abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78159685
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Kan iemand niet even de kloonscanner aanzwendelen?
Net alsof je dat niet zou kunnen omzeilen .

Tevens TVP.
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 februari 2010 @ 22:10:44 #54
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78160270
tvp's worden vanaf nu weggehaald...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_78160357

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 18-02-2010 22:13:11 (Voor vragen en antwoorden is er het feedbacktopic) ]
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_78160662
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:02 schreef dimage het volgende:
1 . een verhuurder mag nooit zonder toestemming van een rechter en onder begeleiding van de poltiie een pand betreden die al verhuurd is aan iemand.

2. een verhuurder moet zorgdragen voor een goede, wel tegen betaling, opslag van de goederen aangetroffen in het pand van binnentreden

3. een verhuurder moet alle schade vergoeden opgelopen aan goederen van huurder tijdens de uitzetting.

resume, morgen aangifte doen bij justitie en een aangetekende brief + ontvangstbevestiging naar de verhuurder schrijven waarin jij hem/haar volledig verantwoordelijk stelt voor alle opgelopen schades.
Jij hebt het topic niet gelezem?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:18:05 #57
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_78160699
Ik denk nog steeds dat het het slimste is om via de politie te spelen. Ok, het is een geschil tussen twee burgers maar huisvredebreuk/inbraak is nog steeds een strafbaar feit.
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:21:49 #58
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78160928
Klein beetje ingelezen en bizar dat dit zomaar kan gebeuren anno nu!
pure diefstal zeg, ben heel erg benieuwd wat voor afloop dit gaat krijgen.
Enne TS succes.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_78160988
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef Ludootje het volgende:
Ik denk nog steeds dat het het slimste is om via de politie te spelen. Ok, het is een geschil tussen twee burgers maar huisvredebreuk/inbraak is nog steeds een strafbaar feit.
Is het ook, maar ik heb het vluchtig doorgelezen en weet eigenlijk niet wat de politie kan doen. Het is echt een hele rare situatie. Ik zeg blijf het via justitie proberen. Dit is niet niks, en kan ook niet zomaar worden afgedaan als een geschilletje tussen 2 personen..

(Schrijf een brief naar Da's je goed recht, is dit wel de ideale zaak voor trouwens. )
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_78163645
TS, heet die huisbaas toevallig Cor V?
Intentionally left blank.
pi_78164092
Tering, als ze dat bij mij zouden doen... Volgens mij sta ik niet voor mezelf in.

Die gast is gewoon door al je spullen gegaan.. stel je had ergens je spaargeld verstopt...

Ik zou er moordneigingen van krijgen... Gelukkig betaal ik wel altijd mijn huur netjes optijd.. maar shit gaat tefurrrr
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:17:26 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_78164512
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef loqdawq het volgende:

Die gast is gewoon door al je spullen gegaan.. stel je had ergens je spaargeld verstopt...
...en foto's, paspoort, bankpasjes, etc.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_78164869
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef wwwever het volgende:
TS, heet die huisbaas toevallig Cor V?
De naam van een chocoladereep is eerder in dit topic in een brief gespot. De kans daarop is dus groot.
Even googlen levert een site op waar wat foto's op staan van vastgoed. Veel (kleinere) winkelpandjes met woonruimte erboven.

Kans is dus groot dat zijn verhuurder deze Cor Chocoladereep is...
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_78165024
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef loqdawq het volgende:
Tering, als ze dat bij mij zouden doen... Volgens mij sta ik niet voor mezelf in.

Ik zou er moordneigingen van krijgen... Gelukkig betaal ik wel altijd mijn huur netjes optijd.. maar shit gaat tefurrrr
Tja ik gok dat TS wel een kleine 1000¤ aan cash in zijn kastje had zitten...
pi_78165028
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Klein beetje ingelezen en bizar dat dit zomaar kan gebeuren anno nu!
pure diefstal zeg, ben heel erg benieuwd wat voor afloop dit gaat krijgen.
Enne TS succes.
Ik zit ook met volle verbazing te lezen dat dit kan (want, dit kan toch niet? toch? toch?)
Blij dat ik 'gewoon' bij een woningbouwvereniging zit die dit soort rare fratsen niet zou doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78165582
Ben benieuwd wat voor gevolgen dit heeft voor die rare verhuurder... 't zal je gebeuren zeg.
pi_78165721
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:22 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

De naam van een chocoladereep is eerder in dit topic in een brief gespot. De kans daarop is dus groot.
Even googlen levert een site op waar wat foto's op staan van vastgoed. Veel (kleinere) winkelpandjes met woonruimte erboven.

Kans is dus groot dat zijn verhuurder deze Cor Chocoladereep is...
Ja, alleen woont hij niet in Leersum (AFAIK) en lijkt hij me een beetje te groot voor deze onzin.
Intentionally left blank.
pi_78169138
Je hebt al aangifte van diefstal gedaan neem ik aan? Tevens hoop ik dat je rechtsbijstand hebt .

Succes d'r mee
pi_78170229
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:10 schreef Sjeen het volgende:
tvp's worden vanaf nu weggehaald...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 19 februari 2010 @ 02:00:30 #70
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_78170401
Fine: een nuttige bijdrage dan:

Goh, ik ben benieuwd naar morgen...
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_78170625
Ga naar nog een ander politiebureau, bel evt van te voren voor een afspraak om aangifte te doen van inbraak oid. Ze moeten gewoon je aangifte opnemen!
pi_78170760
Offtopic:Ik heb de topic 1 en 2 vluchtig doorgelezen, tis me toch een verhaal zeg.... Ik begrijp het wel dat men denkt dat je een kloon bent van skattebaut, die had ook altijd zulke verhalen. We gaan het zien hoeveel ramptopicjes je nog gaat openen en dan is het voor mij wel erg duidelijk.

Ontopic: Vooralsnog ga ik ff voor het gemak uit dat je echt ben, waarom FOK je steeds (al 3 topicjes zelfs)? Je lijkt je verhaal kwijt te willen aan een forum vol met onbekenden en niet aan je eigen vrienden of familie? Waarom heb je je geregistreerd op FOK en vertel je dit ons? Het is een na ja spannend verhaal waarvan we het niet willen geloven maar wel graag luisteren, dat daar niet van.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2010 03:01:03 ]
pi_78170786
Of dit verhaal nu echt is of niet maakt niet zoveel uit, zulke dingen gebeuren en het is erg lastig om dan je recht te halen.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 04:49:32 #74
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_78171293
Ik sta er nog steeds versteld van dat de verhuurder gewoon een karretje heeft voorgereden en die spullen heeft weggehaald. Ik bedoel.. dat moet toch iemand gezien hebben zou je zeggen.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 06:56:39 #75
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_78171569
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 01:49 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]
Leuk, thanks, fijn.

Maarre, modjes, er stond ook nog nuttige informatie in mijn post

Ik ben dus ook benieuwd naar morgen...
En Jory is een vrouw, in dit geval.

...blijven we dan nu van m'n post af??
JCC's Gallery
All shall love me and despair...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 07:08:04 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78171607
Ik kan me niet voorstellen dat de politie hier helemaal niets mee kan/doet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 07:11:20 #77
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_78171619
Wat een bizar verhaal, volgens mij een hoax, maargoed.
Heb je helemaal geen contact meer met je huisbaas? En heeft ij eerder rare dingen gedaan?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_78173137
Het is en blijft een bizar verhaal. Ik hoop dat het allemaal goed uit komt voor je. Ik vraag mij af waar die huurbaas je spullen heeft gelaten.
Haters gonna hate.
pi_78173214
Ben echt benieuwd of ts zijn spullen ooit nog terug zal zien.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:38:54 #80
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_78173393
Ik geloof er geen reet van. Zelfs als particuliere huurder heb je nog rechten, dus dit gaat er bij mij niet in.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_78174387
Jongens, dat dingen allemaal raar zijn en niet zouden moeten mogen, wil nog niet zeggen dat het niet gebeurt!
Anders zouden we allemaal nooit meer onze auto, fiets en voordeur op slot hoeven doen, en zou iedereen altijd met een gerust hart overal over straat kunnen gaan.
Er zijn nou eenmaal mensen die de wet aan hun laars lappen.
Geloof me, ik heb in mijn omgeving de laatste maanden ook dingen meegemaakt waarvan je zegt "Maar dit kán toch helemaal niet? Neeeeeee... Dat mag helemaal niet! O wacht, maar het gebeurt wel... K*t. Help, waar haal ik mijn recht nu vandaan?" En dan kom je dus bij een advocaat terecht, die zelf ook nauwelijks kan geloven dat het toch echt zo gebeurd is.
Ik kijk dus voorlopig even nergens gek van op...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_78175054
Gewoon naar het steunpunt wonen bij jou in de buurt gaan. Ik had een anderssoortig conflict met mijn toenmalige verhuurder en daar hebben ze me prima mee geholpen (oa een advocaat voor me ingeschakeld en betaald). Daarnaast: heb je een rechtsbijstandsverzekering?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:00:11 #83
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_78175928
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:35 schreef Ripley het volgende:
Gewoon naar het steunpunt wonen bij jou in de buurt gaan. Ik had een anderssoortig conflict met mijn toenmalige verhuurder en daar hebben ze me prima mee geholpen (oa een advocaat voor me ingeschakeld en betaald). Daarnaast: heb je een rechtsbijstandsverzekering?
zo veel dingen die niet geregeld zijn, ik gok rechtsbijstand verzekering ook niet

Op de vraag of er een inboedelverzekering is, heb ik geen antwoord gezien trouwens
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:30:57 #84
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78177229
Ik vind dit zo raar! Waarom is inbraak en diefstal nu ineens een civiele zaak? Normaal ga je daar toch ook mee naar de pliesie?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_78177628
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:46 schreef Sport_Life het volgende:
Je hebt al aangifte van diefstal gedaan neem ik aan? Tevens hoop ik dat je rechtsbijstand hebt .

Succes d'r mee
Dit dus. Qua verhuur verhaal kan de politie hier inderdaad weinig mee, maar aangifte van diefstal moet je gewoon kunnen doen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_78177678
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof er geen reet van. Zelfs als particuliere huurder heb je nog rechten, dus dit gaat er bij mij niet in.
Als huurder van woonruimte bij een particulier heb je dezelfde rechten als huurder bij een corporatie of iets dergelijks.....vaak, net zoals hier, is het hebben van rechten geen probleem, maar het krijgen van je recht......en als dan de politie ook niet wil meewerken, dan ben je als particulier vaak machteloos. Een advocaat is leuk en aardig, maar dat is vaak iets voor de lange adem.
Quinn Dexter
pi_78177869
Overigens heb je als bewoner, tenzij de eigenaar zwaarwegende redenen heeft ((kans op)Vernieling, mishandeling van die eigenaar, brandstichting, ....) recht op toegang van de woning. Overleg uiteraard met je advocaat, maar volgens mij mag je jezelf toegang tot je woning verschaffen als er geen zwaarwegende reden is.
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:34:54 #88
3542 Gia
User under construction
pi_78180122
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overigens heb je als bewoner, tenzij de eigenaar zwaarwegende redenen heeft ((kans op)Vernieling, mishandeling van die eigenaar, brandstichting, ....) recht op toegang van de woning. Overleg uiteraard met je advocaat, maar volgens mij mag je jezelf toegang tot je woning verschaffen als er geen zwaarwegende reden is.
Sterker nog: Volgens mij heeft de eigenaar van een woning geen recht om die woning te betreden als die verhuurd is.

Zou wat zijn als woningbouwverenigingen in al hun verhuurde woningen kunnen rondwandelen, omdat ze nu eenmaal eigenaar zijn.

Zelfs in geval van echtscheiding, waarbij één in de gezamelijke woning blijft wonen en de ander zich laat uitschrijven, heeft die ander geen recht meer op toegang tot die woning, hoewel hij er nog wel voor moet betalen.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:37:10 #89
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_78180200
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

zo veel dingen die niet geregeld zijn, ik gok rechtsbijstand verzekering ook niet

Op de vraag of er een inboedelverzekering is, heb ik geen antwoord gezien trouwens
Hij krijgt gewoon financiele toevoeging van de Raad voor Rechtsbijstand, kleine eigen bijdrage en that's it.
JCC's Gallery
All shall love me and despair...
pi_78180237
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Sterker nog: Volgens mij heeft de eigenaar van een woning geen recht om die woning te betreden als die verhuurd is.

Zou wat zijn als woningbouwverenigingen in al hun verhuurde woningen kunnen rondwandelen, omdat ze nu eenmaal eigenaar zijn.

Zelfs in geval van echtscheiding, waarbij één in de gezamelijke woning blijft wonen en de ander zich laat uitschrijven, heeft die ander geen recht meer op toegang tot die woning, hoewel hij er nog wel voor moet betalen.
Klopt, eigenaar/verhuurder mag het verhuurde deel niet zonder toestemming van de huurder betreden tenzij gevaar etc.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_78181641
Dat het allemaal niet *mag* weten we nu ondertussen wel! (zie ook de vorige twee topics)
Maar dat iets niet mag, wil nog niet zeggen dat het ook niet gebeurt...

Bovendien heeft TS géén rechtsbijstandverzekering maar inmiddels een advocaat ingeschakeld, die hem kennelijk op basis van toevoeging zal bijstaan. Dus dat is ook al geregeld. Zie de afgelopen twee topics.

Dat de politie de aangifte gewoon moet opnemen weten we inmiddels ook al, maar kennelijk denkt de politie daar zelf anders over, aangezien zij het zien als een overeenkomsten-kwestie, en nog niet overtuigd zijn van de strafbaarheid van de feiten. Hoewel er ook al gepost is dat het niet aan de politie is om daarover te twijfelen maar dat ze eerst de aangifte moeten opnemen, maar ook hiervoor geldt: dat het niet klopt, wil nog niet zeggen dat het niet ook daadwerkelijk wel zo gezegd is tegen TS door de betreffende agenten. Ook dit is in de afgelopen twee topics al uitgebreid besproken.

Ben overigens wel benieuwd hoe het met TS is.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_78181734
Wat is er gebeurd met TS? Belaagd door de verhuurder?? Opgepakt door de politie bij overhandiging van de klachtenbrief over die Polizei?
Was het toch de winkelier die schijn-vriendelijk was en de laptop namens de verhuurder van TS heeft teruggejat? Of was het toch de vrouwelijke advocaat met de wat mannelijke voornaam die TS heeft laten zitten en onder 1 hoedje speelde??

Of is TS eindelijk nieuwe woonruimte aan het zoeken?

Man, het lijkt wel Cluedo..

Come on, tell us.
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_78181760
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:37 schreef JCC het volgende:

[..]

Hij krijgt gewoon financiele toevoeging van de Raad voor Rechtsbijstand, kleine eigen bijdrage en that's it.
Zoals eerder gezegd is de eigen bijdrage 150 euro. Voor sommigen is dat niets, voor anderen is dat nog best veel geld.
pi_78181872
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd is de eigen bijdrage 150 euro. Voor sommigen is dat niets, voor anderen is dat nog best veel geld.
Heeft TS zelf het bedrag van 150 euro genoemd? De eigen bijdragen zijn namelijk niet standaard, maar variabel, afhankelijk van je inkomen. Als je maar heel weinig verdient heb je zelfs helemaal geen eigen bijdrage.
Blijf het met je eens dat 150 euro voor sommigen peanuts kan zijn, en voor anderen drie maanden heel zuinig aan doen.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_78183122
Zow!

heb gistere avond 2 agenten aangesproken op straat in utrecht, legde mn verhaal uit maar hun konden het niet geloven.
Ook is het niet mogelijk om daar in utrecht of ergens anders aangifte te doen want ze verwijzen me toch door naar mijn plaatselijke politie bureau.

Ook een klacht brief schrijven zal niet zoveel helpen want die klachtenbrief komt toch in zeist terecht, kortom ik laat mn advocaat dit wel uitzoeken.

Anyway! ik heb misschien een nieuw baantje als magazijn medewerker moet maandag op gesprek komen
heb wel een aantal kamertjes gezien dus ga daar nog ns goed naar kijken/over nadenken.

Strakjes maar kleren halen!

Ojah! ook zwaar klote! pakketje zou binnen komen op mijn oude huis adres, pakket is geleverd maar niemand heeft hem
Of wel?
pi_78183165
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:51 schreef Pikachu21 het volgende:

Ojah! ook zwaar klote! pakketje zou binnen komen op mijn oude huis adres, pakket is geleverd maar niemand heeft hem
De winkelier zal hem wel bij je moeder in de kapsalon bezorgen

[ Bericht 0% gewijzigd door Kapt-Ruigbaard op 19-02-2010 13:59:29 ]
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_78183210
en ojah die huurbaas bezit dus achterlijk veel panden in die straat, 1 winkelmedewerker wist ervan maar wou er niks over zeggen
Of wel?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:53:50 #98
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78183212
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:51 schreef Pikachu21 het volgende:
Zow!

heb gistere avond 2 agenten aangesproken op straat in utrecht, legde mn verhaal uit maar hun konden het niet geloven.
Ook is het niet mogelijk om daar in utrecht of ergens anders aangifte te doen want ze verwijzen me toch door naar mijn plaatselijke politie bureau.

Ook een klacht brief schrijven zal niet zoveel helpen want die klachtenbrief komt toch in zeist terecht, kortom ik laat mn advocaat dit wel uitzoeken.
Hier is echt al HEEL vaak geroepen: ombudsman.

Maar omdat je te dom bent om te poepen:
quote:
De Nationale ombudsman
Wanneer het oordeel van de korpsbeheerder niet tot klagers tevredenheid leidt, rest de weg naar de Nationale ombudsman. U kunt uw klacht overigens altijd voorleggen aan de Nationale ombudsman, maar de politie zal eerst in de gelegenheid worden gesteld de klacht zelf af te doen. Pas daarna kan een eventuele behandeling door de Nationale ombudsman van start gaan. Klager kan de Nationale ombudsman (Postbus 93122, 2509 AC Den Haag) binnen een jaar verzoeken om een oordeel. De Nationale ombudsman stelt een onderzoek in op basis van hoor en wederhoor en geeft uiteindelijk een oordeel in een zogenaamd ‘openbaar rapport’. Voor vragen en een folder betreffende de Nationale ombudsman kunt u bellen met 0800 – 33 55555 (gratis).
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_78183614
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Hier is echt al HEEL vaak geroepen: ombudsman.

Maar omdat je te dom bent om te poepen:
[..]

advocaat neemt al contact op het met bureau! en nu opbokke!
Of wel?
  Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 14:04:43 #100
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78183670
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:53 schreef Pikachu21 het volgende:
en ojah die huurbaas bezit dus achterlijk veel panden in die straat, 1 winkelmedewerker wist ervan maar wou er niks over zeggen
Hmm, zaakje stinkt. En mooi dat je een baantje hebt gevonden!!

Maar ik begrijp niet dat je die brief niet meer hebt geschreven: dat zou je toch gisteren nog doen?? Ik begrijp wel dat wat agenten op straat aanspreken geen zoden aan de dijk zet. Die zijn namelijk bezig te kijken of er geen mensen in voetgangersgebieden fietsen...

En nog iets van je advocate gehoord over het 'aanhanger-voorval' EN de getuige hiervan? Of is het ff afwachten op reactie van de verhuurder? (op brief 1 toch? Concept dagvaarding komt daarna ofzo??)
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:07:09 #102
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78183707
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

advocaat neemt al contact op het met bureau! en nu opbokke!
Faal
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:14:26 #103
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_78184004
Ik voorspel het volgende topic: Oud-verhuurder aansprakelijk stellen voor verdwenen pakket
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:30:38 #104
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_78184607
Ow, loopt deze reeks nog? Dan lees ik maar even mee ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')