Balkenende kan wel lullen als brugman ja en Bos zal wel op ze flikker krijgen door al die uitspraken van hem. Maarja zieltjes winnen he.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Exact. Daardoor liggen de kaarten nu al op tafel terwijl die morgen eigenlijk pas op tafel hadden moeten komen. Balkenende is correct door te stellen dat het morgen besloten dient te worden.
Balkenende had zijn onderdanen een spreekverbod op moeten leggen m.b.t. dit onderwerp.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Exact. Daardoor liggen de kaarten nu al op tafel terwijl die morgen eigenlijk pas op tafel hadden moeten komen. Balkenende is correct door te stellen dat het morgen besloten dient te worden.
Nee nog niet. Het begint net leuk te worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Yep wees een held, pak 2 extra zetels en kap met deze show
Zo zou het altijd moeten zijn. Eerst moet er zorgvuldig gesproken worden over het standpunt van het kabinet voordat er uitspraken gedaan worden door betrokkenen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Balkenende had zijn onderdanen een spreekverbod op moeten leggen m.b.t. dit onderwerp.
Ruttequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:24 schreef Omnifacer het volgende:
Rutte is echt stukken beter dan Pechtold. Ik weet op wie ik ga stemmen over een paar maanden
Balkenende had al maanden geleden even moeten eten met de heren en zorgen dat iedereen zijn bek houdt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Balkenende had zijn onderdanen een spreekverbod op moeten leggen m.b.t. dit onderwerp.
stemmen op een maagdquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:24 schreef Omnifacer het volgende:
Rutte is echt stukken beter dan Pechtold. Ik weet op wie ik ga stemmen over een paar maanden
Hij had jaren geleden al weg moeten gaan. De faalhaasquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Balkenende had al maanden geleden even moeten eten met de heren en zorgen dat iedereen zijn bek houdt.
Ze veranderen snel. Ik bedoelde: Met koeienletters WILDERS: IS DE KONINGIN MORGEN THUIS.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Sulejmani en Oleguer in basis Ajax?
Precies. Ik was daarom vooral ook heel verbaasd over de uitlatingen van Rouvoet gisteren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Juist door die uitlatingen sta je nu machteloos in de Kamer. Je bent al ingehaald door de uitlatingen van anderen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Precies. Ik was daarom vooral ook heel verbaasd over de uitlatingen van Rouvoet gisteren.
Valt wel mee, zou er nog steeds op stemmen, het gaat niet alleen om persoon maar ook inhoudquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:26 schreef Morendo het volgende:
Kant moet even dimmen, want als het kabinet valt dan halveert de SP-fractie.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:26 schreef Morendo het volgende:
Zou iemand het merken? Met 10 man kunnen ze net zo goed schreeuwen dat ze overal tegen zijn toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:26 schreef Morendo het volgende:
idd, als het om uiterlijk ging, had Thieme veel meer stemmenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Valt wel mee, zou er nog steeds op stemmen, het gaat niet alleen om persoon maar ook inhoud
Dat zou voor het eerst zijn, dat hij dat dan ook daadwerkelijk is geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef GuidooH het volgende:
zegt balkenende nou "ik ben heel duidelijk geweest"?
Dat kan de voorzitter, doet ze zelden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
Misschien een rare vraag, maar waarom kunnen ministers niet gedwongen worden een vraag, zolang inhoudelijk en relevant, gedwongen worden te antwoorden en niet te verwijzen. Het duurt evenlang en geeft meer helderheid voor de burger.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, als het om uiterlijk ging, had Thieme veel meer stemmen
Exact wat ik dacht!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik wil een schorsing.
Honger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |