Ah, het belangrijkste onderdeel dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet het wel nuanceren... Fok Forum werd genoemd, niet de FP
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, het belangrijkste onderdeel dus.
Niet helemaal, want welke partijen met elkaar gaan regeren is niet aan ons stemmers. Het was al heel snel duidelijk dat het CDA helemaal niet met de PvdA wilde gaan regeren maar tot elkaar veroordeeld waren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:59 schreef Cobra4 het volgende:
Maar dat had men aan ons, de stemmers, te danken.
Net als Balkenende II t/m IV
quote:Begrijp dat PvdA nu toch NAVO brief vandaag van tafel wil. Afwachten maar weer
plaats eensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:08 schreef De_Hertog het volgende:
Vincentschutte: haha, op ANP komt een artikel binnen: ''ATENTIE: pas plaatsen als kabinet daadwerkelijk is gevallen''
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:08 schreef De_Hertog het volgende:
Vincentschutte: haha, op ANP komt een artikel binnen: ''ATENTIE: pas plaatsen als kabinet daadwerkelijk is gevallen''
Waarom denk je dat JP dat heeft tegengehouden?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef ErikT het volgende:
Achteraf is het toch ook een fout van Bos om niet met de SP in zee te gaan.
Samen hadden ze het CDA veel meer hun wil kunnen opleggen.
Ik zal even kijken (nee, ik zal het niet plaatsenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:11 schreef RvLaak het volgende:
Fok heb toch een ANP abo... Hey Danny, doe eens plaatsen dat bericht
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal even kijken (nee, ik zal het niet plaatsen).
Als ik me goed herinner wilde vooral Bos de SP er niet bij hebben, omdat ze links ingehaald zouden worden binnen het kabinet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom denk je dat JP dat heeft tegengehouden?
quote:paulkrom Begrijp dat PvdA nu toch NAVO brief vandaag van tafel wil. Afwachten maar weer
Ik denk dat ik dan gedonder achter de schermen krijg. Laat dat gedonder lekker in Den Haag zou ik zeggenquote:
Hoelaat + bron?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:15 schreef De_Hertog het volgende:
Wilders straks te gast in RTL-Z. Ben benieuwd waar ze het over gaan hebben
Sorry was alleen benieuwdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
12.20 uur, ennnuh waarom wil je een bron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |