Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
goede TT hequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koffie en thee in een rubberboot
![]()
whehehehequote:
Dan is de keuze dus snel gemaaktquote:
en ik danquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is de keuze dus snel gemaaktJij en ik
quote:
Wij gaan niet in een rubberbootquote:
oehquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij gaan niet in een rubberboot![]()
Hoi!quote:
ja een stuk rustigerquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Voel je je iets beter?
mooi wat heb je er allemaal gedaan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen. de workshop was leuk.
Tof!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen. de workshop was leuk.
Fijnquote:
uhuh het is best lekker buitenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Was het ook nuttig?
[..]
Fijn
vooral geluisterd naar de praktijkles van de afstudeerrichting Multimediaproductie. het theoriegedeelte had ik gemist door omstandigheden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi wat heb je er allemaal gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Hai liefje!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:00 schreef friemelaar het volgende:
's Avonds samen![]()
Ik ben wat langer weggebleven omdat ik nog moest gaan schieten, was ik helemaal vergeten![]()
Liev
![]()
Toch de dag nog goed doorgekomen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef friemelaar het volgende:
En voor dat er vragen komen over waar ik dan zoal op schiet![]()
NSFWOMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een fout plaatje! Doe dan gewoon zo'n nep beest
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Handboog schieten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai liefje!![]()
Wat voor schieten doe jij?
Jawel, maar het was iets minder leuk door bepaalde dingen![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Handboog schieten.
Jammer, toch geen goede vriendin verloren (ruzie mee gehad)
Welterustenquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WAUW! Dat heb ik ook gedaan!
En ik heb mijn boog nog en wil het weer gaan oppakken
Mijn pappie heeft meegeschreven aan het nieuwe handboogschietboek, had je em toevallig al gezien?
Ik PM je wel
Ja recurve, ik meen iets van 20/23 lbs, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hee da's leuk
,
schoot je ook recurve ?
hoe zwaar?
had je een gemiddelde?
Nog niet zo heel lang, half jaartje ofzow.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja recurve, ik meen iets van 20/23 lbs, maar zeker weten doe ik het nietMaar hij is lila met zilveren latten
Nee, geen gemiddelde, maar heb wel 2 prijzen gewonnen binnen de verenging![]()
Mijn ouders schieten beiden compound
Hoe lang doe jij het al dan?
Hihihi maar wekl tof hoor!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang, half jaartje ofzow.
recurve, 36 LBS, 70"
Is wel leuk, alleen heb ik vaak op donderdagavond andere dingen te doen![]()
Blijft de zondag ochtend over
Haiquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Eerst maar eens couscous eten.
Je bent welkom hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi maar wekl tof hoor!Als ik een autootje heb kom ik misschien een keertje bij jullie schieten
![]()
Binnen of buiten? Hier in Zwolle schieten we in een sporthal, maar we zijn bezig met een eigen binnen baanquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor![]()
We hebben niet zo'n groot doel: 4 banen op 18 of 25 meter
![]()
Maar 't is wel altijd gezellig
Binnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Binnen of buiten? Hier in Zwolle schieten we in een sporthal, maar we zijn bezig met een eigen binnen baan
Gaaf! Dan kom ik echt een keertje langsquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Binnen![]()
Eigen "bar" (nouja keukentje) voor de koffie en frisdrank(zelfbediening)
Vast doel met stro wand![]()
En een grote tafel met stoelen eromheen voor het wachten en kletsen
Is het nou nog niet geklapt (als een plumpudding ineen gezakt)quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
Den HaagWat een zooitje ongeregeld daar
Ik zie je zo in bedquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, ben kapot! Spreek jullie morgen weer lieverds
Trustequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, ben kapot! Spreek jullie morgen weer lieverds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |