Ik vind het ook altijd enorm kut en bemoederend als meisjes conclusies voor je gaan trekken!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Inmiddels is het echt een R&P topic geworden

Now bend over and call me daddy!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Ow ontopic dan maar:
Zouden er nou ook mannen zijn die hun vriendin bevaderen?
Dat hoor ik namelijk nooit

quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd enorm kut en bemoederend als meisjes conclusies voor je gaan trekken!
En ik haat de 'Hoe was jouw dag!?!' vraag! Of de 'Zou je dat shirt nou wel aantrekken bij die sokken!?!' opmerking... Raaaagh! Ik ben een man en ik heb recht op een slechte smaak, daarom vind ik jou ook zo leuk!'

Niet zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Now bend over and call me daddy!![]()

quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd enorm kut en bemoederend als meisjes conclusies voor je gaan trekken!
En ik haat de 'Hoe was jouw dag!?!' vraag! Of de 'Zou je dat shirt nou wel aantrekken bij die sokken!?!' opmerking... Raaaagh! Ik ben een man en ik heb recht op een slechte smaak, daarom vind ik jou ook zo leuk!'

Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Inmiddels is het echt een R&P topic geworden

Ja, de vader van mn ex en zn vrienden waren van die figuren. Stelletje rijke oude mannen met allemaal vriendinnen die zo hun dochter hadden kunnen zijn. "Kom maar eens op schoot schatje" etc. Maar daar hoor je de vriendinnen nooit over klagen eigenlijk...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Ow ontopic dan maar:
Zouden er nou ook mannen zijn die hun vriendin bevaderen?
Dat hoor ik namelijk nooit

oh ja, tuurlijk, van die sugardaddy'squote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, de vader van mn ex en zn vrienden waren van die figuren. Stelletje rijke oude mannen met allemaal vriendinnen die zo hun dochter hadden kunnen zijn. "Kom maar eens op schoot schatje" etc. Maar daar hoor je de vriendinnen nooit over klagen eigenlijk...

leg uit in welk opzicht het wel toelaatbaar is voor jou danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik hou wel een beetje van mannen die me bevaderen
Heb dat ook echt nodig af en toe anders voer ik geen flikker uit

Ik schijn een echte Daddy te zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

- Iemand die me af en toe de les leest over financieen, hoe irritant ik dat op dat moment ook vindquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leg uit in welk opzicht het wel toelaatbaar is voor jou dan

oh dat tweede punt herken ik mezelf wel heel erg inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
- Iemand die me af en toe de les leest over financieen, hoe irritant ik dat op dat moment ook vind
- Die aan de rem trekt als ik me weer ergens vol opstort, zonder na te denken over de consequenties.
- Tegen me zegt dat ik wat aardiger moet doen tegen mensen als ik wat wil bereiken.
- Me erop wijzen dat het huishouden zichzelf niet doet en hij al heeft afgewassen en stofgezogen en ik nog niks
Dat soort dingen

Je lijkt op mijn ex.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
- Iemand die me af en toe de les leest over financieen, hoe irritant ik dat op dat moment ook vind
- Die aan de rem trekt als ik me weer ergens vol opstort, zonder na te denken over de consequenties.
- Tegen me zegt dat ik wat aardiger moet doen tegen mensen als ik wat wil bereiken.
- Me erop wijzen dat het huishouden zichzelf niet doet en hij al heeft afgewassen en stofgezogen en ik nog niks
Dat soort dingen

Oh ja...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

dat bevaderen mag altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh ja...
Kom maar eens bij papa op schoot dan schatje!

Dat is niet precies hoe ik het in gedacht had, maar what the heckquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh ja...
Kom maar eens bij papa op schoot dan schatje!

hey, je weet nu wel dat een relatie tussen jullie al gedoemd is om te mislukkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok wat moet ik met die info?

Right!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey, je weet nu wel dat een relatie tussen jullie al gedoemd is om te mislukken

kijk, is dat lijstje meteen wat korter....quote:

Niks natuurlijk, maar dit is toch Fok, verzamelplek voor alle nutteloze informatie van het internet?quote:

Toevallig was het wel ontzettend goede seks tussen mij en mn ex hoor...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
hey, je weet nu wel dat een relatie tussen jullie al gedoemd is om te mislukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |