Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
goede TT hequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koffie en thee in een rubberboot
![]()
whehehehequote:
Dan is de keuze dus snel gemaaktquote:
en ik danquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is de keuze dus snel gemaaktJij en ik
quote:
Wij gaan niet in een rubberbootquote:
oehquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij gaan niet in een rubberboot![]()
Hoi!quote:
ja een stuk rustigerquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Voel je je iets beter?
mooi wat heb je er allemaal gedaan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen. de workshop was leuk.
Tof!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef sararaats het volgende:
Fijnquote:
uhuh het is best lekker buitenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Was het ook nuttig?
[..]
Fijn
vooral geluisterd naar de praktijkles van de afstudeerrichting Multimediaproductie. het theoriegedeelte had ik gemist door omstandigheden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi wat heb je er allemaal gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Hai liefje!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:00 schreef friemelaar het volgende:
's Avonds samen![]()
Ik ben wat langer weggebleven omdat ik nog moest gaan schieten, was ik helemaal vergeten![]()
Liev
![]()
Toch de dag nog goed doorgekomen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef friemelaar het volgende:
En voor dat er vragen komen over waar ik dan zoal op schiet![]()
NSFWOMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een fout plaatje! Doe dan gewoon zo'n nep beest
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Handboog schieten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai liefje!![]()
Wat voor schieten doe jij?
Jawel, maar het was iets minder leuk door bepaalde dingen![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Handboog schieten.
Jammer, toch geen goede vriendin verloren (ruzie mee gehad)
Welterustenquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WAUW! Dat heb ik ook gedaan!
En ik heb mijn boog nog en wil het weer gaan oppakken
Mijn pappie heeft meegeschreven aan het nieuwe handboogschietboek, had je em toevallig al gezien?
Ik PM je wel
Ja recurve, ik meen iets van 20/23 lbs, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hee da's leuk
,
schoot je ook recurve ?
hoe zwaar?
had je een gemiddelde?
Nog niet zo heel lang, half jaartje ofzow.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja recurve, ik meen iets van 20/23 lbs, maar zeker weten doe ik het nietMaar hij is lila met zilveren latten
Nee, geen gemiddelde, maar heb wel 2 prijzen gewonnen binnen de verenging![]()
Mijn ouders schieten beiden compound
Hoe lang doe jij het al dan?
Hihihi maar wekl tof hoor!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang, half jaartje ofzow.
recurve, 36 LBS, 70"
Is wel leuk, alleen heb ik vaak op donderdagavond andere dingen te doen![]()
Blijft de zondag ochtend over
Haiquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Eerst maar eens couscous eten.
Je bent welkom hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi maar wekl tof hoor!Als ik een autootje heb kom ik misschien een keertje bij jullie schieten
![]()
Binnen of buiten? Hier in Zwolle schieten we in een sporthal, maar we zijn bezig met een eigen binnen baanquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor![]()
We hebben niet zo'n groot doel: 4 banen op 18 of 25 meter
![]()
Maar 't is wel altijd gezellig
Binnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Binnen of buiten? Hier in Zwolle schieten we in een sporthal, maar we zijn bezig met een eigen binnen baan
Gaaf! Dan kom ik echt een keertje langsquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Binnen![]()
Eigen "bar" (nouja keukentje) voor de koffie en frisdrank(zelfbediening)
Vast doel met stro wand![]()
En een grote tafel met stoelen eromheen voor het wachten en kletsen
Is het nou nog niet geklapt (als een plumpudding ineen gezakt)quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
Den HaagWat een zooitje ongeregeld daar
Ik zie je zo in bedquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, ben kapot! Spreek jullie morgen weer lieverds
Trustequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, ben kapot! Spreek jullie morgen weer lieverds
Ja tot zoquote:
Trusten liefjequote:
ja. omwille van omstandigheden heb ik het theoretische deel gemist. gelukkig kon ik nog bij de praktijkles aansluiten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:07 schreef friemelaar het volgende:
Hoe was de workshop ?
Was het leuk, heb je veel geleerd ?
whehehequote:
giertjequote:
goed om te hoernquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef sararaats het volgende:
friemelquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:00 schreef friemelaar het volgende:
's Avonds samen![]()
Ik ben wat langer weggebleven omdat ik nog moest gaan schieten, was ik helemaal vergeten![]()
Liev
![]()
Toch de dag nog goed doorgekomen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef friemelaar het volgende:
En voor dat er vragen komen over waar ik dan zoal op schiet![]()
NSFWwhehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen goede vriendinquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Handboog schieten.
Jammer, toch geen goede vriendin verloren (ruzie mee gehad)
je bent een moslimquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Eerst maar eens couscous eten.slaap ze schatquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, ben kapot! Spreek jullie morgen weer lieverds![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
hey kerel ook nog wakkerquote:
quote:Top 100 van donderdag 18 februari 2010
wie waren er gisteren heel actief op Fok!
Plaats / aantal berichten / gebruiker
29. 133 Pheno
42. 110 Marijkezwolle
69. 088 goldfinger1963
91. 076 Ladylike
95. 075 Giertje
ik ben net klaar met werkenquote:
je hebt ook je workshop gehadquote:
da's waar maar ik maak het vandaag goedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ook je workshop gehad
whehehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's waar maar ik maak het vandaag goed
slaap ze saraquote:
slaap ze kerelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:15 schreef friemelaar het volgende:
Hey GF, ik ga ook eens m'n mandje opzoeken.![]()
Laterssss
voor mij is ie al gevallenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
Nee, dit gaat als een nachtkaarsje. het kabinet wil niet vallen, dat is wel te zien aan het trieste krampachtige toneelspel wat ze doen.
Wat is Bos eindelijk doodgevallen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voor mij is ie al gevallen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat is Bos eindelijk doodgevallen?
oh, hij leeft dus nog? jammer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Bos zal nooit MP worden
maar doodvallen mag hij wel
![]()
Tja, ik geef de schuld aan Bos.quote:
Hehe, komt er ook eindelijk een achter. Straks ga je nog verbaasd doen dat ik een neger ben.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
Den HaagWat een zooitje ongeregeld daar
ga neuken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
gatver, het is vrijdag, dat betekent vanavond een hele lange avond om alcohol te verwerken ergens op dit godvergeten eiland.
Neuh, heb mijn vriendin gisteren afgezet bij bij de buren in Singapore, ik houd het wel een paar dagen in.quote:
heel vervelendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
gatver, het is vrijdag, dat betekent vanavond een hele lange avond om alcohol te verwerken ergens op dit godvergeten eiland.
koffie moet je ook niet in de kroeg nemen, maar in de parenclubquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar koffie in de kroeg is ook niet altijd alles
Mais oui.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
koffie moet je ook niet in de kroeg nemen, maar in de parenclub
mogguh mensen
duim aub voor me dat frans vandaag niet komt
LLquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh mensen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh mensen
Ook jij bedanktquote:
Hubbiequote:
Niet zo veel zuipen jijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
frans?
Francois in het Fransquote:
GeileFrancoisquote:
I know, maar ben te lui om de alt code daarvan te zoekenquote:
gisteren alquote:
leg dat laatste ff uit...quote:
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know, maar ben te lui om de alt code daarvan te zoeken
Niet taalzeiken![]()
Op een oude fiets moet je het lerenquote:
Nee, nou verdien je strafquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten![]()
weer vriendjes ?
Geile Frans. Ah, op die fiets.quote:
Oeh oeh GF, we hebben weer een vrijwilliger voor aan het BSDM kruisquote:
met gesmeerde kettingquote:
werk zequote:
LLquote:
nog niet, maar dat kan nog gebeuren, niet te hard roepenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
en is frans niet op komen dagen
fransquote:
nu wel dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
en is frans niet op komen dagen
ik zal stil zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog niet, maar dat kan nog gebeuren, niet te hard roepen
ah minuten, niet jaren dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dinges is bijna drie kwartier te laat
Em-Deequote:
duckiequote:
3 taligquote:
Chinees toch?quote:
WOKquote:
quote:[..]
nu wel dus.
Ja nou ja. Pa en ma kunnen al die tijd dus ook niet douchen, want "ieder moment kan het tijd zijn"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah minuten, niet jaren dus![]()
Minder
stom mens
[..]
Em-Dee
Oh ja die ouwe lui hebben een ritmequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja. Pa en ma kunnen al die tijd dus ook niet douchen, want "ieder moment kan het tijd zijn"
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:42 schreef Ladylike het volgende:
kutzooi ook
kutkloons
kinderachtig gedoe
met vergaderenquote:
Hoi MPGquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:31 schreef VergaderEend het volgende:
hoi, doei. druk.
Nou dat valt op zich best mee hoor. Maar als jij DENKT dat er om 8:45 iemand komt, kan je er al vanaf 8:30 niet meer bij (want je moet er op tijd weer uit zijn natuurlijk.) en als er dan om 9:30 eens iemand komt opdagen die vervolgens tot 10 uur bezig is, dan zitten ze dus gewoon anderhalf uur voor joker te wachten in hun pyjama. In hun eigen huis. Da's natuurlijk heel vervelend, dat begrijp je.quote:
giertjequote:
dat is idd vervelendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat valt op zich best mee hoor. Maar als jij DENKT dat er om 8:45 iemand komt, kan je er al vanaf 8:30 niet meer bij (want je moet er op tijd weer uit zijn natuurlijk.) en als er dan om 9:30 eens iemand komt opdagen die vervolgens tot 10 uur bezig is, dan zitten ze dus gewoon anderhalf uur voor joker te wachten in hun pyjama. In hun eigen huis. Da's natuurlijk heel vervelend, dat begrijp je.
zooo hoe is het hierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
giertje
[..]
dat is idd vervelend
waar gaat het naar toe?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef Pheno het volgende:
Hmm, misschien tweede onderzoek ook gevonden.
Mogguhquote:
tuurlijk, of het nou in pj is of niet, vandaar ook de rest van mijn verhaal (dat jij voor het gemak even niet quotequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat valt op zich best mee hoor. Maar als jij DENKT dat er om 8:45 iemand komt, kan je er al vanaf 8:30 niet meer bij (want je moet er op tijd weer uit zijn natuurlijk.) en als er dan om 9:30 eens iemand komt opdagen die vervolgens tot 10 uur bezig is, dan zitten ze dus gewoon anderhalf uur voor joker te wachten in hun pyjama. In hun eigen huis. Da's natuurlijk heel vervelend, dat begrijp je.
heey LLquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
tuurlijk, of het nou in pj is of niet, vandaar ook de rest van mijn verhaal (dat jij voor het gemak even niet quote)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
tuurlijk, of het nou in pj is of niet, vandaar ook de rest van mijn verhaal (dat jij voor het gemak even niet quote)
Gierquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Die kutplenning moet gewoon geen 845 doorgeven terwijl het 930 is Vrouwke zelf was keurig op tijd, vond ze.
hoe isset daar?quote:
rustigquote:
Oh dat hebben we in Limbabwe nietquote:
okee danquote:
Sturen ze daar wel lekkere chica's op de mensen af?quote:
niet alle limbos zijn zo knap als LLquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sturen ze daar wel lekkere chica's op de mensen af?
Het lijkt fucking italië wel. 4 kabinetten Balkenende en geen enkele die de eindstreep haaltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
Kabinet-Balkenende gevallen
oh, wacht. dat was een andere keer
Mooi klote danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet alle limbos zijn zo knap als LL
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt fucking italië wel. 4 kabinetten Balkenende en geen enkele die de eindstreep haalt
quote:Jan Peter Balkenende is sinds 2002 de baas van Nederland. Hij is er de afgelopen acht jaar niet een keer in geslaagd een stabiele, aansprekende regering te vormen. Het eerste het tweede kabinet-Balkenende zijn gevallen, het derde was een kortstondig rompkabinet.
Het vierde kabinet Balkenende heeft het in vergelijking daarmee lang volgehouden. Maar het gebrek aan leiding, visie en daadkracht van Balkenende breekt ook dit kabinet op.
en als je me niet geloofd ga er maar eens heenquote:
nee ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sturen ze daar wel lekkere chica's op de mensen af?
daarom dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet alle limbos zijn zo knap als LL
kan je zo wel een voorbeeld noemen die een paardensmoel van jewelste heeftquote:
dat onderzoek heb ik geplanned staanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
en als je me niet geloofd ga er maar eens heen
oew als het mee zit passeer ik vandaag de 2000 posts
maastricht zelf is wel een leuke binnenstad in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat onderzoek heb ik geplanned staan
Mijn buurvrouwquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan je zo wel een voorbeeld noemen die een paardensmoel van jewelste heeft
Ik lig al met de benen in de beugelsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat onderzoek heb ik geplanned staan
dat is ook waarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
maastricht zelf is wel een leuke binnenstad in ieder geval
die ken ik heul nietquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
die ken ik heul niet
dacht meer aan sabrina eigenlijk
* gf checkt snel de stoelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik lig al met de benen in de beugels![]()
mja echt welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja
OMG wat is dat mens lelijk
ik heb eigenlijk nooit zo op haar bek geletquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
die ken ik heul niet
dacht meer aan sabrina eigenlijk
wheehehe wie welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit zo op haar bek gelet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf checkt snel de stoel
hier lig je niet![]()
Ik hoop maar dat de dir en frans niet binnen lopenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf checkt snel de stoel
hier lig je niet![]()
vief was/is 1000x knapperquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja echt wel
en ze vond mij toendertijd erg leuk
en viev maar jaloers zijn
dat zowiezo alleen jammer dat haar karakter niet hetzelfde is geblevenquote:
mensen veranderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zowiezo alleen jammer dat haar karakter niet hetzelfde is gebleven
dat zowiezo wel jaquote:
helaas wel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zowiezo wel ja
sommige mensen die ik nog ken van vroeger ook
niemand is meer hetzelfde gebleven
en degene die dat wel zijn dat zijn vaak puberale ettertjes van in de 20 die ook nooit wijzer zullen worden
heeyquote:
Markquote:
whehehe wat dat betreft ben ik wel blij dat ik dat ontgroeid benquote:
whehehe ik ben blij dat ik het er alweer op heb zitten voor vandaagquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:49 schreef Ladylike het volgende:
tijd voor geintjes, tijd voor werk
oh werk...
koffie halen nu eerst
quote:
MPGquote:
* Giertje geeft LL bullitquote:
quote:
koffie dan liever, is minder zoetquote:
ook goedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
koffie dan liever, is minder zoet
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Wat hoor ik daar, zie iemand koffie?![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
hey heyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
heey ja dat heb je goed gehoordquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Hai GFquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrouw met wie ik NIET in de rubberboot zat
LL!quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey ja dat heb je goed gehoord![]()
bakkie?
liefquote:
had vrij dus dan heb ik geen tijd om te fokkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL!Hoe is het met jou? Heb je een paar daagjes niet gezien...
smakelijkquote:
Goedemorgen Marcquote:
alles goed met je?quote:
marcquote:
Hihihi, lekker toch!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lief
[..]
had vrij dus dan heb ik geen tijd om te fokken
quote:
Geeft nietquote:
Jawel.. alleen echt kut geslapen... Hoe is het met jou dan vandaag?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
alles goed met je?
* Giertje geeft marijkezwolle een kop koffie
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
Zo, afwas gedaan, was opgehangen en nu nog maar even stofzuigen. Daarna ga ik wel douchen
ik heb verassend genoeg lekker geslapenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel.. alleen echt kut geslapen... Hoe is het met jou dan vandaag?
Lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb verassend genoeg lekker geslapen
mja wel rustig vanmorgen effies gewerkt
en verder heb ik niet zoveel te doen
ben wel afgekoeld vergeleken met gisteren
en jij weer bij gekomen van de huishoudbeurs?
*wereld stort inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Hoi Pheno.
Ik moet je teleurstellen, die kloon ben ik niet.
[..]
klonk doet daarbij nog vrijwilligerswerkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent echt de meest geweldige man die ik ken qua huishouden
![]()
En hoooooi
have funquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Ja, weer bijgekomenGa nu maar eens ontbijten
En dan vanmiddag weer autorijden!
Vroem vroem
In een terreinwagen
Ik ben zo verliefd op die auto
Maar ontbijten dus, tot strakjes
eet smakelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Ja, weer bijgekomenGa nu maar eens ontbijten
En dan vanmiddag weer autorijden!
Vroem vroem
In een terreinwagen
Ik ben zo verliefd op die auto
Maar ontbijten dus, tot strakjes
Ik vind het huishouden niet eens erg om te doen. Al sik nou in een villa zou wonen zou die mening anders zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent echt de meest geweldige man die ik ken qua huishouden
![]()
En hoooooi
latorquote:
quote:
latersquote:
ik wil ook lachen wel topic zit je in?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik begin KLB leuk te vinden
lach me een breuk hier
is al bijna voorbij, maarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil ook lachen wel topic zit je in?
Dit is toch KLB?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik begin KLB leuk te vinden
lach me een breuk hier
ik lees et andere keer wel door ik ga douchenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is al bijna voorbij, maar
Vriendin of tweede moeder?
in a wayquote:
spui je gal maarquote:
kandidaat nr 2, wat is uw probleem?quote:
Lekker hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:42 schreef Giertje het volgende:
aah wat is een douche toch fijn
ik mis een badkuip hier
toen ik opgenomen was in het eerste huis waar ik toen zat hadden we er wel eenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker he
ik wil ook een bad. Als ik een huis ga kopen zorg ik dat die er iig in komt
Ik mis um wel (thuis hadden we er eentje)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik opgenomen was in het eerste huis waar ik toen zat hadden we er wel een
ik ging er iedere dag in vind dat zo ontspannend
oooew ja als je et eenmaal gewend bent dan wil je niks anders meerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mis um wel (thuis hadden we er eentje)
trouwerijen zijn meestal wel leukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooew ja als je et eenmaal gewend bent dan wil je niks anders meer
oew ik zie dat mijn neef dit jaar gaat trouwen
beter dat ik mee ga
gratis zuipen
oow of het leuk word boeit me nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
trouwerijen zijn meestal wel leuk
daarom is/wordt het ook meestal wel gezelligquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow of het leuk word boeit me niet
lekker gratis zuipen dat bevalt me veel meer
jawel zal wel weer zon feest worden met paupermuziek ala frans bauerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom is/wordt het ook meestal wel gezellig
heeyquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het huishouden niet eens erg om te doen. Al sik nou in een villa zou wonen zou die mening anders zijn
moet je antwoorden: nee joh, ben de dochterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel zal wel weer zon feest worden met paupermuziek ala frans bauer
en de meest bekende vraag ben jij de zoon van en goh wat ben je groot geworden
haiquote:
Hoiquote:
Omdat ze er nog maar 2/3 dagen is en jij toen leuke dingen aan het doen wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet je antwoorden: nee joh, ben de dochter
en: Als ik nou geen 3 jaar ziek was geweest was ik nog groter gewordendomme opmerkingen altijd
[..]
hai
help mensen, waarom ken ik deze persoon niet...
oh, dan mag het wel hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ze er nog maar 2/3 dagen is en jij toen leuke dingen aan het doen was
nou stel je dan maar eens voorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet je antwoorden: nee joh, ben de dochter
en: Als ik nou geen 3 jaar ziek was geweest was ik nog groter gewordendomme opmerkingen altijd
[..]
hai
Sara heeft anders al in het allereerste KSC topic meegepost hoor!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ze er nog maar 2/3 dagen is en jij toen leuke dingen aan het doen was
Ik zou het nog doen ook, die opmerkingenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou stel je dan maar eens voor
mja echt die domme vragen dan ben ik over het algemeen vrij kortaf en enorm bot
maar goed mijn ouders zullen er ook wel bij zijn
en die vervelen zich snel met dat soort dingen dus dan hoef ik ook niet lang te blijven
toen je poepen nog met een lange oe schreef?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Sara heeft anders al in het allereerste KSC topic meegepost hoor!
Toen de wasmachine nog de ismachine wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toen je poepen nog met een lange oe schreef?
Jij newbiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
hai
Toen de vissen nog liepen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toen je poepen nog met een lange oe schreef?
dat jullie van die ubernerdjes zonder leven zijn kan IK niets aan doen hequote:
Ja, en daarna is ze om bepaalde redenen zeker met stille trom vetrokkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Sara heeft anders al in het allereerste KSC topic meegepost hoor!
een vriendin laatst tegen een vriend van mequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou het nog doen ook, die opmerkingen
Is maar goed dat ik daar niet bijhoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat jullie van die ubernerdjes zonder leven zijn kan IK niets aan doen he
ook niet een heel klein beetje stiekemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik daar niet bijhoor
whehehe als het waar is...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
een vriendin laatst tegen een vriend van me
bas jij word ook iedere keer dikker als ik je zie
echt zo keihard heerlijk vind ik dat
Hoax!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat jullie van die ubernerdjes zonder leven zijn kan IK niets aan doen he
bas is niet zo slim om beledigend te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe als het waar is...
maar mijn antwoord was geweest: ja en jij lelijker, gelukkig kan ik aan mijn obesitas iets doen
Ja zeg, Pheno heeft me al gemount en ik heb met z'n pipe gespeeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook niet een heel klein beetje stiekem
gemount?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja zeg, Pheno heeft me al gemount en ik heb met z'n pipe gespeeldDus een beetje dan
zolang je er maar voor elkaar bent als je elkaar echt nodig hebt, kunnen harde sarcastische grapjes best. Zo gaan GF en ik ook met elkaar omquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
bas is niet zo slim om beledigend te zijn
mijn vrienden en ik maken altijd keiharde opmerkingen naar elkaar
dat is echt ons gevoel voor humor
tuurlijk zit er wel een grens aan
Dit klinkt zo nasty...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja zeg, Pheno heeft me al gemount en ik heb met z'n pipe gespeeldDus een beetje dan
kutbrood, is dat zuurder?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:33 schreef Pheno het volgende:
Kut, brood op. Vanavond maar nieuwe bakken. Nu even geen zin om 3 uur te wachten voordat ik kan etenKnackerbrot dan maar.
Dat weet ik niet, ik had niets voor niets een komma gezet tussen kut en brood.quote:
ooow ja op sommige kan ik wel onvoorwaardelijk rekenenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang je er maar voor elkaar bent als je elkaar echt nodig hebt, kunnen harde sarcastische grapjes best. Zo gaan GF en ik ook met elkaar om
lekker bitchen, maar we houden van elkaar
[..]
Dit klinkt zo nasty...
Mount is het "aankoppelen" van bijvoorbeeld een usb stick of een ander USB apparaat of hardeschijf. Door em te mounten kun je erbijquote:
Ik vind het wel geil eigenlijkquote:
ja maar die zag ik zogenaamd niet, anders kon ik het garpje niet makenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik had niets voor niets een komma gezet tussen kut en brood.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ja op sommige kan ik wel onvoorwaardelijk rekenen
zoals gisteravond ook met dat gezeik hier
dan komt loulou me wel effe halen om af te koelen
Ik ook, masturbeer me nu sufquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mount is het "aankoppelen" van bijvoorbeeld een usb stick of een ander USB apparaat of hardeschijf. Door em te mounten kun je erbijEn umounten is eigenlijk hetzelfde als veilig verwijderen onder windows
[..]
Ik vind het wel geil eigenlijk![]()
Kutstreek, is dat de Randstad?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar die zag ik zogenaamd niet, anders kon ik het garpje niet maken
[..]
![]()
was ook een kutstreek
quote:
Ja, net als de schaamstreek, dat ligt rond het Gooise matrasquote:
aaah okee dat klinkt logischquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mount is het "aankoppelen" van bijvoorbeeld een usb stick of een ander USB apparaat of hardeschijf. Door em te mounten kun je erbijEn umounten is eigenlijk hetzelfde als veilig verwijderen onder windows
mja als et zo doorgaat hier dan ga ik binnenkort een week bij mijn ouders logerenquote:
nee, dat is meer bebostquote:
zie de fok.zipquote:
*proest, nu ligt mijn knackerbrot over de macbook. Gelukkig niet over de grond, anders had ik weer moeten stofzuigenquote:
Ga je mond spoelen. Dat soort praat verkondig je maar in #128quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee de randstad is de vuilnisbergquote:
De wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Dat soort praat verkondig je maar in #128.
zuigen moet je aan mij over latenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
*proest, nu ligt mijn knackerbrot over de macbook. Gelukkig niet over de grond, anders had ik weer moeten stofzuigen
Hier, mijn slang.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zuigen moet je aan mij over laten
dat zeggen ze allemaal slechts weinigen die de woord in een daad kan omzettenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zuigen moet je aan mij over laten
Nee, das #78quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:39 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat plas en poep forum waar ik geen toegang tot heb.
Ah, jij ramt er dus gewoon inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah okee dat klinkt logisch
ik zeg gewoon ik ram de usb er wel effekes in en klaar
[..]
mja als et zo doorgaat hier dan ga ik binnenkort een week bij mijn ouders logeren
anders gaat het mis hier
Maar Pheno begon daar gisteren of eergisteren mee!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Dat soort praat verkondig je maar in #128.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, das #78
http://forum.fok.nl/forum/128 kun jij in, hoor...
ikke welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, jij ramt er dus gewoon in![]()
En dat zonder toegang aan te vragen! Ik mijd het maar , die puberale zooi.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, das #78
http://forum.fok.nl/forum/128 kun jij in, hoor...
KPD Ola allemaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Pheno begon daar gisteren of eergisteren mee!En het is een grapje!
En wat is #128?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |