef jagga het volgende:
Sex doe je omdat je van elkaar houd/lekker vind. niet als beloning... dat is fuckin triest
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:43 schreef jagga het volgende:
kut mijn post klopt niet meer..
Met je neutraal oogpunt
Ik woon nu 3 jaar samen van de 3,5 jaar dat we wat met elkaar hebben.. En ook wij gaan nog steeds met elkaar naar bed omdat het nou eenmaal fijn is met elkaar.. En niet omdat ik die dag nou net toevallig gestofzuigd hebquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha ja maar point proven dus
Ik denk dat de ellende begint als je gaat samenwonen... niet aan beginnen dus
Nee, die ellende begint pas als je kinderen krijgt. Met het samenwonen krijg je juist meer sexquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je weet het wel goed te onderdrukken!quote:
Probeer het maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Sereenie het volgende:
[..]Heerlijk dit. Dat is wel het voordeel van vrouw zijn. Ik weet gewoon precíes wat ik moet zeggen om een vent op de kast te krijgen
nja mijn vorige vriendin meende dat ook te kunnen doen. Heb ik precies hetzelfde op gereageerd. en ik geloof dat de boodschap duidelijk wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Sereenie het volgende:
[..]Heerlijk dit. Dat is wel het voordeel van vrouw zijn. Ik weet gewoon precíes wat ik moet zeggen om een vent op de kast te krijgen
Image, image image.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Je weet het wel goed te onderdrukken!
alles kan kapotquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:48 schreef jagga het volgende:
[..]
nja mijn vorige vriendin meende dat ook te kunnen doen. Heb ik precies hetzelfde op gereageerd. en ik geloof dat de boodschap duidelijk was
En kut...meestal ben ik degene die het jagen op de kast doet
Ik breek de kast wel af, ben je zo op de grond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben zo snel op de kast
maar er gelukkig ook zo weer af
Ik durf zelfs te stellen dat er meer rotte mannen dan vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Maar goed.. Er zitten bij vrouwen inderdaad wel rotte appels tussen.. mààr bij mannen eveneens.. Eneh, mij krijg je niet op de kast hoor.. Ben 1,65 dus dat zou een hoop gedoe wordenWel, op het nachtkastje is niet echt een probleem natuurlijk..
Moet je wel flink hard gooien/slaan/schoppen/breken/overige opties hoor.quote:
Samen kopen is de eerste verplichting met grote consequenties die je doet. De verstandige man huurt dus eerst als proef.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
zo kan het idd ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ik breek de kast wel af, ben je zo op de grond.
dat durf ik niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat er meer rotte mannen dan vrouwen zijn.
Ik waag het die stelling te bestrijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
ik heb ook niets gezegd over de moeite die daaraan vooraf gaatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Moet je wel flink hard gooien/slaan/schoppen/breken/overige opties hoor.
Daar oordeel ik dan wel weer anders overquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah. Globaal gezien kan een man sneller vreemd gaan, puur voor de sex. Vrouwen kunnen dat mijns inzien niet zo snel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
dat durf ik niet...
het is namelijk volgens mij persoonsgebonden en niet geslacht gebonden
whehehehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah. Globaal gezien kan een man sneller vreemd gaan, puur voor de sex. Vrouwen kunnen dat mijns inzien niet zo snel.
Dit is: onjuist.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah. Globaal gezien kan een man sneller vreemd gaan, puur voor de sex. Vrouwen kunnen dat mijns inzien niet zo snel.
Ook deze probeer ik te ontkrachten. Wie krijgt makkelijker sex tijdens een avondje uit? De man of de vrouw? M.i. kan een vrouw zoveel sex krijgen als ze wil door alleen al willekeurige mannen aan te spreken. Een man moet daar toch iets meer moeite voor doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe
okay, als jij het zegt
Mijn wereldbeeld, wat doe jequote:
I did it to.. Welja, hij zit er nu dan wel al 3,5 jaar aan vast, maar dat weet je van tevoren nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Mijn wereldbeeld, wat doe je![]()
Willen jullie zeggen dat mijn vriendin vreemd kan gaan puur voor de sex?!
Ja, maar ik denk wel dat de man 'eerder' ten prooi zal vallen en eerder op zoek zal gaan naar buitenrelationele sex dan de vrouw. Volgens mij heeft een vrouw meer 'commitment' dan de man, puur instinctief gezien dan. Al met al blijft het natuurlijk globaal redeneren en bij beide kampen zijn er uitzonderingen te benoemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook deze probeer ik te ontkrachten. Wie krijgt makkelijker sex tijdens een avondje uit? De man of de vrouw? M.i. kan een vrouw zoveel sex krijgen als ze wil door alleen al willekeurige mannen aan te spreken. Een man moet daar toch iets meer moeite voor doen.
Ik zou in mijn huidige relatie ook niet vreemd kunnen gaan.. Of in ieder geval geheim houden ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk wel dat de man 'eerder' ten prooi zal vallen en eerder op zoek zal gaan naar buitenrelationele sex dan de vrouw. Volgens mij heeft een vrouw meer 'commitment' dan de man, puur instinctief gezien dan. Al met al blijft het natuurlijk globaal redeneren en bij beide kampen zijn er uitzonderingen te benoemen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw alleen maar een keer met haar hand door haar haren hoeft te gaan om die avond los te gaan in een vreemd bed hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]![]()
Het is zelfs veel makkelijker voor ons
Ben je wel eens vreemdgegaan dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]![]()
Het is zelfs veel makkelijker voor ons
-edit- oh het gaat om het geweten... heb ik niet
JOUW vriendin niet natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Mijn wereldbeeld, wat doe je![]()
Willen jullie zeggen dat mijn vriendin vreemd kan gaan puur voor de sex?!
Dat zou een vrouw nooit doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je wel eens vreemdgegaan dan?
Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je wel eens vreemdgegaan dan?
Oke, nou van mij geen discussie, als je een partner vind die er hetzelfde over denkt prima toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben niet monogaam, zal ik ook niet worden denk ik.
Ben ook niet jaloers, dus zo lang het bij sex blijft, vind ik dat er gewoon buiten de deur geneukt moet kunnen worden.
(ik hoop niet dat ik hiermee een nieuwe discussie ontketen)
Lekker kind ben jij dan. Als jij mijn zoon was geweest met je "niets noppes nade". Werken zal je ofquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:04 schreef JarnoF het volgende:
Wanneer een vrouw mijn leven wil gaan leiden, dan bereikt de relatie al na een uur de irritatiegrens, waarna ik haar dump. Ik heb al een moeder en zij weet precies wat ze van me kan verlangen. Helemaal niets nada noppes
Precies, al zijn de meeste mannen er wel te jaloers voor, heb ik uit ervaring gemerktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, nou van mij geen discussie, als je een partner vind die er hetzelfde over denkt prima toch?
Hahaha, regel 1 = stelling, regel 2 = nuance.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef Sereenie het volgende:
Ik zou in mijn huidige relatie ook niet vreemd kunnen gaan.. Of in ieder geval geheim houden ofzo.
Dat is het nadeel aan vrouwen, dat geweten gaat zo knagen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja.
Ben ook niet jaloers, dus zo lang het bij sex blijft, vind ik dat er gewoon buiten de deur geneukt moet kunnen worden.
Whehe, hypocriet. Ik weet niet hoe ik zou reageren, zelf nog nooit in zo`n relatie gezeten, maar als je een relatie aangaat op zulke voorwaarden moet je toch ook de consequenties aanvaarden? Denk dat er een hoop mannen zijn die ja zeggen maar ondertussen er toch problemen mee krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Precies, al zijn de meeste mannen er wel te jaloers voor, heb ik uit ervaring gemerkt
Zij mogen het wel op een ander doen, maar oooooh wee als een andere vent hun chick raakt...
daar heb ik ook mijn eigen mee dus daar doe ik niet aan.quote:
Wat is je langste relatie sofar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Precies, al zijn de meeste mannen er wel te jaloers voor, heb ik uit ervaring gemerkt
Zij mogen het wel op een ander doen, maar oooooh wee als een andere vent hun chick raakt...
Nee, nouja, ik bedacht me halverwege de tekst. Je weet natuurlijk nooit of je eens vreemdgaat. Ik kan ook het weer niet voorspellen zeg maar. Maar MOCHT het gebeuren, zou ik het gelijk vertellen en weg gaan. Ik zou de ander niet langdurig willen kwetsen. En overigens, ik zou me smerig voelen ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Hahaha, regel 1 = stelling, regel 2 = nuance.
Met andere woorden, je zou wel vreemd kunnen gaan, al zou je het er moeilijk mee hebben.
2,5 jaar, maar dat was toen ik nog deed alsof ik monogaam was...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:08 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat is je langste relatie sofar?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja.
Haha je zou eik verwachten dat een man als eerste zo reageertquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha je zou eik verwachten dat een man als eerste zo reageert![]()
Nou ja, vrijgezelle mannen zullen welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha je zou eik verwachten dat een man als eerste zo reageert![]()
Heb laatst ergens gelezen dat er zelfs meer vrouwen vreemd gaan dan mannen, scheelde niet veel overigens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk wel dat de man 'eerder' ten prooi zal vallen en eerder op zoek zal gaan naar buitenrelationele sex dan de vrouw. Volgens mij heeft een vrouw meer 'commitment' dan de man, puur instinctief gezien dan. Al met al blijft het natuurlijk globaal redeneren en bij beide kampen zijn er uitzonderingen te benoemen.
stop, ik raak opgewondenquote:
Ok. Heb je in je open-relatie-fase al eens een man gehad die vaker/meer buiten de deur neukte dan jij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
2,5 jaar, maar dat was toen ik nog deed alsof ik monogaam was...
Ben ook maar 1x vreemdgegaan toen en gelijk paar dagen later gekapt.
Vond ik wel zo eerlijk
dat doe je normaal gesproken toch samen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Ok. Heb je in je open-relatie-fase al eens een man gehad die vaker/meer buiten de deur neukte dan jij?
Hehe weet ik niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Ok. Heb je in je open-relatie-fase al eens een man gehad die vaker/meer buiten de deur neukte dan jij?
Kheb nog geen enkele pmquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, vrijgezelle mannen zullen weldoen als ze het fobo van haar checken.
Het was niet perse naar jou toe bedoeld, maar je gaf wel een goed voorbeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef ivetje het volgende:
Komt wel heel erg over alsof ik mijn vriend bemoeder zoDat is nl. totaal niet het geval hoor. Hij mag doen en laten wat ie wil. Maar als hij vraagt of ik z'n was wil doen, vind ik wel dat ik er wat van mag zeggen als hij in z'n goede kleren klust
Ik moet tenslotte die was doen als ie klaar is!
Shitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien lezen ze je reacties hier wel. Dan zou mij ook afschrikken.
Niet per se toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:22 schreef Ladylike het volgende:
dat doe je normaal gesproken toch samen hoor
Ben blij dat je er op verder kan bordurenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Het was niet perse naar jou toe bedoeld, maar je gaf wel een goed voorbeeld natuurlijk
nee okay, maar als de ander er niet van weet is het alsnog vreemdgaan (imo toch... ook daarover verschillen de meningen)quote:
Nou ik hoef het echt niet te weten hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee okay, maar als de ander er niet van weet is het alsnog vreemdgaan (imo toch... ook daarover verschillen de meningen)
jij doet niet mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou ik hoef het echt niet te weten hoor
De afspraken zijn er, verder don't sex and tell
Ik kan me voorstellen dat mannen het niet trekken. Je kan wel afspreken om elkaar vrij te laten enzo, maar als jij dan 1 keer in de maand in een ander bed beland terwijl je vriendin er ieder weekend 2 doet... dat gaat toch knellen. Nou ja, dat is ook maar theorie, geen idee hoe zoiets in de praktijk werkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Hehe weet ik niet!
Tis niet zo dat we een bord hadden waarop we gingen turven ofzo
als je het niet trekt, dan maak je dat kenbaar en pas je de regels samen aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:32 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mannen het niet trekken. Je kan wel afspreken om elkaar vrij te laten enzo, maar als jij dan 1 keer in de maand in een ander bed beland terwijl je vriendin er ieder weekend 2 doet... dat gaat toch knellen. Nou ja, dat is ook maar theorie, geen idee hoe zoiets in de praktijk werkt.
Dat ze niets van me kan verlangen, betekent natuurlijk niet dat ik het uit mezelf doe hè.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Lekker kind ben jij dan. Als jij mijn zoon was geweest met je "niets noppes nade". Werken zal je of(zonder de smile op je gezicht natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je het niet trekt, dan maak je dat kenbaar en pas je de regels samen aan
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:36 schreef SicSicSics het volgende:
Maar waar dus zo'n enorme hekel aan heb he... Is die collega die zijn bammetjes laat smeren door zijn vriendin!Kut, busted. Zit nu aan de bammetjes van vriendinlief, terwijl ze gisteren aan bammetjes van vriendlief zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde ook niet dat je alles vertelt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat dus.
Gewoon wel open er over blijven, anders gaat het onherroepelijk mis.
Je hoeft alleen niet alles te vertellen
geweldig, jouw reactiesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kut, busted. Zit nu aan de bammetjes van vriendinlief, terwijl ze gisteren aan bammetjes van vriendlief zat
Echte bemoederende liefde!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
Kut, busted. Zit nu aan de bammetjes van vriendinlief, terwijl ze gisteren aan bammetjes van vriendlief zat
Lijkt me dat in de praktijk de meeste mannen uiteindelijk uitkomen op de regel "ik wil niet dat je anderen neukt". Zeker op jongere leeftijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:33 schreef Ladylike het volgende:
als je het niet trekt, dan maak je dat kenbaar en pas je de regels samen aan
details kun je best per PM krijgen als het je echt interesseert, maar het gaat nu al een aantal jaren goed, maar wij zijn er dan ook pas na 10 jaar monogaam zijn aan begonnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Lijkt me dat in de praktijk de meeste mannen uiteindelijk uitkomen op de regel "ik wil niet dat je anderen neukt". Zeker op jongere leeftijd.
Dus als jouw vriendin zegt 'Zit!' dan ga jij zitten!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:44 schreef Giertje het volgende:
ik ben zo trouw als een hond in een relatie
jazeker bovenop haar natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendin zegt 'Zit!' dan ga jij zitten!
Nog 1 vraag, dan is het goed geweest. Denk je dat jullie nog steeds in deze relatie hadden gezeten als jullie monogaam waren gebleven, of was er dan een grotere kans geweest dat het was stukgelopen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:44 schreef Ladylike het volgende:
details kun je best per PM krijgen als het je echt interesseert, maar het gaat nu al een aantal jaren goed, maar wij zijn er dan ook pas na 10 jaar monogaam zijn aan begonnen
pfff goeie...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Nog 1 vraag, dan is het goed geweest. Denk je dat jullie nog steeds in deze relatie hadden gezeten als jullie monogaam waren gebleven, of was er dan een grotere kans geweest dat het was stukgelopen?
Ok, duidelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:54 schreef Ladylike het volgende:
pfff goeie...
ik weet iig wel van mezelf, als mijn partner nu zegt: afgelopen, we gaan weer monogaam verder, dat ik dat best zou willen/kunnen. Het is niet zo dat ik de behoefte heb om meerdere (sex)partners te hebben.
Ik weet het niet....
het is zo gegroeid dus kan echt niet zeggen of bij het tegenhouden van experimenteren (wat dus geleid heeft tot die open relatie) de relatie stand had gehouden.
Klaag snel even dan! Bij voorkeur over mannen! Over hoe jammer je het vindt dat je niet staand kan plassen mag trouwens ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Inmiddels is het echt een R&P topic geworden
sorriequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik vind het ook altijd enorm kut en bemoederend als meisjes conclusies voor je gaan trekken!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Now bend over and call me daddy!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Ow ontopic dan maar:
Zouden er nou ook mannen zijn die hun vriendin bevaderen?
Dat hoor ik namelijk nooit
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd enorm kut en bemoederend als meisjes conclusies voor je gaan trekken!
En ik haat de 'Hoe was jouw dag!?!' vraag! Of de 'Zou je dat shirt nou wel aantrekken bij die sokken!?!' opmerking... Raaaagh! Ik ben een man en ik heb recht op een slechte smaak, daarom vind ik jou ook zo leuk!'
Niet zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Now bend over and call me daddy!![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd enorm kut en bemoederend als meisjes conclusies voor je gaan trekken!
En ik haat de 'Hoe was jouw dag!?!' vraag! Of de 'Zou je dat shirt nou wel aantrekken bij die sokken!?!' opmerking... Raaaagh! Ik ben een man en ik heb recht op een slechte smaak, daarom vind ik jou ook zo leuk!'
Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ja, de vader van mn ex en zn vrienden waren van die figuren. Stelletje rijke oude mannen met allemaal vriendinnen die zo hun dochter hadden kunnen zijn. "Kom maar eens op schoot schatje" etc. Maar daar hoor je de vriendinnen nooit over klagen eigenlijk...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Ow ontopic dan maar:
Zouden er nou ook mannen zijn die hun vriendin bevaderen?
Dat hoor ik namelijk nooit
oh ja, tuurlijk, van die sugardaddy'squote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, de vader van mn ex en zn vrienden waren van die figuren. Stelletje rijke oude mannen met allemaal vriendinnen die zo hun dochter hadden kunnen zijn. "Kom maar eens op schoot schatje" etc. Maar daar hoor je de vriendinnen nooit over klagen eigenlijk...
leg uit in welk opzicht het wel toelaatbaar is voor jou danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik hou wel een beetje van mannen die me bevaderen
Heb dat ook echt nodig af en toe anders voer ik geen flikker uit
Ik schijn een echte Daddy te zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
- Iemand die me af en toe de les leest over financieen, hoe irritant ik dat op dat moment ook vindquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leg uit in welk opzicht het wel toelaatbaar is voor jou dan
oh dat tweede punt herken ik mezelf wel heel erg inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
- Iemand die me af en toe de les leest over financieen, hoe irritant ik dat op dat moment ook vind
- Die aan de rem trekt als ik me weer ergens vol opstort, zonder na te denken over de consequenties.
- Tegen me zegt dat ik wat aardiger moet doen tegen mensen als ik wat wil bereiken.
- Me erop wijzen dat het huishouden zichzelf niet doet en hij al heeft afgewassen en stofgezogen en ik nog niks
Dat soort dingen
Je lijkt op mijn ex.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
- Iemand die me af en toe de les leest over financieen, hoe irritant ik dat op dat moment ook vind
- Die aan de rem trekt als ik me weer ergens vol opstort, zonder na te denken over de consequenties.
- Tegen me zegt dat ik wat aardiger moet doen tegen mensen als ik wat wil bereiken.
- Me erop wijzen dat het huishouden zichzelf niet doet en hij al heeft afgewassen en stofgezogen en ik nog niks
Dat soort dingen
Oh ja...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
dat bevaderen mag altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh ja...
Kom maar eens bij papa op schoot dan schatje!
Dat is niet precies hoe ik het in gedacht had, maar what the heckquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh ja...
Kom maar eens bij papa op schoot dan schatje!
hey, je weet nu wel dat een relatie tussen jullie al gedoemd is om te mislukkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok wat moet ik met die info?
Right!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey, je weet nu wel dat een relatie tussen jullie al gedoemd is om te mislukken
kijk, is dat lijstje meteen wat korter....quote:
Niks natuurlijk, maar dit is toch Fok, verzamelplek voor alle nutteloze informatie van het internet?quote:
Toevallig was het wel ontzettend goede seks tussen mij en mn ex hoor...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
hey, je weet nu wel dat een relatie tussen jullie al gedoemd is om te mislukken
Voor jou.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Toevallig was het wel ontzettend goede seks tussen mij en mn ex hoor...
quote:
Dat is verplaatst naar de heupen van de vrouw.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Terwijl boze sex de beste sex is...
Ik begrijp ook niet waar het fout is gegaan. Was het vroeger nog zo dat, als je als man pikstraf had, je iets zei als "Nou, best, dan ga ik de buurvrouw wel even neuken. Tot zo!". Waar zijn we dat overwicht kwijtgeraakt?
maar de rest dus niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Toevallig was het wel ontzettend goede seks tussen mij en mn ex hoor...
Ik zat je te stangen mattie!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:34 schreef Northside het volgende:
[..]
![]()
Zou ze al die jaren gefaket hebben?!
Nou... dan... whatever, als het voor mij maar fijn was!
Ik had het laatst nog, toen zij ik: 'Steek eens over wicht!'quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is verplaatst naar de heupen van de vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik heb het topic niet gelezen, maar jij hebt een punt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Het valt me op dat veel vrouwen in een (langdurige) relatie meer een moederrol spelen voor hun vriend dan dat ze echt een lover zijn...
Nou echt!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Amooma het volgende:
Wel als hij ziek ismaar dan ist ook echt net een baby die helemaal niks meer kan.
En vrouwen veranderen in gillende en krijsende, spartel monsters zodra ze wakker worden!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nou echt!
Dat is gewoon een eigen topic waard, mannen die in baby's veranderen als ze ziek zijn
So true
Ondanks dat ik persoonlijk dat niet bewust doe, is me dit al meerdere keren verteldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou echt!
Dat is gewoon een eigen topic waard, mannen die in baby's veranderen als ze ziek zijn
So true
Dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou echt!
So true
Ik ben echt net een man als ik ziek benquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet
Als ik ECHT ziek ben, dan moet je me gewoon met rust laten. Een kopje thee brengen is lief maar ik zal er niet om vragen
Nja als je naar de randstad wilt verhuizen, ga ik ook niet mee...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik wilde weg uit Maastricht en zij niet... dat moet jij toch begrijpen.
Sletzquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ben echt net een man als ik ziek ben
Loop de hele dag te kreunen en te kraken "buuuuuuuuuh" incl. zielige blik![]()
en heel veel zelfmedelijden.
Vorige week was ik echt ziek, kwam een van mn liefjes me fruit brengen
Daar doe ik wel effe zielig voor hoor
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En vrouwen veranderen in gillende en krijsende, spartel monsters zodra ze wakker worden!
Als je geen relatie hebt, is dat toch handig?quote:
Dat krijg je ervan als je er onverwachts induikt met je snikkelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En vrouwen veranderen in gillende en krijsende, spartel monsters zodra ze wakker worden!
Lekkere vrienden danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En ze doen zelfs dingen voor me zonder dat ik er om vraag of ze ervoor moet belonen!
Dat heet wishfull thinking van hun kant omdat vroeger deelde je je grot met je chimi's en nu kan dat niet meer dus daarom als ze ziek zijn een beetje fruit, maar daar willen we wel sex voor terug natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je geen relatie hebt, is dat toch handig?
En ze doen zelfs dingen voor me zonder dat ik er om vraag of ze ervoor moet belonen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |