Ik heb liever dat Femke zuigt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef Cahir het volgende:
Kan iemand nou inhoudelijk vertellen waarom Verdonk nou zuigt?
vond haar laatste interuptie, alhoewel grof, zeker duidelijk. De 2 die ze daarvoor heeft gehouden waren echter erbarmelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef Cahir het volgende:
Kan iemand nou inhoudelijk vertellen waarom Verdonk nou zuigt? Ik vond haar goed optreden hoor
Paars 2 misschien wel. Die liepen op het einde ook behoorlijk te hinken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef vosss het volgende:
Bij Nova zojuist: Dit was onder Lubbers of Kok nooit gebeurd!
En dat denk ik eik ook wel.
Harry Potter is gewoon géén leider en dat blijkt maar weer eens te meer.
Dit is POL, niet ONZ of iets dergelijks. Pas je taalgebruik aan, als het even kan. Bovendien: wie is er hier nu aan het 'bashen'?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien zou het ook verstandig zijn om te beseffen dat iemand - ook al is het juist in zijn/haar functie - alsnog wel een kl**tzak of h**r zou kunnen zijn wegens de manier waarop ingegrepen wordt.
Maar hey, bash gewoon even verder. Goed voor je karma.
Klopt. In het begin was het nog te wijten aan de LPF of andere onderling geneuzel, maar hij kan zich niet eeuwig verschuilen..quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef vosss het volgende:
Is that you Verbeet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dit is POL, niet ONZ of iets dergelijks. Pas je taalgebruik aan, als het even kan. Bovendien: wie is er hier nu aan het 'bashen'?
Of mariannaquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Femke zuigt.Valse lucht
Zo makkelijk om dat soort dingen te roepenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef vosss het volgende:
Daarmee wordt het ooit zo krachtige wapen, de motie van wantrouwen, wel een waardeloos recht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat mag, en dat gebeurde ook. Vervolgens heeft het geen zin om dezelfde vraag te blijven herhalen als hetzelfde antwoord toch weer komt. Als het antwoord de Kamer niet bevredigt dient ze maar een motie van wantrouwen in.
Bovendien mogen kamerleden niet onbeperkt vragen stellen.
Ze noemde Bos een leugenaar. En als je een bewindspersoon een leugenaar noemt, moet je ook een motie van wantrouwen indienen, welke ze niet heeft ingediend.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef Crazy Harry het volgende:
Wat was dat nou toen verdonk achter de centrale microfoon stond? toen ze het over liegen had?
Tuurlijk niet, Jan Pronk heeft Paars II helemaal niet laten vallen na het Screbrenicarapportquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef vosss het volgende:
Dat klopt, het huidige monisme is wat mij betreft ook een van de fundamentele problemen van ons huidige politieke stelsel. De Kamer wordt volledig buitenspel gezet, keer op keer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Daarmee wordt het ooit zo krachtige wapen, de motie van wantrouwen, wel een waardeloos recht.
De Tweede Kamer moet iets doen aan haar positie in het duale systeem en met name de coalitiepartijen.
Ik denk de woordkeuze, ik ben ook geen fan van Rita, maar ik vond haar lekker fel ze heeft gewoon gelijk met Bos een leugenaar te noemen, Kant gaf het ook aan door te zeggen dat Bos twee gezichten heeft, en Femke zei het ook in andere bewoordingen op de vraag waar Wouter geen antwoord op geeft.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef Cahir het volgende:
Kan iemand nou inhoudelijk vertellen waarom Verdonk nou zuigt? Ik vond haar goed optreden hoor
Nee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:45 schreef Louis22 het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd, kan iemand me vertellen of het nog gaat knallen vanavond?
1-0quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zo makkelijk om dat soort dingen te roepen
Kok was lekker sterk met Srebrenica bedoel je
heb je daar 4 kabinetten binnen 8 jaar voor nodig? Die man is een professor die feiten onderzoekt, geen politicus die meningen afweegt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef vosss het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:45 schreef Louis22 het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd, kan iemand me vertellen of het nog gaat knallen vanavond?
optie die waarschijnlijker gaat gebeuren. Of balkenende en bos geven elkaar wat ruimte, en er komt een compromis (die dan zal bestaan uit een trainingsmissie met bewaking), of men komt er niet uit, regelt een nieuwe ministervergadering vlak voor 1 maart, houd enkele achterkamertje gesprekken, en komt dan met een compromis (met kans dat er alsnog een nieuwe brief komt van rasmussen)quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef Caesu het volgende:
ik denk nog steeds dat morgen de regering gaat vallen.
pvda en cda gaan allebei niet inbinden wat betreft uruzgan.
Waarom is de voorzitter geen persoon die niet aan een partij verbonden is? Dat maakt hem/haar ook meteen een stuk onafhankelijker.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik denk de woordkeuze, ik ben ook geen fan van Rita, maar ik vond haar lekker fel ze heeft gewoon gelijk met Bos een leugenaar te noemen, Kant gaf het ook aan door te zeggen dat Bos twee gezichten heeft, en Femke zei het ook in andere bewoordingen op de vraag waar Wouter geen antwoord op geeft.
Daarbij vind ik die voorzitter zwaar storend, Femke mag niet fatsoenlijk spreken en van mij mag zij de hele avond vullen aangezien ze Bos en JP onder de tafel lult.
Precies. Ze doet het om volk te trekken. Ook wel populisme genoemdquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze noemde Bos een leugenaar. En als je een bewindspersoon een leugenaar noemt, moet je ook een motie van wantrouwen indienen, welke ze niet heeft ingediend.
Vast weer een standje met Bert.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Krambo het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom er nu een schorsing nodig is?
Met de kennis van nu dan he!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nee
Ow nee wacht, we nemen nu geen beslissing, we hopen voor 1 maart de kamer te informeren, maar geven geen uitsluitsel.
De CDA'er is er weer hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:45 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Jan Pronk heeft Paars II helemaal niet laten vallen na het Screbrenicarapport
Voor de kroketten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Krambo het volgende:
Over die gast die een week onder een steen heeft geleefd.quote:
Ze gaan stemmen of het nu friet of patat is.quote:
of een shot in het journaal/rtlnieuws/hartvannederlandquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:45 schreef FTWO het volgende:
Hamer en Wilders hebben volgens mij evenveel gezegd. Van Hamer kan ik dat begrijpen maar was Wilders? Rutte, Kant, Halsema, Verdonk, Thieme en Pechtold gezien maar waar was Geert?
* weet ook wel dat drie volzinnen van Wilders voldoende zijn voor een kop in de Telegraaf...
Overleg wat partijen gaan stemmen? Of toch die derde termijn waar eerder over gesproken werd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Krambo het volgende:
De enige toegestane zin is: op gespannen voet met de waarheid.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Verder schijnt het not done te zijn om elkaar voor leugenaar uit te maken in de kamer.
Op zich heeft Kok toen wel (maar ja, met 29 dagen te gaan was dat ook niet zo moeilijk) wel gezegd dat hij politieke medeverantwoordelijkheid aanvaardde waar Balkenende dat nu expliciet niet wil.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef Omnifacer het volgende:
Kok was lekker sterk met Srebrenica bedoel je
Oh oké.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Over die gast die een week onder een steen heeft geleefd.
Whahahaquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan stemmen of het nu friet of patat is.
de kebab...oh nee...dat doet Wilders alleenquote:
Te oud voor jequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef SeLang het volgende:
Zou die Tieme ook anaal doen?
Daarom hebben ze Hamer ook als fractievoorzitter, die kan namelijk heel goed debatteren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:45 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Jan Pronk heeft Paars II helemaal niet laten vallen na het Screbrenicarapport
In mijn fantasie zeker en nog wel veel meer dan datquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef SeLang het volgende:
Ze heeft al met een bioboer.quote:
patat, damn it...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan stemmen of het nu friet of patat is.
Als het Fair Trade is welquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef SeLang het volgende:
Geachte voorzitter, als u wilt dat ik mijn vocabulaire aanpas aan uw behoeften, dan bij deze. Verder doen uw eerdere uitspraken lijken alsof ondergetekende totaal geen enige notie zou hebben van het reilen en zeilen van de politiek en de daarbij behorende functies hier in Nederland. Een verkeerde assumptie, mijn eerste reactie daarover was slechts schertsend bedoeld. Het is aan u dat u het sarcasme daar niet in las.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dit is POL, niet ONZ of iets dergelijks. Pas je taalgebruik aan, als het even kan. Bovendien: wie is er hier nu aan het 'bashen'?
Ja, wel verantwoordelijkheid maar geen schuld, zei hij letterlijk. Waren ze op de Balkan erg over te spreken, die nuance. Kok heeft gewoon het geluk van economische voorspoed gehad. Nu zit de voormalige vakbondsman in 39 commisariatenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef Iblis het volgende:
[..]
Op zich heeft Kok toen wel (maar ja, met 29 dagen te gaan was dat ook niet zo moeilijk) wel gezegd dat hij politieke medeverantwoordelijkheid aanvaardde waar Balkenende dat nu expliciet niet wil.
Overleg over die stemming? Lijkt me vrij duidelijk wie voor gaat stemmen, daar is geen schorsing van een half uur voor nodig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Overleg wat partijen gaan stemmen? Of toch die derde termijn waar eerder over gesproken werd?
mja, ik dnek dat er mensen stevig in de kont geneukt worden door haarquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef tho_Omas het volgende:
Tieme en anaal?
quote:
Met dank aan JPquote:De Krokettenmotie is een motie van Jan Peter Balkenende die in 1993 door hem werd aangedragen in de gemeenteraad van Amstelveen. In de motie werd gepleit voor de bepaling dat de gemeenteraadsraadsleden recht hebben op een kroket als de raadsvergadering tot na 23:00 duurt. De motie werd aangenomen en is nog steeds van kracht
Tijd voor kamervragen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef tho_Omas het volgende:
Tieme en anaal?
Nee, heel Nederland met je.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef GuidooH het volgende:
Ben ik de enige die moe wordt van het eeuwige draaien van de ministers?
Wat? Geen PS?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geachte voorzitter, als u wilt dat ik mijn vocabulaire aanpas aan uw behoeften, dan bij deze. Verder doen uw eerdere uitspraken lijken alsof ondergetekende totaal geen enige notie zou hebben van het reilen en zeilen van de politiek en de daarbij behorende functies hier in Nederland. Een verkeerde assumptie, mijn eerste reactie daarover was slechts schertsend bedoeld. Het is aan u dat u het sarcasme daar niet in las.
Bovendien heeft naar mijn weten één ieder het recht op vrijheid van meningsuiting. Buiten dat, is dit forum NIET onderhevig aan hetzelfde jargon als in de Tweede Kamer gebezigd wordt en ben ik daarom van mening dat mijn eerdere opmerkingen gewoon van toepassing zijn.
Natuurlijk heeft u, voorzitter, daar een eigen mening over. Echter, deze hoeft niet meteen dusdanig beledigend te zijn als uw vorige reactie.
Bij voorbaat dank,
Lotusss.
quote:
Omdat ze niets inhoudelijks te melden heeft. "Bos is een draaikont". Ja? Nou en? Wat voegt dat toe aan de discussie? Stel eens een goede vraag. Een vraag waaruit blijkt dat je dossierkennis hebt en Bos op de inconsistenties in zijn betoog wijst. Halsema kan het, Pechthold kan het. Kom op Rita, laat zien dat je het ook kan. Verwacht geen antwoord van Bos, maar laat in ieder geval zien dat je iets anders kan dan platitudes de zaal in slingeren. Ik vrees dat ze dat niet kan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef Cahir het volgende:
Kan iemand nou inhoudelijk vertellen waarom Verdonk nou zuigt? Ik vond haar goed optreden hoor![]()
Gaat dat nog dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
Ah, ze vragen een derde termijn aan. Ben benieuwd
Dan verzoek ik u ook om aan de wijze woorden van Hare Majesteit de Koningin te denken en u te realiseren dat het erg makkelijk is om iemand anoniem op internet als mannelijk geslachtsdeel of prostitué te kwalificerenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geachte voorzitter, als u wilt dat ik mijn vocabulaire aanpas aan uw behoeften, dan bij deze. Verder doen uw eerdere uitspraken lijken alsof ondergetekende totaal geen enige notie zou hebben van het reilen en zeilen van de politiek en de daarbij behorende functies hier in Nederland. Een verkeerde assumptie, mijn eerste reactie daarover was slechts schertsend bedoeld. Het is aan u dat u het sarcasme daar niet in las.
Bovendien heeft naar mijn weten één ieder het recht op vrijheid van meningsuiting. Buiten dat, is dit forum NIET onderhevig aan hetzelfde jargon als in de Tweede Kamer gebezigd wordt en ben ik daarom van mening dat mijn eerdere opmerkingen gewoon van toepassing zijn.
Natuurlijk heeft u, voorzitter, daar een eigen mening over. Echter, deze hoeft niet meteen dusdanig beledigend te zijn als uw vorige reactie.
Bij voorbaat dank,
Lotusss.
Over de bio-industrie dan!quote:
Wat is dan de vraag?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor mijn part mogen ze doorgaan tot er een 24ste termijn is, zodra het kabinet maar duidelijke antwoorden gaat geven. Ja of nee. Niet meer erom heen draaien.
D66 en groenlinks vragen 3de termijn aan. Onvrede over gebrek aan antwoorden van minister Bos.quote:
Verwacht maar geen ja of nee de komende weken, ook voor 1 maart gaat die vast niet komen. Uiteindelijk blijven er nog wel wat mannen (of beter gezegd: jongens) in Uruzgan...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor mijn part mogen ze doorgaan tot er een 24ste termijn is, zodra het kabinet maar duidelijke antwoorden gaat geven. Ja of nee. Niet meer erom heen draaien.
Die ja of nee gaan we echt niet krijgen vanavond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef Henk-B het volgende:
Ik ben helemaal geen twitter, maar waar kan je de tweets van de 2de kamerleden volgen?
inderdaad zou toch gewoon verboden moeten worden hoe sommige mensen erom heen kunnen draaienquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
http://kamertweets.nl/quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef Henk-B het volgende:
Ik ben helemaal geen twitter, maar waar kan je de tweets van de 2de kamerleden volgen?
http://twitter.com/NederlandKiest/tweedekamerquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef Henk-B het volgende:
Hieroquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef Henk-B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |