Valt wel mee, zou er nog steeds op stemmen, het gaat niet alleen om persoon maar ook inhoudquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:26 schreef Morendo het volgende:
Kant moet even dimmen, want als het kabinet valt dan halveert de SP-fractie.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:26 schreef Morendo het volgende:
Zou iemand het merken? Met 10 man kunnen ze net zo goed schreeuwen dat ze overal tegen zijn toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:26 schreef Morendo het volgende:
idd, als het om uiterlijk ging, had Thieme veel meer stemmenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Valt wel mee, zou er nog steeds op stemmen, het gaat niet alleen om persoon maar ook inhoud
Dat zou voor het eerst zijn, dat hij dat dan ook daadwerkelijk is geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef GuidooH het volgende:
zegt balkenende nou "ik ben heel duidelijk geweest"?
Dat kan de voorzitter, doet ze zelden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
Misschien een rare vraag, maar waarom kunnen ministers niet gedwongen worden een vraag, zolang inhoudelijk en relevant, gedwongen worden te antwoorden en niet te verwijzen. Het duurt evenlang en geeft meer helderheid voor de burger.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, als het om uiterlijk ging, had Thieme veel meer stemmen
Exact wat ik dacht!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik wil een schorsing.
Honger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |