Ja, het leven van een man gaat niet over rozen hoor... we kunnen staand plassen, dat maakt wel weer iets goed!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Als je nog geen bindingsangst had krijg je het wel na het lezen van deze post![]()
![]()
Gelukkig ben ik geen man, zo'n vrouw zou je toch niet willen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef W1ckeDxt het volgende:
Weet je wat echt fout is mannen.
De vrouwen hier praten nu wel zo lekker met ons mee, van: "Jaa voetbal!" Etc.
Maar dat is dus gewoon een manier om ons LATER terug te pakken.
Ik trap er ook in, damn you girls.
Ach, dat maakt jullie als stralende uitzonderingen alleen maar gewilder.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:22 schreef Ladylike het volgende:
helaas heeft hij wel gelijk en zijn dat soort vreselijke wijven echt actief
Ik toch ook? Kijk, ik kan het beter niet doen.. Maar ik zou het wel kunnen natuurlijk..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:23 schreef Northside het volgende:
[..]
we kunnen staand plassen, dat maakt wel weer iets goed!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef W1ckeDxt het volgende:
Weet je wat echt fout is mannen.
De vrouwen hier praten nu wel zo lekker met ons mee, van: "Jaa voetbal!" Etc.
Maar dat is dus gewoon een manier om ons LATER terug te pakken.
Ik trap er ook in, damn you girls.
Jammer voor jullie dat wij al bezet zijn (nja ik tochquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Ach, dat maakt jullie als stralende uitzonderingen alleen maar gewilder.
dat koste mij mijn koffiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ik toch ook? Kijk, ik kan het beter niet doen.. Maar ik zou het wel kunnen natuurlijk..
Als je niet over prikkeldraad heen kan piesen telt het niet als staand plassen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Sereenie het volgende:
Ik toch ook? Kijk, ik kan het beter niet doen.. Maar ik zou het wel kunnen natuurlijk..
Ja dat is dus het sneaky he.quote:
tis dat ik het filmpje niet vind van die meid die in een enorme hoge boog kan plassenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je niet over prikkeldraad heen kan piesen telt het niet als staand plassen.
Zo geweldig is dat nou ook weer niet hoor... Vooral niet als er prik op staatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je niet over prikkeldraad heen kan piesen telt het niet als staand plassen.
Ja inderdaadquote:
Eh, ik doe niks 'voor haar'. Ik doe dingen die ik zelf wil, of moet doen ook als ik ze niet leuk vindquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:26 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ja dat is dus het sneaky he.
Ondertussen doe je wel van alles voor haar wat je niet wilt?![]()
Niet eens, hoogstens zuchten ze een paar keer onder een wedstrijd, maar dat is voornamelijk als PSV moet voetballen.quote:
Helemaal niks? Ik zou je dumpen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh, ik doe niks 'voor haar'. Ik doe dingen die ik zelf wil, of moet doen ook als ik ze niet leuk vind
Gelukkig, je bent niet verloren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh, ik doe niks 'voor haar'. Ik doe dingen die ik zelf wil, of moet doen ook als ik ze niet leuk vind
Vast een she-male.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
tis dat ik het filmpje niet vind van die meid die in een enorme hoge boog kan plassen
Stoere vent hoor.. Maar ik denk niet dat je oma en haar vriendinnen het fijn vinden als je zo over hun praat hoor..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet eens, hoogstens zuchten ze een paar keer onder een wedstrijd, maar dat is voornamelijk als PSV moet voetballen.
Wat moet een man voor jou doen dan? (let op mannen, nou komt het... de verborgen agenda!)quote:
Je neemt maar een hond, ik zit er niet meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Helemaal niks? Ik zou je dumpen.
'Lief zijn, aardig doen, dingen voor mij pakken, romantisch doen, blablabla'quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat moet een man voor jou doen dan? (let op mannen, nou komt het... de verborgen agenda!)
Hee man, niet zo on-aardig tegen mamma chickie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je neemt maar een hond, ik zit er niet mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan hebben we het voer vrouwen.. Maar dit is 10 x erger.. Je mag wel lekker een beetje over haar heen zo nu en dan.. Maar er wat voor doen ho maar. Dan ben je geen ventquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Gelukkig, je bent niet verloren.
@Sereenie : Je gaat lekker vandaag he!![]()
Dat zou ik ook doen ja. Daar heb je meer aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je neemt maar een hond, ik zit er niet mee
Vertel, wat moet ik voor een vrouw doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ja dan hebben we het voer vrouwen.. Maar dit is 10 x erger.. Je mag wel lekker een beetje over haar heen zo nu en dan.. Maar er wat voor doen ho maar. Dan ben je geen vent
Vooral als je hem tussen je benen stopt wou je zeggen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen ja. Daar heb je meer aan.
StevenMac, gast, boaz; je chickie vind je een lui zwijn. Binnen 2 maanden moet je je sokken opruimen en de toiletrol met het velletje naar voren hangen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Of juist makkelijk omdat jullie deep inside allemaal luie zwijnen zijn?
Een kusje als ik thuis kom, vreten wat de pot schaft en op de bank zitten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat moet een man voor jou doen dan? (let op mannen, nou komt het... de verborgen agenda!)
Oh ik behandel ze wel erg goed hoor, heb ook nog dagelijks contact met ze.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ja dan hebben we het voer vrouwen.. Maar dit is 10 x erger.. Je mag wel lekker een beetje over haar heen zo nu en dan.. Maar er wat voor doen ho maar. Dan ben je geen vent
Je zou nou kunnen zeggen dat seks voor wederzijds plezier is en dat dat haar belang in dezen is. Maar ik begrijp uit jouw post dat seks een soort van betaalmiddel is, "als jij dit en dat voor me doet mag je over me heen!".quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Sereenie het volgende:
Ik geloof niet dat honden daar in eerste instantie voor bedoeld zijn.. Dus nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral als je hem tussen je benen stopt wou je zeggen?
Scherp.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:39 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat honden daar in eerste instantie voor bedoeld zijn.. Dus nee.
He kut, ik ben meestal aan het koken als zij thuiskomt en ze mij een kusje geeft om vervolgens op die bank te zittenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:37 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Een kusje als ik thuis kom, vreten wat de pot schaft en op de bank zitten?
Mag hij voetbal kijken als hij op de bank zit?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:37 schreef Sereenie het volgende:
Een kusje als ik thuis kom, vreten wat de pot schaft en op de bank zitten?
Ik bekijk het even vanuit een neutraal oogpunt he..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Je zou nou kunnen zeggen dat seks voor wederzijds plezier is en dat dat haar belang in dezen is. Maar ik begrijp uit jouw post dat seks een soort van betaalmiddel is, "als jij dit en dat voor me doet mag je over me heen!".
Tsja...
Hij mag alles kijken wat hij wilt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Mag hij voetbal kijken als hij op de bank zit?
Wel lief van je tho..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
He kut, ik ben meestal aan het koken als zij thuiskomt en ze mij een kusje geeft om vervolgens op die bank te zittenIk faal dus hard in jouw perfecte-mannen-wereld
Je doet het laten klinken alsof wij beloond moeten worden met sex.. echt, wtfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Hij mag alles kijken wat hij wilt.
Ik ken heel wat vrouwen die zo denken... helaas.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef Sereenie het volgende:
Ik bekijk het even vanuit een neutraal oogpunt he..
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:41 schreef jagga het volgende:
[..]
Je doet het laten klinken alsof wij beloond moeten worden met sex.. echt, wtf![]()
Je doet dingen voor je meisje/vrouw omdat het nodig is, je toevallig er langs loopt ofzo. Niet omdat we dan beloond worden met een keertje erop mogen klimmen.
Ik weet niet hoe jij in elkaar zit, Bij mij wordt zoiets niet gedaan, niet eens geprobeerd. Want dan is DAAR *wijst naar deur* het gat van de deur. je hebt 1 week.
Sex doe je omdat je van elkaar houd/lekker vind. niet als beloning... dat is fuckin triest
Ik vind dat echt wel sexy.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neerIk raak te afstandbediening eigenlijk nooit aan
Nja, voor het volume..
Ik ben gewoon heel soepelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |