De NSB is verboden, dat zou jij misschien rechts noemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
als jij dat rechts noemt klopt er iets niet bij je.
Maar goed gaan we wel eens een stukje door amsterdam lopen en trek jij een Wilders tshirt aan.
Geen slecht idee. Desnoods PvdD erbij voor wat zetels.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:41 schreef Libereco het volgende:
[..]
Toevallig! Zojuist op BNR Radio Alexander Pechtold. Hij ziet het liefst een liberaal kabinet van VVD, GroenLinks en D66 aangevuld met PvdA of CDA.
PvdD lijkt me een partij die je echt niet in je kabinet wil hebben en alleen maar gaat drammen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Desnoods PvdD erbij voor wat zetels.
Dan moet je op de beweging van Rita stemmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:42 schreef ethiraseth het volgende:
Ik wil geen enkele partij in de regering.
D66 en PVV slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:56 schreef Bierie het volgende:
Ik zie hier mensen zeggen dat VVD D66 PVV een optie is. Maar aangezien Pechtold gisteren meermaals nadrukkelijk en ferm heeft gezegd nooit te willen regeren met de PVV lijkt mij dat echt niet realistisch.
Heel apart eigenlijk. Ik zie heel weinig mogelijke combinaties. Als het maar niet weer een CDA / PvDA kabinet gaat worden. Ik snap echt niet dat er mensen bestaan die op die twee partijen stemmen
Je vindt dus elke partij behalve de VVd slecht?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:29 schreef Barca het volgende:
http://www.politiekebarometer.nl/
Zetels week 7:
CDA 32
PvdA 21
SP 12
VVD 17
PVV 24
Groen Links 11
Christen Unie 8
D66 18
SGP 2
Partij voor de Dieren 3
TON 2
Sja ... daar valt toch ook geen chocola van de maken!
Er zijn te veel slechte partijen (CDA, PvdA, SP, PVV, GL, CU, SGP, TON). Vind de Partij voor de Dieren ook niks, maar die komen nog over als conformisten. Dat zou nog voordelig kunnen zijn in een coalitie met goede partijen.
Als je even terugleest dan zie je dat ik de D66 wel acceptabel vindt. Verder inderdaad drama!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je vindt dus elke partij behalve de VVd slecht?
Aan de andere kant zorgt dat wel voor een verslechtering van de democratie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:04 schreef Your_honor het volgende:
Een kiesdrempel van minstens 5 zetels zou ook niet erg zijn..
Ben er wel bang voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hoopt op anders en uiteindelijk zie je in het volgende kabinet weer diezelfde koppen terug.
Een kiesdrempel van 1/150e van de stemmen is al ruim voldoendequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:04 schreef Your_honor het volgende:
Een kiesdrempel van minstens 5 zetels zou ook niet erg zijn..
Opnieuw verkiezingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben er wel bang voor.
Wat gebeurt er als er geen coalitie gevormd kan worden?
Dan gaan we weer opnieuw stemmen. Zie eerste kabinet-Balkie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben er wel bang voor.
Wat gebeurt er als er geen coalitie gevormd kan worden?
Ieder land krijgt de regering die het verdient. Zo lang Nederlanders massaal achter opportunisten en extremisten aanrennen blijft het de Balkan aan de Noordzee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:53 schreef Barca het volgende:
Zo'n barometer zegt inderdaad niet alles maar dat de uitslag minstens zo dramatisch zal zijn als bij devorige verkiezing, dat staat voor mij wel vast. Te veel verdeling, en dus geen goed kabinet mogelijk. Dat beseffen kiezers niet. Stemmen op basis van onderbuik gevoelens, en niet eventueel strategisch stemmen.
Mee eens. En,dat vind ik erg irritant.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Ieder land krijgt de regering die het verdient. Zo lang Nederlanders massaal achter opportunisten en extremisten aanrennen blijft het de Balkan aan de Noordzee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |