abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78359466
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Wat zei hij dan, Felix? Ben weggezapt
Dat de cd bij hem met paard en wagen werd afgeleverd.
Maar damn, die Waylon is wel een top artiest. Al blijf ik het een walgelijke vent vinden.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_78359566
Prachtig gezongen door Waylon
pi_78359611
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef DrDentz het volgende:
Natuurlijk zijn Amerikanen niet gepassioneerd over Sven, je moet ook niet teveel eisen. Maar het zou voor die jongen leuk zijn als hij de op de Amerikaanse televisie komt met een interviewtje (hoeveel Nederlanders overkomt dat?). Nu is dat nog wel het geval, maar in negatieve zin.. een beetje alsof een pupil van Kozakken Boys een interviewer van Studio Sport boos wegstuurt omdat die z'n naam niet kent.
Ach die interviewer wilde alleen even dat Kramer zich voorstelde en even vertelde wat hij had gewonnen zodat dit mooi tot een introfilmpje gemonteerd kon worden. Maar ze vroeg dit alleen op een zeer onhandige manier. Dit had ze beter na het interview kunnen doen.
Kramer is dan ook niets te verwijten wat mij betreft. Zo open je een interview gewoon niet.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_78359654
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Was weer een walgelijk stukje linkse propaganda, ze proberen geen eens meer objectief over te komen.
Rottenberg
pi_78359662
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Het is voor hem toch ook leuk dat iemand van een Amerikaanse zender hem wil interviewen? Er kan ook niemand staan. Om dan zo te reageren..
Die kerel is net Olympisch kampioen geworden. Dan ga je niet vragen hoe hij heet en wat hij gewonnen heeft... En zeker niet als eerste vraag. Leg dan eerst uit waarom je dit wil.

Die introductie was overigens bedoeld voor archiveringsdoeleinden, maar dat had die journalist zelf moeten doen en niet vragen aan de sporter zelf.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_78359688
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef marcodej het volgende:

[..]

Die kerel is net Olympisch kampioen geworden. Dan ga je niet vragen hoe hij heet en wat hij gewonnen heeft...

Die introductie was overigens bedoelt voor archiveringsdoeleinden, maar dat had die journalist zelf moeten doen en niet vragen aan de sporter zelf.
Amerikanen en Schaatsen

I rest my case
pi_78359818
quote:
Natuurlijk zijn Amerikanen niet gepassioneerd over Sven, je moet ook niet teveel eisen. Maar het zou voor die jongen leuk zijn als hij de op de Amerikaanse televisie komt met een interviewtje (hoeveel Nederlanders overkomt dat?). Nu is dat nog wel het geval, maar in negatieve zin.. een beetje alsof een pupil van Kozakken Boys een interviewer van Studio Sport boos wegstuurt omdat die z'n naam niet kent.
Ik denk dat ze liever met de Nederlandse televisie praten dan met een ongeinteresseerde Amerikaanse interviewer. Maar ze zijn verplicht eerst de NBC te woord te staan. Tuitert heeft ook stampij staan maken, die wilde eerst naar de NOS.
pi_78359871
Wat een kortzichtige boeren dan, die schaatsers. NOS kun je altijd nog wel terecht, Amerikaanse tv haal je maar eens in je leven.
pi_78359926
Ik denk dat ie nu wel vaker op de Amerikaanse tv komt, in ieder geval met dit stukje.
anonieme razernist
pi_78359997
Idd, in negatieve zin. Beetje jammer voor zo'n jongen, maarja, eigen schuld.
pi_78360344
pi_78360448
quote:
"deze video is niet langer beschikbaar..."
pi_78360543
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

"deze video is niet langer beschikbaar..."
Het gaat om de tekst eronder.
pi_78360568
quote:
Sven vraagt niet om een interview. Hij hecht ook geen waarde aan een nietszeggende Amerikaanse journaliste. Dat is zijn afweging. Als Obama ter plekke was en hem de hand zou reiken was het andere koek. Gewoon een afweging dus.

Als het nu een Koreaanse reporter was, was het nog leuk. Die zijn bescheiden, (te misschien wel) enthousiast en op de hoogte. Dat 10 keer liever dan zo'n Amerikaan.
pi_78360590
When you play a sport that noone else in the world cares about, your job is to be polite when reporters from other countries ask you who the fuck you are.
pi_78360816
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef DrDentz het volgende:
When you play a sport that noone else in the world cares about, your job is to be polite when reporters from other countries ask you who the fuck you are.
We hebben al genoeg kleurloze beleefde legendarische sporters. Zie liever iemand met een mening.
pi_78360907
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Ach die interviewer wilde alleen even dat Kramer zich voorstelde en even vertelde wat hij had gewonnen zodat dit mooi tot een introfilmpje gemonteerd kon worden. Maar ze vroeg dit alleen op een zeer onhandige manier. Dit had ze beter na het interview kunnen doen.
Kramer is dan ook niets te verwijten wat mij betreft. Zo open je een interview gewoon niet.
Zo zie ik het ook. Ze bedoelde het niet zo kwaad, maar ze deed het onhandig en dan mag je beste korte metten maken met dit soort Amerikaanse methoden.
pi_78360923
Tja het levert wel leuke tv op. Ik zie ook liever een uitbarsting van Van Gaal dan de saaie Fred Rutten.
pi_78361062
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Wat een kortzichtige boeren dan, die schaatsers. NOS kun je altijd nog wel terecht, Amerikaanse tv haal je maar eens in je leven.
Sven is geen oppervlakkig persoon. Veel mensen die op Amerikaanse TV willen zijn ook de ietwat simpele mensen. Tuurlijk, wie wil er niet op Amerikaanse TV. Maar de vraag is hoe je op Amerikaanse TV wil.
pi_78361088
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Tja het levert wel leuke tv op. Ik zie ook liever een uitbarsting van Van Gaal dan de saaie Fred Rutten.
Daarom.
pi_78361335
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Sven is geen oppervlakkig persoon. Veel mensen die op Amerikaanse TV willen zijn ook de ietwat simpele mensen. Tuurlijk, wie wil er niet op Amerikaanse TV. Maar de vraag is hoe je op Amerikaanse TV wil.
Denk dat Sven dat geen reet interesseert, zeker niet net nadat hij na 4 jaar werken z'n doel heeft gehaald. En dat is maar goed ook.
pi_78361632
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Denk dat Sven dat geen reet interesseert, zeker niet net nadat hij na 4 jaar werken z'n doel heeft gehaald. En dat is maar goed ook.
Denk ook dat het hem niets interesseert. Als hij braaf zn data zou opnoemen kende nog steeds niemand hem. Ook prima en dan zou hij zeker niet zeggen dat hij dus wel op Amerikaanse TV is geweest. Nu, door zijn reactie is hij zeker wel wat bekender en geeft hij ze nog een boodschap mee ook.
pi_78361999
Njaa, ik denk dat hij gewoon een beetje naast z'n schoenen aan het lopen is. Komt door de overdreven verering van de binnenlandse pers en het publiek, hij is eigenlijk volksheld nummer 1 op het moment.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:22:46 #250
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78362375
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Njaa, ik denk dat hij gewoon een beetje naast z'n schoenen aan het lopen is. Komt door de overdreven verering van de binnenlandse pers en het publiek, hij is eigenlijk volksheld nummer 1 op het moment.
fluawekul. Het is gewoon een jonge individuele topsporter die vooral met zichzelf en zijn prestaties bezig is. Enige wat die zogenaamde verering oplevert is heel veel druk (maar daar zal hij niet over klagen want dat creëert bij vooral zelf) en dit soort gezeik.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')