Haha ja maar point proven dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:41 schreef jagga het volgende:
Sex doe je omdat je van elkaar houd/lekker vind. niet als beloning... dat is fuckin triest

quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:43 schreef jagga het volgende:
kut mijn post klopt niet meer..
Met je neutraal oogpunt

Ik woon nu 3 jaar samen van de 3,5 jaar dat we wat met elkaar hebben.. En ook wij gaan nog steeds met elkaar naar bed omdat het nou eenmaal fijn is met elkaar.. En niet omdat ik die dag nou net toevallig gestofzuigd hebquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha ja maar point proven dus
Ik denk dat de ellende begint als je gaat samenwonen... niet aan beginnen dus

Nee, die ellende begint pas als je kinderen krijgt. Met het samenwonen krijg je juist meer sexquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]

Je weet het wel goed te onderdrukken!quote:

Probeer het maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Sereenie het volgende:
[..]Heerlijk dit. Dat is wel het voordeel van vrouw zijn. Ik weet gewoon precíes wat ik moet zeggen om een vent op de kast te krijgen

nja mijn vorige vriendin meende dat ook te kunnen doen. Heb ik precies hetzelfde op gereageerd. en ik geloof dat de boodschap duidelijk wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Sereenie het volgende:
[..]Heerlijk dit. Dat is wel het voordeel van vrouw zijn. Ik weet gewoon precíes wat ik moet zeggen om een vent op de kast te krijgen

Image, image image.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Je weet het wel goed te onderdrukken!

alles kan kapotquote:

quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:48 schreef jagga het volgende:
[..]
nja mijn vorige vriendin meende dat ook te kunnen doen. Heb ik precies hetzelfde op gereageerd. en ik geloof dat de boodschap duidelijk was
En kut...meestal ben ik degene die het jagen op de kast doet

Ik breek de kast wel af, ben je zo op de grond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben zo snel op de kast
maar er gelukkig ook zo weer af

Ik durf zelfs te stellen dat er meer rotte mannen dan vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Maar goed.. Er zitten bij vrouwen inderdaad wel rotte appels tussen.. mààr bij mannen eveneens.. Eneh, mij krijg je niet op de kast hoor.. Ben 1,65 dus dat zou een hoop gedoe wordenWel, op het nachtkastje is niet echt een probleem natuurlijk..

Moet je wel flink hard gooien/slaan/schoppen/breken/overige opties hoor.quote:

Samen kopen is de eerste verplichting met grote consequenties die je doet. De verstandige man huurt dus eerst als proef.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

zo kan het idd ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ik breek de kast wel af, ben je zo op de grond.
dat durf ik niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat er meer rotte mannen dan vrouwen zijn.

Ik waag het die stelling te bestrijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:

ik heb ook niets gezegd over de moeite die daaraan vooraf gaatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Moet je wel flink hard gooien/slaan/schoppen/breken/overige opties hoor.

Daar oordeel ik dan wel weer anders overquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]

Mwah. Globaal gezien kan een man sneller vreemd gaan, puur voor de sex. Vrouwen kunnen dat mijns inzien niet zo snel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
dat durf ik niet...
het is namelijk volgens mij persoonsgebonden en niet geslacht gebonden

whehehehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah. Globaal gezien kan een man sneller vreemd gaan, puur voor de sex. Vrouwen kunnen dat mijns inzien niet zo snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |