Flikker op of solliciteer voor mod.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:23 schreef Chinless het volgende:
klachten horen thuis in KLB.
Vragen mbt relaties in R&P.
mag het topic naar R&P ?
Ik heb trouwens geen moeder, dus door met mijn vriendin samen te zijn heb ik er wel 1
Ik flikker nog niet op... maar nu is je klacht teminste wel duidelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Flikker op of solliciteer voor mod.
Ik erger me er aan, maar speciaal voor jou zal ik er een duidelijkere klacht van maken, jankerd
Pa twee keer hertrouwd? Of een lesbische moeder?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb al 3 moeders.. En niet eens een vriendin
Nee ik ben gewoon benieuwd waar het vandaan komt...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik flikker nog niet op... maar nu is je klacht teminste wel duidelijk.
Braaf
eigenlijk wil je er gewoon over praten
QFT QFT QFTquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:30 schreef SimonBalk het volgende:
De TS klinkt iig als zo'n 'moeder'.
Het is niet zo dat mannen het makkelijk vinden maar dat vrouwen altijd mannen willen veranderen terwijl mannen meestal hun vriendin wel aanvaarden zoals ze is.
We zijn luie zwijnen maar daar hoeven we niet óók nog door zo'n tweede moeder op gewezen te worden. Op mijn 37ste mag ik natuurlijk nog steeds graag door mijn éérste moeder behandeld worden alsof ik nog steeds 12 ben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Waarom klussen mannen altijd in hun goede kleding??
Vinden jullie dat als man nou niet verschrikkelijk irritant? Of juist makkelijk omdat jullie deep inside allemaal luie zwijnen zijn?
Lesbische moedersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb al 3 moeders.. En niet eens een vriendin
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:30 schreef SimonBalk het volgende:
De TS klinkt iig als zo'n 'moeder'.
Het is niet zo dat mannen het makkelijk vinden maar dat vrouwen altijd mannen willen veranderen terwijl mannen meestal hun vriendin wel aanvaarden zoals ze is.
Dat jij nou elke keer zulke losers tegenkomtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat is gewoon omdat de meeste mannen tegenwoordig ruggengraatloze lulletjes zijn die dit allemaal toelaten.
Klopt. Degene met iets of wat ruggengraat krijgen namelijk geen vriendin omdat we dan "bot" zijn, "niet voor rede vatbaar" en/of "onsociaal"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat is gewoon omdat de meeste mannen tegenwoordig ruggengraatloze lulletjes zijn die dit allemaal toelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |